2012-05-05, 13:21
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Nej det är fan skit.

Sluta ge toysen uppmärksamhet!
Det är ju ni som tar upp dom och ger dom fame här.
Citera
2012-05-06, 16:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasystemet
Wasp är väl helt ok?

Det är någon av lirarna som är duktig, resten springer omkring som toys.
Visserligen har de förbättrats sen början, men tycker de ska öva mer innan de ger sig ut på väggar.

Har även hört från bekanta att de spittat, vilket gör att de sjunker i mina ögon.
Citera
2012-05-13, 17:47
Medlem
svampen211s avatar
tycker de börjar hända lite i nu i lkpg, ska ut med sista slattarna ikv ror ja
Citera
2012-05-13, 17:54
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
tycker de börjar hända lite i nu i lkpg, ska ut med sista slattarna ikv ror ja

Jag tycker det ser ut som talanglös skit. Om det ens varit lite snyggt så, ... men det är det inte. Dessutom har jag det på min vägg. Inte så kul.

Stan kan gott fixa några tillåtna ställen där man kan öva och där folk kan tipsa varandra och bli bra. Men att det springer runt klåpare som sprayar taggar med sprayburkar är bara patetiskt. Attentionwhores.
Citera
2012-05-13, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Jag tycker det ser ut som talanglös skit. Om det ens varit lite snyggt så, ... men det är det inte. Dessutom har jag det på min vägg. Inte så kul.

Stan kan gott fixa några tillåtna ställen där man kan öva och där folk kan tipsa varandra och bli bra. Men att det springer runt klåpare som sprayar taggar med sprayburkar är bara patetiskt. Attentionwhores.

Ber om ursäkt, bokstavskombinationer kan vara jobbigt ibland. I dubbel betydelse..
Citera
2012-05-13, 22:05
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LRstuff
Ber om ursäkt, bokstavskombinationer kan vara jobbigt ibland. I dubbel betydelse..

Lugnt. Jag har inget emot målandet som så och snyggt gjort kan det absolut göra en trist betongvägg snyggare. Det jag lackar ur på är det som 1/ är fult och 2/ är på fel ställe.
Citera
2012-05-13, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Lugnt. Jag har inget emot målandet som så och snyggt gjort kan det absolut göra en trist betongvägg snyggare. Det jag lackar ur på är det som 1/ är fult och 2/ är på fel ställe.

Jag håller med dig till fullo, känns som att vissa inte ens försöker?

Förövrigt sett att Lest börjat måla på kyrkor, inte riktigt okej i min mening men alla graffitimålare har ju inte samma mål..
Citera
2012-05-14, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LRstuff
Jag håller med dig till fullo, känns som att vissa inte ens försöker?

Förövrigt sett att Lest börjat måla på kyrkor, inte riktigt okej i min mening men alla graffitimålare har ju inte samma mål..

Haha vart?
Citera
2012-05-14, 16:50
Medlem
Hur länge har DOLER hållt på?
Citera
2012-05-14, 17:29
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Hur länge har DOLER hållt på?

Har precis börjar lägga märke till han.

Fyfan vad cens bara skräpar ner. Men ärligt talat så hellre att någon kör mycke och dåligt än att inget körs alls. Tycker typ alla tagar är kul o se.
Citera
2012-05-14, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Haha vart?

Fih tags på domkyrkan och pingstkyrkan i linköping, även en krompiece på en kyrka mellan vikingstad o mantorp, längs linjen. Linjevägg fo shoo!
Citera
2012-05-15, 00:28
Medlem
svampen211s avatar
Är de någon här själv som målar i linköping?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in