2007-07-23, 05:13
Bannlyst
Den sämsta filmen jag sett måste nog vara 'Transmorphers' en av de sämsta Sci-Fi filmer någonsin, detta är också en ripoff av Transformers
Citera
2007-07-23, 12:15
Medlem
Två nya bottennapp:

Gangster / http://imdb.com/title/tt0847166

Darling / http://imdb.com/title/tt0875581
Citera
2007-07-23, 14:02
Medlem
Mctws avatar
Det som kommer upp i huvudet direkt är väl
Napoleon Dynamite - Jag satt hela filmen och väntade på att den skulle bli rolig, men icke.
28 dagar senare - Uhh, bara riktigt, riktigt dålig.
Club Dread - Var väl iofs ett bra tag sedan jag såg den, men såsom jag minns den så var den helt, ja, helt oroväckande konstig? Fast jag måste ändå poängtera att den samtidigt var ganska underhållande.
Citera
2007-07-23, 14:08
Medlem
JoeL431s avatar
Life of Brian !!
Citera
2007-07-23, 14:14
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Life of Brian !!

Hallå där, det är en underbar film!

Det är nog ett antal filmer som kvalificerar sig som den sämsta, men den jag kommer på direkt är Evita med Madonna och Antonio Banderas.

Lilla gumman ville se den och jag tänkte att det kanske är lite intressant att få veta något om hennes liv och leverne.

När filmen startar upptäcker jag att det är en sorts jävla musikal som dessutom var hur lång som helst. Tror att den var tre timmar men det kändes som fem...

Lyckligtvis så lyckades jag somna emellanåt och därmed blev plågan något mindre än om jag hade varit vaken hela tiden.
Citera
2007-07-23, 14:17
Medlem
Kollade igår på den filmen som låg längst ner på IMDB:s lista.
1,4 på imdb´s lista hade Surf School. Den förtjänade inte ens så mycket.
Citera
2007-07-23, 23:43
Medlem
kapten_rövs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bourbon
Gudfaderntrilogin

Värre skit får man leta länge efter, handlar i princip om ett par pizzabagare som bråkar. Hällde Colan över tvn och spydde efter att jag sett klart trailern.

Ska vi snacka usla filmer så ska vi snacka house of blood, fruktansvärt dåligt försök till splatter/skräck

Off topic: är du sjuk människa? Gudfadern 1 och 2 är några av dom bästa filmer som någonsin gjorts... och jag antar att jag inte är själv om att tycka det då jag kan hänvisa dig till imdb.com 250 lista Nog för att smaken är som baken, men människa, gudfadern.....
Citera
2007-07-23, 23:46
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapten_röv
Ska vi snacka usla filmer så ska vi snacka house of blood, fruktansvärt dåligt försök till splatter/skräck

Off topic: är du sjuk människa? Gudfadern 1 och 2 är några av dom bästa filmer som någonsin gjorts... och jag antar att jag inte är själv om att tycka det då jag kan hänvisa dig till imdb.com 250 lista Nog för att smaken är som baken, men människa, gudfadern.....

Gudfadern-serien är mycket bra filmer med mycket bra skådespelare.
Citera
2007-07-23, 23:50
Medlem
danielwagsjos avatar
Beowolf 2 lär redan ha nämnts i den här tråden. Allt med Christopher Lambert bör undvikas. Ett annat bottennapp är avdankade (!) porrstjärnor som försöker sig på lite "vanligt" skådespeleri.

Steven Segal är också ett geni.
http://www.imdb.com/name/nm0000219/awards
Citera
2007-07-24, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ensiferum
Ja tack!

Silent Scream!

Ett gäng kids åker upp till en stuga uppe i ingenstans, inom loppet av 13 minuter har 6 av dem blivit mördade av en kille i en vinterjacka med uppdragen luva . Eftersom de bara är 7 kids kan man ju undra hur det blir när alla utom en dör, men vänta! En helt ny grupp på ytterligare en 5-7 ungar åker upp, och gissa vad. DOM DÖR!
Uppenbara missar som att först visa en kille i ett badrum som står och fixar tänderna, inget vatten i badkaret eller något, helt plötsligt dyker denna mördare upp inne i badrummet och dränker killen i badkaret, som innan var tomt men som helt magiskt blivit uppfyllt!

För övrigt är han omöjlig att döda, lite som i Jag vet vad du gjorde förra sommarn( någon i den serien) då mördaren aldrig dör, trots att han blir skjuten ett hundratal gånger och dränkt i lera och levande begraven.
Denna lirare kommer tillbaka, och när man väll tror att huvudpersonen bankat skiten ur han, ställer han sig upp, då plötsligt börjar det spåra ur till en tråkig parodi komedi med dumma kommentarer som " Oh what are the odds?!" .

Och självklart slutar det hela med att

Kan faktsikt vara kul att se just för att den är så grovt dålig med alla missar!

Bästa kommentaren:

" OH this sucks at so many levels!" när de flesta har blivit mördade och de sitter skitskrämda i huset.

Haahaahahha! Jag måste bara se den där! Låter sjukt rolig, haha
Citera
2007-07-24, 02:38
Medlem
Trollols avatar
Action/hjältefilmen "Steel" med Shaquille O'Neal (http://www.imdb.com/title/tt0120207/) är nog den sämsta film någonsin. Alla detaljer och effekter är så olidligt dåliga och orealistiska (lyfter stenblock på flera ton osv.) Man kan t.o.m. tydligt se att när en bil exploderar så sker explosionen flera meter bakom bilen. Handlingen är ett skämt och skådespelarna är av de sämre jag sett.
Jag såg filmen smått full och kunde inte sluta garva, det roliga är att man ser att de försökt göra filmen seriöst men ändå failar de så miserabelt

Sjukt dålig film, men eftersom den är så värdelös blir den ändå underhållande på något sätt, mhm ni förstår

Håller även med blizzard22, de flesta filmer med Adam Sandler önskar man att man missat
Citera
2007-07-24, 03:01
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bourbon
Gudfaderntrilogin

Värre skit får man leta länge efter, handlar i princip om ett par pizzabagare som bråkar. Hällde Colan över tvn och spydde efter att jag sett klart trailern.

Men du har inte sett någon av filmerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in