2012-02-29, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungligheten
Lite nyfiken på vilka ni tycker är dom bästa målarna.. Vet att det kom en liknande fråga för ett tag sen som även jag svarade på men skulle vilja komplicera frågan lite... Om ni gör en lista på 30 målare och rangårdnar 1 som bäst och så vidare hur ser då den listan ut? om ni har tid skulle det vara kul om ni gör en lista för dom bästa genomtiderna, och en för dom bästa aktiva, gör gärna mer än 30 om ni har tid. OBS endast målare inte crews, Lycka till!

Det är ju en definitionsfråga, så det blir nog svårt att göra en rättvis lista.. Att jämföra tågmåleri med en tio timmar burner är omöjligt!
Citera
2012-02-29, 15:10
Medlem
kunglighetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LRstuff
Det är ju en definitionsfråga, så det blir nog svårt att göra en rättvis lista.. Att jämföra tågmåleri med en tio timmar burner är omöjligt!
Förvisso, men menar lite allt som allt om ni kollar på en målare i stort. Vilka föredrar ni?
Citera
2012-02-29, 17:36
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungligheten
Lite nyfiken på vilka ni tycker är dom bästa målarna.. Vet att det kom en liknande fråga för ett tag sen som även jag svarade på men skulle vilja komplicera frågan lite... Om ni gör en lista på 30 målare och rangårdnar 1 som bäst och så vidare hur ser då den listan ut? om ni har tid skulle det vara kul om ni gör en lista för dom bästa genomtiderna, och en för dom bästa aktiva, gör gärna mer än 30 om ni har tid. OBS endast målare inte crews, Lycka till!
1. Soff
2. Ribb
3. Hean
4. Dust
5. Celon
6. Kanish
7. See
8. SG
9. Ruel eller Hair
10. Loie
Citera
2012-02-29, 20:10
Medlem
Bombasystemets avatar
Lite mer rull från linkan http://www.youtube.com/watch?v=yAqvvkuSXm4&context=C3532215ADOEgsToPDskLL LsqEJ9Za_x03HoI7HJEY
Citera
2012-02-29, 21:36
Medlem
Nargilehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasystemet
Lite mer rull från linkan http://www.youtube.com/watch?v=yAqvvkuSXm4&context=C3532215ADOEgsToPDskLL LsqEJ9Za_x03HoI7HJEY
länken funkar inte..
Citera
2012-02-29, 21:41
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nargileh
länken funkar inte..
Blev ombedd att ta bort den, Sry
Citera
2012-02-29, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasystemet
1. Soff
2. Ribb
3. Hean
4. Dust
5. Celon
6. Kanish
7. See
8. SG
9. Ruel eller Hair
10. Loie

Den listan är över dom bästa i Linköping va?
Tycker ordningen är väldigt skum :P

Går inte riktigt upp för mig hur Kanish och Ruel platsar in på den.
Har aldrig sett en vettig målning från någon av dem, Men alla tycker ju olika =)!

Har svårt att få till en egen lista över dom bästa i Linköping, många som ligger på samma nivå.

Men utan rangordning så:

Soff
Ribb
See
Lest
Puls
Celon

Målare som inte är aktiva i Linköping eller ö.h.t men som leverar bra skit när dem väl målar.

Loie
Dust
Mone
Cerr
Chalk (Brukar dra någon målning i hamnen per år, grym!)
Pins (Har för mig att jag läst någonstans att detta ska vara Pine, säg för fan till om jag har fel!)
Citera
2012-02-29, 22:07
Medlem
hört att det ska öppnas en graff affär i stan
Citera
2012-02-29, 22:24
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal

Har aldrig sett en vettig målning från någon av dem, Men alla tycker ju olika =)!

Har svårt att få till en egen lista över dom bästa i Linköping, många som ligger på samma nivå.

Men utan rangordning så:

Soff
Ribb
See
Lest
Puls
Celon

Målare som inte är aktiva i Linköping eller ö.h.t men som leverar bra skit när dem väl målar.

Loie
Dust
Mone
Cerr
Pins (Har för mig att jag läst någonstans att detta ska vara Pine, säg för fan till om jag har fel!)
Gillar mest kanish stil på tagsen, Och Ruels målningar kan vara rätt sköna, Fast det är ju en smakfråga
Citera
2012-03-01, 11:29
Medlem
Precis, linköping kommer aldrig fungera då vissa muppar tror sig äga alla ställen dom målar på, som ett exempel kan vi ta alla skåp längs spåren(ja det finns inte många) skulle man få för sig att måla över en målning där så blir det hus i helvetet, jag antar att dom som målade där innan målade över någon och liknande?
Citera
2012-03-01, 12:12
Medlem
spaderfjortons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal

Men utan rangordning så:

Soff
Ribb
See
Lest
Puls
Celon

Loie
Dust
Mone
Cerr

Hallå du glömde AINS.

PINS är en lirare från Malmö och PINE är en lirare från linkan från förr i tiden. De tu är inte samma.
Citera
2012-03-01, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spaderfjorton
Hallå du glömde AINS.

PINS är en lirare från Malmö och PINE är en lirare från linkan från förr i tiden. De tu är inte samma.

Haha oj, Ains ska såklart med!
Okej, vad hände med Pine då?

Någon mer som lagt märke till alla bananer som kommit upp på elskåp och väggar i Linköping?
Riktigt snyggt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in