2011-07-22, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sponne
Blev tvingad av min älskade flickvän att se "forrest gump" för att den var så Otroligt bra.. Tydligen tyckte vi inte samma. sämsta filmen jag sett.
Då kan du inte sett mycket film om det är den sämsta du sett
Citera
2011-07-23, 05:04
Medlem
Sponnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kovven
Då kan du inte sett mycket film om det är den sämsta du sett
Har sett sjukt mycket film , men de är nog den här som tar sämst-priset. Kan vara för att jag tycker utvecklingsstörda är "äcklig och inte ett dugg rolig"
Citera
2011-07-23, 05:16
Medlem
Open Water (2003)

http://www.imdb.com/title/tt0374102/

Det som stör mig mest är hur att den här filmen kan ha 5.9 i betyg och över 25k röster.

Det är tamefan den sämsta film som någonsin gjorts, nu ska jag berätta vad den handlar om så ni slipper se den.

De ligger i vattnet 79 minuter och ingenting händer. Kanske är det första scenen i filmen som dragit upp betyget, vad vet jag.
Citera
2011-07-25, 15:17
Medlem
ccoonnyys avatar
Den sämsta filmen jag sett måste vara The box: http://www.imdb.com/title/tt0362478/

Den börjar helt okej och lagom mystiskt. Sedan spårar allt ut och hela filmen förvandlas till en soppa.

Memento är en annan film jag verkligen inte klarade av. Fy fan vad jag tyckte att den var seg och ointressant. Plågade mig själv i trettio minuter innan jag spolade till slutet, som då egentligen var början, och stängde av skiten.
Senast redigerad av ccoonnyy 2011-07-25 kl. 15:20.
Citera
2011-07-27, 08:53
Medlem
Vinkelvoltens avatar
Om ni vill se en dålig film så se Satans little helper. Där snackar vi dålig film.

http://www.imdb.com/title/tt0380687/
Citera
2011-07-27, 22:53
Medlem
Fjodorovs avatar
MacGruber Tycker sketcherna med MacGruber i SNL är lite småroliga men filmen är riktigt jävla usel, fick tvinga mig för att sitta kvar och kolla klart den. Tycker att det finns hur mycket som helst av Macgyver att göra parodi på men nej de kommer på en historia som är helt jävla värdelös och med skämt som får Hot Shots 2 att framstå som ett mästerverk.

Mycket Besviken.
Citera
2011-07-28, 14:51
Medlem
The Wrecked, sämsta filmen man någonsin har sett!

Det enda man får se är när han kryper runt i skogen i flera dagar efter en bilkrasch.
nån mer som har sett den som tycker likadant?
Citera
2011-07-28, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chiliganskie

Det enda man får se är när han kryper runt i skogen i flera dagar efter en bilkrasch.
Sett den. Besviken jag med. Tycker om Brody men den här filmen var för långsam. Inget fel på hans insats men det är svårt att titta på en film utan dialog (eller väldigt lite dialog).
Citera
2011-07-28, 23:17
Medlem
Pinkkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chiliganskie

Håller med! Dock såg jag inte hela, stängde av skiten efter 30 min då det var sjukt segt att titta på...
Citera
2011-07-28, 23:49
Medlem
Zephyreuss avatar
The Hunger (Blodshungern) från '83, med Bowie. Uslaste film jag någonsin sett, en sån där "djup" rulle som man inte fattar något av. Sen att de (Aftonbladet) skriver att det är en skräckfilm, och den får ett plus i betyg gör ju inte saken bättre.. Usch!

( http://www.imdb.com/title/tt0085701/ )

Och hur f*n kan den få 6.3 på iMDb?!

-Zeph
Citera
2011-07-29, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkking
Håller med! Dock såg jag inte hela, stängde av skiten efter 30 min då det var sjukt segt att titta på...
Synd, det är lite handling i slutet.
Citera
2011-07-30, 14:00
Medlem
000wtf000s avatar
Sagan om ringen filmerna måste ju vara bland det sämsta som gjorts. Sjukt långtråkiga och vemfan bryr sej om massa orcher o skit som springer omkring o köttar.
Såg faktiskt en av dom på bio för ett gäng år sen. Har aldrig somnat på bio tidigare men nån gång ska ju vara den första.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in