Drive är totalt urusel, kommer säkert få skit för den åsikten (pga av att alla blev så våta på gosling) men fan den är så in i helvete tråkig så det finns inte
Har just plågats i 1H 25 Min av världens isärklass sämsta film någonsin. Nazis at the Center of the Earth
Fy fan vad värdelöst. Allt var skit, skådespeleri, effekter, manus. Vem kan ha godkänt detta skit till spelfilm. Borde ha skrotats redan vid första tanken.
Har just plågats i 1H 25 Min av världens isärklass sämsta film någonsin. Nazis at the Center of the Earth
Fy fan vad värdelöst. Allt var skit, skådespeleri, effekter, manus. Vem kan ha godkänt detta skit till spelfilm. Borde ha skrotats redan vid första tanken.
Hitler,s huvud på en robot, fan.
Du ska inte förvänta dig något annat när du ser en Asylum film De är meningen att de ska vara så.
Filmen ska innehålla dåligt överspelande skådespelare ?
Jag trodde väl att stjärnskådisen Gary Busey's son skulle bli något alldeles extra.
Känner du till Asylum sedan tidigare? Tror man att det ska bra, rent tekniskt, så blir man förmodligen besviken .
Filmerna ska underhålla, för en billig peng. Crappy CGI och överspel rules! Om det är medvetet såklart .
Känner du till Asylum sedan tidigare? Tror man att det ska bra, rent tekniskt, så blir man förmodligen besviken .
Filmerna ska underhålla, för en billig peng. Crappy CGI och överspel rules! Om det är medvetet såklart .
Det förklarar ju saken. Jag hade väl inte så stora förhoppningar när man såg filmtiteln.
Det är lite som Grindhouse Planet terror då kanske ?
Scott Pilgrim vs. the World
Den sämsta filmen jag sätt från de senaste 5 åren, helt klart!
Michael Cera som är stel och pratar som en hes delfin. Tråkiga karaktärer, avskyvärd musik, sämst handling och en lång plåga som knappt tog slut. Fyfan
American Pie 4-7
Nej.
Pledge this
Paris hilton som springer runt och är muppig.
Göta kanal 1-3
Finns ingenting bra med dessa filmer förutom att det finns någon som gillar dem. Konstigt nog.
Project X är en hemsk film jag såg i somras. Usch och fy. Hatar själv konceptet som bara handlar om tre personer som är mobbade drar en fet fest, super, knarkar och blir "poppis". Visst blir man lite sugen på att dricka men ur ett filmperspektiv är den bara sorglig.
Starship Troopers 3
Med en 5 gånger mindre budget än den första filmen (som förövrigt har en fin plats i mitt filmhjärta) så gör Casper van Dien en regi-lös insats vilket resulterar i katastrof! såg bara första 20 minuterna... http://www.imdb.com/title/tt0844760/