2011-06-22, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollerblades
PHC är ju ett riktigt skönt gammalt gäng, Fuss, Cws har nog varit överallt och ingenstans.
Sen angående Dura frågan så står jag helt på deras sida. Ser ingen anledning till varför stockholms målare ska komma och tro dem kan göra hur dem vill i Östgöta yardsen då det körs väldigt mycket nu p.ga att dem inte buffar.. Hur kommer de se ut om hela packet kommer sen då?
Om vi vänder på steken och säger att Ösgöta målarna kommer upp och kör sönder i deras yards.. Tror inte det skulle vara så uppskattat

En till idiot som uttalar sig å har åsikter om saker du inte har någon koll på... Ok om de nu var så att dom var i östergötland å körde yards men så är inte fallet,, detta som dura spittade var gjort i småland med en smålads målare( en av dom som ska köra där).. dura visste också om var det var gjort... och sen när har han något att säga till om i småland... ok om de va gjort på egen hand i linköping/norrköping då är det en annan sak, men då kanske nån som ska köra där ska spitta åxå typ ashes etc.....
Citera
2011-06-22, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skiit
En till idiot som uttalar sig å har åsikter om saker du inte har någon koll på... Ok om de nu var så att dom var i östergötland å körde yards men så är inte fallet,, detta som dura spittade var gjort i småland med en smålads målare( en av dom som ska köra där).. dura visste också om var det var gjort... och sen när har han något att säga till om i småland... ok om de va gjort på egen hand i linköping/norrköping då är det en annan sak, men då kanske nån som ska köra där ska spitta åxå typ ashes etc.....

Skitsamma vart den är körd,Fortfarande Östgötapendeln.
Samma sak som att Snafr ville ha Pågan för sig själv!
Citera
2011-06-23, 00:37
Medlem
rollerbladess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Tror dessa herrar är från stockholm och köra en del med TK,

www.fotolog.com/kecaone
Btw,Roller.. är bilden tagen i Lkpg?

Disemb..
Under vilken tid skulle dom varit aktiva?

Nej, den är tagen lite längre i från Mjölby yarden.. Kan knäppa lite mer bilder om det uppskattas!

http://imageshack.us/clip/my-videos/853/ymh.mp4/
Blev riktig sunk kvalité men verkade som det inte gick att få bättre på imgshack...
Citat:
Ursprungligen postat av skiit

Oj, ber om ursäkt för att du tog åt dig. Men gav bara min åsikt och jag tror inte någon skulle spitta Ashes då han tillhör den äldre generationen och är en respekterad målare samt respekterat crew.
Citera
2011-06-23, 21:24
Medlem
haha där har vi svaret.. snafr äger pågan lika mkt som dura äger östgötan.. kan inte bli mer toys..... å mongot som inte kan läsa ang ashes så skrev jag att om någon borde spitta folk som kör östgöta så är det ashes inte nån jävla toy från boxholm osv...
Citera
2011-06-24, 13:57
Medlem
Cws är är sköna , dom gör åtminstone saker med kvalité .
Citera
2011-06-26, 11:01
Medlem
För er som är intresserade så har jag startat en hemsida
där jag kommer lägga upp bilder på graffiti från olika delar
av Sverige. Eftersom jag bor i Östergötland kommer de
första bilderna vara härifrån.

http://graffiti.pcriot.com
Citera
2011-06-26, 11:32
Medlem
Citat:
Lest är den enda som är med från Östergötland.

LEST e inte de en av medlemarna i TSD? kanske finns 2st som kör LEST?
Citera
2011-06-26, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zultas

Fortsätt med Östergötland!
Citera
2011-06-26, 12:14
Medlem
Citat:
Fortsätt med Östergötland!

I will! Tipsa gärna om ställen där det finns graffiti, då går det snabbare!
Citera
2011-06-27, 02:03
Medlem
rollerbladess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zultas

Fasen vad skoj att någon lägger upp lite! den där läggs under favoriter
Citera
2011-06-27, 06:14
Medlem
Glebbs avatar
Kan ingenting om den här branschen, men finns det någon som gör något snyggt? Någon som fokuserar på att göra taggar med kvalité istället för att plaintexta sin jävla tag.

Såg för övrigt att någon hade gjort en gubbe på tågen, riktigt skön. Vem/vilka är detta?
Citera
2011-06-27, 07:04
Medlem
smulade kottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hood691
LEST e inte de en av medlemarna i TSD? kanske finns 2st som kör LEST?
Joo Lest finns(fanns?) i tsd, dock över ett år sedan jag såg något från h*n.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in