2019-11-14, 17:52
Medlem
into the wild https://www.imdb.com/title/tt0758758/ är nog bland det värsta skräpet jag någonsin sett. Två timmar av skit skit och mera skit. Inte ett dugg händer.
Citera
2019-11-14, 17:53
Medlem
godhetsapostelns avatar
Den sämsta film jag sett var bc 10 000 med will smiths son. Hälften av de som bodde på nordpolen var negrer (som sonen smith). Mammutar användes för att resa pyramiderna i Egyptien. Ja, man undrar ju om inte negrerna frös och mammutarna svettades där i den egyptiska öken.
Maken till realistisk film har inte skådats.

PS. Nordpolen låg förövrigt söder om Egyptien i den filmen. Man seglade från nordpolen till egyptien via Nilen-
Senast redigerad av godhetsaposteln 2019-11-14 kl. 17:57.
Citera
2019-11-14, 17:54
Medlem
Om man pratar om något av Stanley Kubricks verk . Som kassa och jämförbart med mängder av helt meningslösa skräpfilmer som kommer ut idag. Har man nog inte helt koll på läget .
Finns så många att listan är för lång .
Citera
2019-11-14, 17:54
Medlem
ost-e-knarks avatar
Jag och mitt barn har avnjutit mången actionrökare för dess enkelhet och underhållningsvärdet, men så skulle vi nu senast se "Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw". Harrejävlar vad dålig den var, vi har ändå sett samtliga tidigare filmerna men denna var så erbarmligt dålig så vi gav upp innan hälften ens var sedd. Gick inte ens att se den som en hjärndöd actionfilm.
Citera
2019-11-14, 17:57
Medlem
hazard simpsons avatar
I stort allt med Adam Sandler. Inte oväntat har han flest razzie nomineringar.
Citera
2019-11-14, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
I stort allt med Adam Sandler. Inte oväntat har han flest razzie nomineringar.
Ja, det är en "skådis" jag undviker och se filmer med . Han har aldrig ens varit i närheten av att vara rolig heller .
Samma sak med Ben Stiller tex .
Citera
2019-11-14, 18:11
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Ja, det är en "skådis" jag undviker och se filmer med . Han har aldrig ens varit i närheten av att vara rolig heller .
Samma sak med Ben Stiller tex .
Adam hade sina stunder i SNL. Det ska erkännas. Men sen🥱
Citera
2019-11-14, 18:21
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Sådana här trådar blir snabbt värdelösa när folk bara slänger ur sig första bästa film som de inte gillar. Det finns gissningsvis mycket, mycket, mycket sämre filmer än Into The Wild eller Forrest Gump. Förtnämnda är ett mästerverk enligt mig.
Citera
2019-11-14, 18:36
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Samurai Cop ska visst va oerhört usel
Citera
2019-11-14, 18:51
Medlem
Världens sämsta film är svensk !

Vi hade i alla fall tur med vädret - igen

Rolf Skoglund och Claire Wikholm är så usla i sina roller att det är plågsamt att se.

Jag beundrar de som lyckas se färdigt filmen. Själv mådde jag fysiskt illa och stängde av efter ca halva filmen. Och då försökte jag ändå härda ut, men det gick inte.

En prestation att misslyckas så grovt är det bästa jag kan säg om den filmen.

Är det någon som lyckats se skiten till slutet ?
Citera
2019-11-14, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Quantum Of Solace. Förmodligen för att genren är död för mig och att jag blivit äldre. Dog en smula när jag såg den.

Det är illa att citera sig själv. Vad värre är att jag hade fel. Sudda bort vad jag sagt och insup istället sanningen:

I död mans spår. Regi: Mats Helge Olsson. Skådespelare: Carl-Gustaf Lindstedt, Sune Mangs m.fl. Premiär:1975.

Det är en svensk s.k ”lingon-western”. Den finns på Youtube och jag rekommenderar den bara till de sinnessvaga, övriga bryter ihop efter 17-19 minuter.
Citera
2019-11-14, 19:02
Medlem
paggans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kefalonia
Den sämsta filmen jag sett trodde jag hette Iceman. När jag googlar får jag inte upp den jag tänker på.
Den handlade i alla fall om en ”grottman” som hittas i ett isberg. De smälter isberget och han vaknar upp.
Nog för man sett många bottennapp, men den tog priset.

Kan det vara California Man?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in