Citat:
Ursprungligen postat av
Chuckyyy
Han torskade på denna va?, Såg han live på morgonkvisten, men hörde om polisbil där en kort stund efter?
Chuckyyy, Chuckyyy is it you?
Vilka minnen som väcktes när man läst tråden.
Härlig nostalgi med Motorex, Biltema Chrome, fixa bra caps, hemsnickrade pennor, tillverkning av klistermärken och stulna handskar från vc.
Även om jag inte varit speciellt aktiv själv, utan mest begrundat på avstånd så hade jag en period i min ungdom när en del roliga grejer genomfördes. Mest för spänningen och brudarna
Vi körde allt möjligt trams i stil med ARSLE/NFC/LODIS/REKTUM/S.K.O.D etc...
OT/anekdot (detta bör va preskriberat)
Hade varit och kört nåt i stil med "YO REKTORN(s) REKTUM" relativt stort och detaljerat på en skola, höll säkert på nån timme på 3 pers.
Detta följdes upp med en massiv bombning tills färgen va slut.
Vi kastade sen påsarna och begav oss till den lokala fritidsgården (som vi aldrig sett, eller besökt tidigare). Där tvättade vi händerna, köpte varsin läsk och trodde vi va smarta som inte skulle behöva stå ute o vänta på tåget för att ta oss hem.
Smart och tung på den tiden
OT/anekdot 2
Detta måste va 12-13 år sedan.
Vi hade kommit över 20 liter senapsgul färg på plastdunk från ett bygge. Vi planerade att rolla två ställen under kommande kväll.
Bestämde oss för att ta bussen, sagt och gjort konkade vi med alla prylar och den stora färgdunken.
Efter typ 5 minuter har dunket börjat läcka. Efter ytterligare 5 minuter var typ halva bussens golv färgat med blek senapsgul färg. Gick att läsa om eländet i lokaltidningen dagen efter