2008-03-19, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av latsomfan
Vilka är det som skriver fus numera då?
Jag känner bara till Ribbon(osäker stavning) och Hair.
Hair skakar ju som sagt galler.

inte direkt så att han sitter i fängelse..brukar se ett par nya kråkor av honom på bussarna lite då och då
Citera
2008-03-19, 20:07
Medlem
+Seno+s avatar
vad var det som hände med 013 crew?
Citera
2008-03-19, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av +Seno+
vad var det som hände med 013 crew?

013 minus har gjort nåra feta grejjer i vikingstad, dom har suttit längre nu

mer än så vet ja inte!
Citera
2008-03-19, 21:17
Medlem
latsomfans avatar
Jag har hört att det är två andra snubbar som skriver hair medans den riktige hair sitter inne. Vet inte om det är hela sanningen.
Citera
2008-03-19, 21:54
Medlem
shit vilken koll folk har!

tack för mig
Citera
2009-03-12, 17:23
Medlem
MysigaBrallors avatar
"Den 6 mars greps två ynglingar, 16 respektive 17 år, för skadegörelse på ett militärskjul i Vallaskogen. Det var när en förbipasserande joggare upptäckte ungdomarna som han kontaktade polisen. Polisen samarbetar sedan årskiftet med spaningsgruppen CSG, från början ett företag beläget i Stockholm men har på senare tider etablerat sig mer och mer ute i landet. En polispatrull tillsammans med två väktare från CSG begav sig till Vallaskogen där de kunde gripa klottrarna. Ungdomarna nekar till brott."

-Whoa.

Tråkigt att det inte ens går att måla vid vallafamet nu utan att Olof 46, ringer bängen. Mycket torsk i linköping nu.

EDIT: Kom på nu att detta borde postats i Crew-tråden istället. Sorry för det där.
Senast redigerad av MysigaBrallor 2009-03-12 kl. 17:29.
Citera
2009-03-20, 14:08
Medlem
Aleys avatar
Asså, visst. Det är mycket toys, som är så keffa att man gråter. Men jag åker tåg mellan Mantorp- Linköping dagligen, och ibland har dom nice panels. Det har ökat som fan, så snart har vi nog en fet scen i 013 med
Citera
2009-03-20, 14:10
Medlem
Aleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
013 minus har gjort nåra feta grejjer i vikingstad, dom har suttit längre nu

mer än så vet ja inte!
Mjo, som har fan suttit där jävligt länge. Sol blekta och underbara
Citera
2009-12-10, 12:04
Medlem
spaderfjortons avatar
jag gillar att det ändå finns en debatt om vem som var och är mest äkta priceless!

Linköping har ju alltid varit en jävlig avig stad i sin inställning till graff... men 96 nånting hade alla en tag, "Dr. Snuggles or whatever" som Bashie sa haha... gillar att folk fortfarande fittar om yarden och att nyare crews inte hade vågat sig dit om gamla gardet fortfarande fanns där (vart tog dom vägen tror ni?)...
stor jävla intresseflagga på det området. Det är samma gamla tuffingsnack som alltid cirkulerat i Shaolinköping, sen när man träffar folk är alla softa, tar en spliff och gillar att måla - LKPGs största problem har alltid varit nut-flexing och gangsterposerande.
Fan folk kör fortfarande yarden trots att den är helknas, lite scen kring 013 finns fortfarande... men det är ju inte som back in the day när man kunde rocka tinnisbron mitt på dagen och komma undan med det, det var tider det!

Med en blinkning till gamla Eastland så vill jag bara ge props till mina dawgs från nu och då: INA CWS, VA?, IAS, OHS, RIGs, PHC, Alko, Karate, NBC, ÖL, VSM! Blam blam blam!
Citera
2009-12-10, 12:19
Medlem
Attjagorkars avatar
IE, CHA, TRO, NCC, CWS är väl de som fortfarande kör ifrån norrköping/linköping.
Föresten är inte han...."dura" ifrån linköping?
Citera
2009-12-11, 13:35
Avslutad
ser en stor FUS tag längs med huset mitt i mot mitt hus i malmöö!!!!
Citera
2009-12-13, 16:54
Medlem
Wheeler88s avatar
man ser ju bara af167 fuss och pdebt tags men varför målar dom knappt någon graffiti tycker mest dom förstör så som det ser ut nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in