2009-12-13, 17:23
Medlem
https://www.flashback.org/showthread.php?t=579804
Citera
2009-12-13, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
IE, CHA, TRO, NCC, CWS är väl de som fortfarande kör ifrån norrköping/linköping.
Föresten är inte han...."dura" ifrån linköping?

Dura är ett crew... Sen har väl CRS kommit igång ordentligt nu om än i stan, har även sett en del från Fus och Ohs på sistone..

Edit: Vi har ju Pods oxå, men dom kör väl mer friskt än bra.. Hehe!
Citera
2009-12-13, 17:59
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
man ser ju bara af167 fuss och pdebt tags men varför målar dom knappt någon graffiti tycker mest dom förstör så som det ser ut nu.
jadu...
Citera
2009-12-13, 22:57
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
Dura är ett crew... Sen har väl CRS kommit igång ordentligt nu om än i stan, har även sett en del från Fus och Ohs på sistone..

Edit: Vi har ju Pods oxå, men dom kör väl mer friskt än bra.. Hehe!

Jasså är du säker? Jag såg ett gäng DURA CRS tags och har hört talats om crs-crew och tänkte att dura var snubben... Vilka är med i dura?
Citera
2009-12-13, 23:22
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Jasså är du säker? Jag såg ett gäng DURA CRS tags och har hört talats om crs-crew och tänkte att dura var snubben... Vilka är med i dura?
lest och ells skulle jag tro, startades 02 enligt nån här på forumet..
Citera
2009-12-13, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foshiznit
lest och ells skulle jag tro, startades 02 enligt nån här på forumet..

CRS har absolut inget att göra med DURA.
Citera
2009-12-14, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vogue

Mannen har talat..
Citera
2009-12-14, 17:34
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vogue
har nog fått allt om bakfoten isåfall, ursäkta.
Citera
2010-11-19, 00:38
Medlem
deltaphases avatar
Drar upp den här tråden igen.

Jag bor själv i Linköping och senaste åren har det inte hänt direkt mycket här. De målas alldelles för lite i Linköping. Verkar knappt som toysen målar/klottrar något.

Till snatt: Du har nog rätt ang att scenen dog efter Ohs,Fm,Rig osv slutade lira här. Dock tycker jag att från 2002 fram till 04/05 var rätt bra år också. Innan bantorget revs helt och hållet och innan tinnisbron byggdes om. Minns alla målningar som satt på stenmuren längs bäcken. Du har möjligtvis inga bilder från 90-talet, eller tidigt 2000-tal? Hade varit sjukt trevligt att få se.
Citera
2010-11-19, 00:56
Medlem
KillForSatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deltaphase
Drar upp den här tråden igen.

Jag bor själv i Linköping och senaste åren har det inte hänt direkt mycket här. De målas alldelles för lite i Linköping. Verkar knappt som toysen målar/klottrar något.

Till snatt: Du har nog rätt ang att scenen dog efter Ohs,Fm,Rig osv slutade lira här. Dock tycker jag att från 2002 fram till 04/05 var rätt bra år också. Innan bantorget revs helt och hållet och innan tinnisbron byggdes om. Minns alla målningar som satt på stenmuren längs bäcken. Du har möjligtvis inga bilder från 90-talet, eller tidigt 2000-tal? Hade varit sjukt trevligt att få se.
Fråga SJ/Ötraf om dom tycker att det målas för lite
Citera
2010-11-21, 12:49
Medlem
Målas gör det allt, fråga Östgöta som sagt.. Tycker det har blivit lite uppåtsving nu i vinter, rätt mycket bombing i stan mot förra året!

Pods har växt till sig, samtidigt som ett antal mindre aktiva målare börjar komma upp. Några av de äldre har inte visat sig på ett tag pga olika anledning. Bland annat har ett par flyttat, men det är knappast någon nyhet..

Känner på mig att det kommer hända en del i Östergötland i vinter, ska bli intressant att följa!
Citera
2010-11-21, 13:05
Medlem
Pods har inte alls växt till sig. Dom tror dom äger stan och har ingen respekt för andra målare, även fast dom själva är sämre än dom andra. Kunde dom ändra sin attityd så skulle folks syn på dom dock vara mycket bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in