Citat:
Ursprungligen postat av BeQuiet.
Äntligen lite fart i tråden igen!
Du får det att låta fantastiskt mycket bättre än det faktiskt är. Håller väl med till en viss del men samtidigt skriver du rätt hypat... Och att Disko och Mone lirar i Norge har bidrar väl inte något till Linköpings scen?
Du får det att låta fantastiskt mycket bättre än det faktiskt är. Håller väl med till en viss del men samtidigt skriver du rätt hypat... Och att Disko och Mone lirar i Norge har bidrar väl inte något till Linköpings scen?

Precis så tyckte jag också. Listan och hur mycket personerna bakom namnen kör kändes väldigt överdrivet. Många på listan är väldigt minimalt man ser av.
I stort sätt är det ju mest Ehg,M2S,Dura,Crs,Wem (som alltid verkar köra tillsammans) och Pods. Celon verkar kommit igång lite grann igen också. Resten på listan är det ju som sagt minimalt av.
Citat:
Ursprungligen postat av BeQuiet.
Dem var fina, jävligt fina! Jag åker, precis som du, inte buss så ofta längre men kan tänka mig att dessa bussar kan finnas i stadstrafiken(eller vad det nu kallas).
Är det inte någon som har lite bilder att posta från det glada 90/00-talet? Man önskar ju att man va klokare som yngre och hade tänkt på att spara bilderna... Deppigt? Ja.
Är det inte någon som har lite bilder att posta från det glada 90/00-talet? Man önskar ju att man va klokare som yngre och hade tänkt på att spara bilderna... Deppigt? Ja.
Tror nog faktiskt dessa bussar inte är i trafik längre. Någon som kan bekräfta det?
Om du går tillbaka flera sidor i tråden så kan du se att de var en kille som i princip lovade att dela med sig av en massa bilder, men inget har hänt på, jag vet inte hur många månader eller kanske tom ett år sen. Men du hade altså bilder, men har slängt dem? Jag själv är alldelles för ung och var inte alls intresserad eller involverad i graffitin på 90-talet, men hade varit underbart att se hur det såg ut på linköpings gator både i början och slutet på 90-talet. Någon som vet när den första vågen graffiti kom till Linköping? Det vore intressant att få veta.