Citat:
Ursprungligen postat av Micke666
Det står mellan "Smala Sussie" & "Blair Witch", två helt jävla värdelöst skit som aldrig borde gjorts...

Ah, the Blair Witch Project.... Jag minns mär vi satt och skulle se den här rullen, förväntningarna var inte speciellt höga och den falerade ändå horribelt. Det roligaste var dock när en av polarna som gick på marknadsföringen lite väl hårt precis innan filmen började vräker ur sig följande: "Men... Är det verkligen filmrullarna dom hittade i skogen? Eller är det en remake?" Detta sagt på fullaste allvar. Svaret blev naturligtvis: "Är inte du lite för gammal för att tro på spöken?"
Den senaste tiden har fört med sig en del usla alster, och två av de mest värdiga att hamna i den här tråden måste vara Bloodrayne och American Pie: Bandcamp
Jag vet att jag inte borde ha några som helst förhoppningar vad gäller dessa filmer, men jag var packad när jag hyrde Bandcamp och bakis när jag plockade upp Bloodrayne så jag fick väl vad jag förtjänade.
Bloodrayne var en fantastiskt dålig vampyrrulle som plockade det sämsta från den senaste tides vampyralster, slängde in referenser till diverse rollspel och Natulrigtvis till det TV spel som den bygger på. Skådespelarna var ointresserade (En cast av avdankade B-filmsskådisar och tvserie rejects, men hur fan dom fick dit Michael Madsen undrar jag fortfarande), regin var obefintlig ochfightingscenerna var skrattretande. Usel, usel film
American Pie Bandcamp är en film vars enda referens till de ursprungliga två filmerna som man i alla fall kunde skratta lite åt är den värdelösa mannen som spelar pappan vars son mackar på pajen i film ett. Därefter blir det bara sämre... Och sämre... Och sämre...
//FNG