2013-10-09, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
Ingen i lkpg vad jag vet hade hört talats om honom förräns Lestpest slängde med han på mission. Kul att incestLest har hittat någon som passar hans vrickade personlighet. Var fan på tiden.

Lest pieces från norrköping till mjölby är nästan alla spittade. Dock är Crs överkörda överallt i stort sätt.
Det var nog ett par stycken från nkpg&lkpg som visste om shay innan han hooka upp med lest dö.
O Lest kan ju lägga av helt kan man ju tycka! tycker inte om snubben alls.
Men vad är ditt problem med Gubbarna från motala igentligen? de senaste du har postat om dom är bara negativa. pejz
Citera
2013-10-09, 22:49
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medina1
Det var nog ett par stycken från nkpg&lkpg som visste om shay innan han hooka upp med lest dö.
O Lest kan ju lägga av helt kan man ju tycka! tycker inte om snubben alls.
Men vad är ditt problem med Gubbarna från motala igentligen? de senaste du har postat om dom är bara negativa. pejz
Aa okej, Vet inte så mycket men kändes lite skumt när nån man aldrig hört helt plötsligt går på tåg. Enligt MIN och flera andras åsikter skulle dom ha väntat med panels. Men det kan man ju tycka olika om hur bra man ska vara för att gå på tåg märker man!
Citera
2013-10-31, 15:53
Medlem
http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/oenigheter-kring-graffitikonst-6599277-artikel.aspx
Citera
2013-11-02, 12:02
Medlem
Målar ximer något?
Citera
2013-11-05, 00:04
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capperia
Målar ximer något?
Inte vad jag vet, har sett en piece av hen vid berg någonstans tror jag eller vreta kloster!
Citera
2013-11-05, 01:28
Medlem
Påtal om CHA, vilka är aktiva idag?
Citera
2013-11-05, 19:21
Medlem
Flera av dom. En del skriver nya grejer..
Citera
2013-12-07, 20:41
Medlem
Bamsepajs avatar
är crs farliga? jag o en kompis är sugen på splita derars vid e4an..
Citera
2013-12-07, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamsepaj
Aa fan. Du borde passa dig.
Citera
2013-12-08, 13:34
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamsepaj

Spelar väl ingen roll om dom är "farliga". Om man defenerar farlig som att det är ett crew med medlemmer över hela sverige och är typ 20-30 år så skulle inte råda er till det. Kör inte över någons målning utan deras tillåtelse. Lär er oskrivna regler. Rör ingenting, inte ens tags. Och antagligen skulle ni bli rövknullade om ni gjorde det.
Citera
2013-12-26, 19:47
Medlem
FlashbackFags avatar
Något nytt nämnvärt såhär i juletider?
Citera
2013-12-26, 20:09
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
Spelar väl ingen roll om dom är "farliga". Om man defenerar farlig som att det är ett crew med medlemmer över hela sverige och är typ 20-30 år så skulle inte råda er till det. Kör inte över någons målning utan deras tillåtelse. Lär er oskrivna regler. Rör ingenting, inte ens tags. Och antagligen skulle ni bli rövknullade om ni gjorde det.

Du pratar om oskrivna regler och nämner att inte köra över tags. haha..

Tycker grabben ska få köra över den om dom kan lägga nåt bättre. Men upptäcker dom det blir ni säkert överkörda tillbaka!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in