2011-05-30, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deric
Vifl är ju iofs ganska känd för att åka runt i hela sverige/europa o måla stål och vem säger att den måste stått i östergötland när den målades? Ja både hoppas och vet att Dura kommer få många panels spittade framöver...

även en av få svenskar som lirat i new york..
Citera
2011-05-30, 17:17
Medlem
Attjagorkars avatar
Jag tycker DURA har tagit sig friheten att gå över folk helt omotiverat den senaste tiden, bara hoppas det nu är fel person att gå över.
Citera
2011-05-30, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Jag tycker DURA har tagit sig friheten att gå över folk helt omotiverat den senaste tiden, bara hoppas det nu är fel person att gå över.

Vilka mer har snubben gått över då?
Citera
2011-05-30, 20:12
Medlem
alroberts avatar
jag har sett Hean klottrat överallt i hela linköping + sett en massa i norrköping med, vet inte om h*n/dom är stora men tycker jag ser tagen överallt!
Citera
2011-05-30, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
jag har sett Hean klottrat överallt i hela linköping + sett en massa i norrköping med, vet inte om h*n/dom är stora men tycker jag ser tagen överallt!

Aah Hean är en riktigt clean writer,Redigt sköna tags och som du sa så ser man h*n tamefan överallt i Linköping!
Synd bara att Pods verkar tycka att han tar lite för mycket plats i Linköping och spittat en del av h*n.
Då han är bättre än dom allra flesta i det gänget!
Citera
2011-05-31, 15:36
Medlem
spaderfjortons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deric
Kan även tillägga att ja har inget emot Dura i sig dock tycker ja inte att de har nåt o säga till om och spitta saker. Speciellt inte när det kommer till både äldre och mer erfarna lirare och som har varit i gamet längre än vad dura nånsin kommer vara.

+1
Den spitten är skamlig och inget annat. Ber man om problem så ställer säkert den tillfrågade upp
Är det inte rätt korkat att spitta panels från början? Finns det inte nog med skit för tågmålare att se upp för?

On another note:
Fotona jag skulle dela med mig av från förr i tiden ligger här på skrivbordet, men scannern är paj. Ut och måla med er så märks det mindre att ni väntar på nåt gött
Citera
2011-05-31, 21:22
Medlem
Såg ett tåg med tags på,bla annat Fuck Dura och Fuck Ocf.
Tror det var WIS och KCS som dragit dom,inte helt säker

Såg även detta rull: www.fotolog.com/satse
Samt Ehg(See) och Lest på ett annat!
Citera
2011-06-07, 13:04
Medlem
Landsfaders avatar
Vem är idioten som förstör hela stan med "NOIR"?
Citera
2011-06-08, 10:01
Medlem
Gemini-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsfader
Vem är idioten som förstör hela stan med "NOIR"?
Det är något skatar drägg, från Ekholmen tror jag. Han borde hålla sig till brädan...
Citera
2011-06-08, 17:59
Medlem
Cha kör ju rätt hårt, har inte grym koll men har ett crew i Motala AA som är rätt aktivt eller var i alla fall.
Citera
2011-06-09, 16:24
Medlem
såg i corren att det är en ny klottervåg i ljungsbro. i tidningen var det tags av plus crew, är ddet en piece på rooftopen med plus? om det är nån som vet tack hej
Citera
2011-06-09, 23:21
Medlem
Landsfaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemini-
Det är något skatar drägg, från Ekholmen tror jag. Han borde hålla sig till brädan...

Okej. Skulle vara kul att träffa på killen en kväll när man är ute på en promenad, eller kanske måla hans bil/hus. Kanske inte blir lika roligt för honom då..?

Jag har inget emot någon signatur från er "graffare" på rätta ställen, men den här NOIR tycks vara helt omdömeslös och sprayar på allt och överallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in