2006-10-12, 20:23
Medlem
Darwins avatar
Såg "Black hawk down" häromdagen, och den storsög. Scen efter scen med amerikanska svärmorsdrömmar som läser patriotiska oneliners efter manus och pepprar orcher som ska föreställa somalier.

Några exempel på scener;
Citera
2006-10-12, 20:32
Medlem
The curse of el charro... seriöst... SÅ dålig film. "en mexikansk motorsågmasakaren" mm jo..
Citera
2006-10-12, 20:34
Moderator
oilslicks avatar
Vet inte om nån nämnt den, men Torque var en pissdålig rulle.
Och The Fast and the Furious sög balle den med.
Bara lirare i yngre tonåren kan gilla dessa filmer.
Citera
2006-10-12, 20:36
Medlem
"I always know what you did last summer" var nog den sämsta skiten jag sett på länge. Hade inte förväntat mig nåt annat heller i och för sig. men vissa filmer kan ju vara dåliga men ändå lite underhållande, men inte den här...
Citera
2006-10-13, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Sagan om Ringen då?

Han spelar blond långörad pojke som följer efter en av huvudpersonerna. Han är knappt med :P.
Citera
2006-10-13, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Han spelar blond långörad pojke som följer efter en av huvudpersonerna. Han är knappt med :P.

Jo det jag tänkte på, så många filmer har han väl inte gjort, inte som man vet av iallafall. Och som du inte sågade Pirates of the Caribbean så är det väl typ bara Lotr kvar + 1-2 romantiska filmer.
Citera
2006-10-13, 16:44
Medlem
Sickboys avatar
Poseidon

Såg Poseidon. Den går helt klart in under årets sämsta film.
Det hade kunnat bli en hyffsat bra katastroffilm, men nånstans i början tröttnade manusförfattaren och regissören.
Handligen är full av hål och frågetecken, och man får ingen som helst känsla för karaktärerna som i sig uppför sig ologiskt och konstigt.
Och vad är det med amerikansk film och barn? Så fort det är en unge med så ska det gullas och ungen i denna film verkar dessutom odödlig.
Mer så kan man redan från början räkna ut vilka som kommer att klara sig till slutet av filmen, för besättningsmedlemar och otrevliga människor kan ju inte få klara sig, men en homosexuell och en unge (med morsa) kan ju inte dö, för det skulle ju inte vara politiskt korrekt.

Nä nu har jag skrivit mer om denna skitfilm än den förtjänar.
Citera
2006-10-13, 17:50
Medlem
Perry Punchouts avatar
Mördande legender 2
Citera
2006-10-13, 23:04
Medlem
Francos avatar
Tveksamt att kalla Derek Jarmans film "Blue" för film. Efter 20 min fick jag nog

Ärligt talat, se denna skit och du kan inte annat än att skriva under på att detta med all säkerhet är världens absolut sämsta film

http://www.imdb.com/title/tt0106438/
Citera
2006-10-14, 21:25
Medlem
brenkes avatar
Anaconda måste väll ändå vara den sämsta?
Citera
2006-10-14, 23:51
Medlem
ToastBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Blå måndag, sämsta skiten någonsin. Borde knappt finnas på listan över världens sämsta rullar då den är sämre än sämst, kan knappt räknas som en film.

Dock riktigt underhållande en ensam fredagkväll!

Haha, fan vad skönt att det finns en till människa som sett den här kalkonen, tror jag råkade kolla på den för några år sen vid 5 tiden på morgonen eller något.
Fyfan alltså jag mins att jag knappt kunde tänka på något annat än hur dålig den där filmen var i flera veckor, alla borde se den.

Trucks är förövrigt inte någon höjdar film, får mig att tänka på ett skämt från family guy där stephen king kommer in till sitt bokförlag där han blir tillfrågad om han har några ideér vilket han svarar "I'm making a book of.... lamps! roah roah!" Den handlar iaf om... truckar! Som kommer till... Liv!
Bästa scenen är nog när en liten, liten radiostyrd bil kör in i en brevbärares fot så att han fallar varpå den lilla bilen upprepade gånger kör in i hans huvud tills han dör...
Citera
2006-10-15, 20:47
Medlem
kolsvarts avatar
det finns så mycket dålig film här i världen, men en jag kan komma på på ram ärm är en film som jag glömt namnet på med ice-t i huvudrollen som nån form av soldat som har ett superplan från armen eller något, riktigt dåligt, kan inte ens rekomenderas till ens fiender...urk.

/kolsvart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in