2011-06-10, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsfader
Okej. Skulle vara kul att träffa på killen en kväll när man är ute på en promenad, eller kanske måla hans bil/hus. Kanske inte blir lika roligt för honom då..?

Jag har inget emot någon signatur från er "graffare" på rätta ställen, men den här NOIR tycks vara helt omdömeslös och sprayar på allt och överallt.

Är ryktet sant att h*n har målat på en privat persons hus?
Citera
2011-06-18, 13:55
Medlem
Fan vad alla tjatar på NOIR, Men Pdept-- Vem/Vilka e de? Dom tagar ju med mall, Lite....toyigt kke, Fus och Pods ä ju ändå störst i LKPG
Citera
2011-06-20, 20:16
Medlem
rollerbladess avatar
PHC är ju ett riktigt skönt gammalt gäng, Fuss, Cws har nog varit överallt och ingenstans.
Sen angående Dura frågan så står jag helt på deras sida. Ser ingen anledning till varför stockholms målare ska komma och tro dem kan göra hur dem vill i Östgöta yardsen då det körs väldigt mycket nu p.ga att dem inte buffar.. Hur kommer de se ut om hela packet kommer sen då?
Om vi vänder på steken och säger att Ösgöta målarna kommer upp och kör sönder i deras yards.. Tror inte det skulle vara så uppskattat
Citera
2011-06-20, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollerblades
PHC är ju ett riktigt skönt gammalt gäng, Fuss, Cws har nog varit överallt och ingenstans.
Sen angående Dura frågan så står jag helt på deras sida. Ser ingen anledning till varför stockholms målare ska komma och tro dem kan göra hur dem vill i Östgöta yardsen då det körs väldigt mycket nu p.ga att dem inte buffar.. Hur kommer de se ut om hela packet kommer sen då?
Om vi vänder på steken och säger att Ösgöta målarna kommer upp och kör sönder i deras yards.. Tror inte det skulle vara så uppskattat

Om du menar ohel o vifl så e de inga sthlm's målare..
Citera
2011-06-21, 01:53
Medlem
rollerbladess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hood691
Om du menar ohel o vifl så e de inga sthlm's målare..

Nej inte dem jag syftade på eftersom det inte verkar vara den enda beefen som är igång. Men går du längst med yardsen så kan du se många jättar som varit där och kladdat nyligen,
Men ska inte säga för mycket nu då jag bara tycker det är roligt att det körs.. Men att det måste finnas en regel om det skall kunna gå att fortsätta.
Är inte aktiv så är inte lika insatt men bara en åsikt.
http://imageshack.us/photo/my-images/541/sam0026c.jpg/
Citera
2011-06-21, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollerblades
Nej inte dem jag syftade på eftersom det inte verkar vara den enda beefen som är igång. Men går du längst med yardsen så kan du se många jättar som varit där och kladdat nyligen,
Men ska inte säga för mycket nu då jag bara tycker det är roligt att det körs.. Men att det måste finnas en regel om det skall kunna gå att fortsätta.
Är inte aktiv så är inte lika insatt men bara en åsikt.
http://imageshack.us/photo/my-images/541/sam0026c.jpg/

SK e de något nytt crew i linköping/norrköping vaaa? annaras e jue SK ett gammalt dala crew med rötterna i ludvika om ja inte e helt ute o cyklar
Citera
2011-06-21, 21:45
Medlem
Disembowlers avatar
Fanns det inte ett crew som hetta look twice från era trakter?
Citera
2011-06-21, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hood691
SK e de något nytt crew i linköping/norrköping vaaa? annaras e jue SK ett gammalt dala crew med rötterna i ludvika om ja inte e helt ute o cyklar

Tror dessa herrar är från stockholm och köra en del med TK,

www.fotolog.com/kecaone
Btw,Roller.. är bilden tagen i Lkpg?

Disemb..
Under vilken tid skulle dom varit aktiva?
Citera
2011-06-21, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Tror dessa herrar är från stockholm och köra en del med TK,

www.fotolog.com/kecaone
Btw,Roller.. är bilden tagen i Lkpg?

Disemb..
Under vilken tid skulle dom varit aktiva?

Detta e kanske något nytt SKcrew då kanske men ja kan ha fel, kanske till o med e samma crew som ja tänker på. Vet iaf att SKcrewet från dalarna e med i XTC rullen och om inte ja minns fel e den filmen från tidigt 2000tal?
Citera
2011-06-22, 14:35
Medlem
spaderfjortons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Fanns det inte ett crew som hetta look twice från era trakter?

Haha, jag satt och tänkte på LookTwiceCrew över morgonkaffet! Dom var ett tungt gäng från huvudsakligen Norrköping vill jag minnas, dom höll linjen tidigt och en del sitter fortfarande kvar, dom var lite före sin tid och gjorde mycket feta grejer både runt om i trakterna och givetvis i kolhamnen.
Vet inte om dom körde mycket tåg och gods. De utgjorde helt klart inspirationen för många under mitten av 90-talet tillsammans med OHS, MSA m.fl.
Har sett ett par LTC tags här och var de senaste åren men jag har svårt att tänka mig att det är samma gäng.
Namn jag minns från den tiden är Phan (som jag är säker på var med där, mest ihågkommen för grymma characters) och Angr (ganska säker på, man ser fortfarande hans grejer på norrgående linjen) och Awone (ren chansning, men han var skillad nog för att ingå iaf). Men det fanns fler lirare.
Citera
2011-06-22, 14:54
Medlem
NigguhScootchs avatar
har rätt kass koll på östergötland hållet, men vilka är med i ms2 egentligen? lest är den enda jag har förstått hittils. sitter och försöker hänga med i den här beefen. Mvh
Citera
2011-06-22, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NigguhScootch
har rätt kass koll på östergötland hållet, men vilka är med i ms2 egentligen? lest är den enda jag har förstått hittils. sitter och försöker hänga med i den här beefen. Mvh

Lest är den enda som är med från Östergötland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in