2011-01-29, 19:22
Medlem
Transmorphers!

Förväntningarna var låga, men herregud vilken film!
Citera
2011-01-30, 17:14
Medlem
ThePuppetMasters avatar
Jag såg precis My Soul to Take och den var seriöst outhärdligt dålig. En timme och femtio minuter kändes som fyra timmar mist. Om någon skulle sätta en pistol mot huvudet på mig och tvinga mig till att se filmen igen så skulle jag seriöst hellre ta kulan.

Fy helvete vilken skitfilm.
Citera
2011-01-30, 17:27
Medlem
Har faktiskt inte läst igenom hela tråden så mitt bidrag till denna tråd kanske redan har nämnts. Det borde den.
Jag tycker Anakonda med bl.a Jennifer Lopez och Jon Voigt är bland det sämsta jag har sett. Urusel historia, dåliga skåderspelarprestationer och extremt dåliga effekter.
En riktigt lökig film!
Citera
2011-01-30, 22:08
Medlem
Bobofesks avatar
wrong turn 2 Varför förstöra 1:an med en dålig uppföljare!?
Citera
2011-01-31, 18:05
Medlem
Dammerts avatar
Tyckte ärligt talat att Morgan Freemans hyfsat nya film 'The Book of Eli' var rätt kass. Inte utomordentligt dålig, men eftersom jag hört mycket om hur bra den var blev jag väldigt besviken. Hur dålig man upplever en film har ju naturligtvis mycket att göra med vilka förväntningar man har på den. Dessutom hade filmen enligt mig lite mycket religiösa undertoner, vilket jag är något allergisk mot.
Citera
2011-01-31, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dammert
Tyckte ärligt talat att Morgan Freemans hyfsat nya film 'The Book of Eli' var rätt kass. Inte utomordentligt dålig, men eftersom jag hört mycket om hur bra den var blev jag väldigt besviken. Hur dålig man upplever en film har ju naturligtvis mycket att göra med vilka förväntningar man har på den. Dessutom hade filmen enligt mig lite mycket religiösa undertoner, vilket jag är något allergisk mot.

Citera
2011-01-31, 18:39
Medlem
-Mr.Ks avatar
2012, Doomsday. (http://www.imdb.com/title/tt1132130/)

Jag råkade se den här när 2012 var populär, någon hade tydligen hittat 2012 och ville slå på den. Jag trodde alltså att detta skulle vara 2012, den stora satsningen som kom ut 2009 har jag för mig.

Jag ser igenom halva och eftersom filmerna heter samma så misstänker man inget först (Båda handlar om 2012 och "Doomsday", hur originellt kan det bli i Hollywood tänker man), men man märker verkligen att det här kan fan inte vara rätt. Dialogen är så dålig så jag själv kunde skriva det bättre, CGI effekterna är så dåliga så Göta-Kanal 3's effekter framstår som bättre.

Och mitt i allt det här levereras någon jävla religiös smörja att alla på jorden ska dö och att bara de utvalda snälla kristna ska få fortsätta leva.

Det finns plot-holes där folk bara försvinner för de vill inte gå in hur de försvinner, de bara sitter i en bil sen försvinner de och huvudkaraktärerna försöker inte ens titta runt hörnet efter sagda person.

Det absolut bästa i den här filmen är att man får ett tillfälle att beakta den sämsta konversationen någonsin. Där en pappa ringer till sin dotter som ska bege sig till något jävla tempel och ber henne stanna där hon är med argumentet "NO! STAY THERE! I WANT YOU SAFE!"(...)

(...)

(...)

då pausar man filmen och för handflatan till ansiktet och muttrar, "varför säger han sådär när de vet att hela jävla världen håller på att gå under...".
Citera
2011-01-31, 19:08
Medlem
Gag. Den var dålig på alla sätt, såg klart den också http://www.imdb.com/title/tt0445972/
Citera
2011-02-02, 08:31
Medlem
RickyMcFlys avatar
Dead Meat måste vara den absolut sämsta jävla skit någonsin!
Blev nästan arg efter att jag sett den då det var bortkastad tid. Kunde gjort något så mycket vettigare än att se den smörjan...
Citera
2011-02-02, 12:29
Medlem
Hkarns avatar
Skyline. Man fick ont i ögonen av det där neonblåa ljuset överallt. Sen så var storyn värdelös, skådespelarna var dumma i huvudet och allt annat var också dåligt!
Citera
2011-02-02, 14:46
Medlem
Ingetinternets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferguson

Dålig film:
Reqium for a dream, en riktigt skitdålig film totalt utan humor.

Såg du Requim for a dream i hopp om att få ett skratt? Ingen komedi direkt...

Shawshank redemption är en riktigt sugig film.
Berättarrösten störde mig något enormt liksom slappa skådespeleri insatser.
Nej, inget jag kan rekommendera.
Citera
2011-02-02, 14:49
Medlem
fergusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingetinternet
Såg du Requim for a dream i hopp om att få ett skratt? Ingen komedi direkt...

Nej jag såg den ihop med några vänner, jag ville egentligen inte se den alls då den typen av film inte intresserar mig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in