2011-01-07, 23:59
Medlem
pingvinresan,långtråkig film utan handlig.pingviner som går och går.bra kamera användes dock.
Citera
2011-01-08, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikM
Hade "nöjet" att se Skyline häromveckan. Det absolut sämsta manuset jag varit med om, dialogen skrev de säkert ihop på en kvart. Skådisarna var inte heller superbra, men å andra sidan hade nog inte Penn, Clooney och company kunnat göra det mycket bättre. Slutet var katastrofalt det med.

Dessutom betalade jag 14 pund för skiten.

Såg också den förra veckan och kan bara hålla med. Direkt när man såg att Donald Faison http://www.imdb.com/name/nm0265668/ var med förstod man vilken nivå filmen lade sig på.
Slutet är som du säger rätt kasst men öppnar/kräver en uppföljare.

Synd eftersom gengren är min favorit och jag tycker idén har potential.
Citera
2011-01-08, 16:29
Medlem
Vipera67s avatar
Utan att gå så långt i tiden så tar jag

Valhalla Rising

Långsam, meningslös, tråkig och ett ända långt varför?

Fin natur var det ända possitiva jag kan säga om eländet.
Citera
2011-01-08, 17:24
Medlem
saftad_burks avatar
Jag vet inte hur det är med er, men jag mår fysiskt dåligt av Zardoz. Förskräcklig kalkon-rulle med en vild Sean Connery iförd röda latexrikåer, fula kvinnor som har sex - rakt igenom en jävligt vidrigt och äcklig film, med andra ord.

Jag minns första gången jag såg den.

Tolv år.

Kunde inte sova.

Slog på TV:n.

Ve och fasa!

Där var den.

Och jag såg den från början till slut.

http://www.imdb.com/title/tt0070948/

http://www.youtube.com/watch?v=SagtcY5wZl4&feature=player_embedded
Citera
2011-01-22, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvio.Dante
Avatar: Dålig handling och skådespel, såg den på bio också höll fan på att somna.. Den är sjukt överskattad.

Millennium-serien: Också tok hyllad skit film som Avatar. Hatar nog filmerna lite extra för att i stort sett alla älskar dom.

Sen alla "movie" filmer (Scary movie, Epic movie) som man måste vara inavlad för att gilla.
Finns så mycket dåliga filmer så listan kan vara hur lång som helst

Lol hur fan kan du säga att avatar är världens sämsta film?? dålig handling och dåligt skådespel haha wft bara nominerad till 30 oscars GRYM jävla film. Vill du se en dålig film, okej här är 2. Farligt förflutet och kareokekungen hahahaha fy fan dåliga dom är. Äckligt alltså.
Citera
2011-01-22, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youwishmsaplayer
Lol hur fan kan du säga att avatar är världens sämsta film?? dålig handling och dåligt skådespel haha wft bara nominerad till 30 oscars GRYM jävla film.

Inte dålig kanske med jävligt förutsägbar. seen that done that
Citera
2011-01-22, 14:03
Medlem
Finns mycket skitfilm

2012
Bad boys 2
Terminator 3
Terminator Salvation
Rambo (2008)
Jurassic Park III
Iron man 2
Crockodile Dundee III
Catwomen
Driven
Day after tomorrow
Spiderman 2 och 3
Citera
2011-01-22, 16:33
Bannlyst
Kommer inte på någon sån där "riktig jävla skräp film" men de senaste Harry Potter filmerna har varit katastrofalt dåliga om man jämför med böckerna. Allt känns så jävla B och det känns som dom påskyndar skiten som om dom vill att det ska ta slut så fort som möjligt.

Harry Potter filmerna hade förmodligen varit MYCKET bättre om dom hade gjort alla filmer i 2 delar som med dödsrelikerna+att dom gör alla delarna mellan 1-2 timmar längre. Bryr mig inte om man får sittsår bara man slipper se en dålig film.

En annan film som jag tycker är katastrofal är Law Abiding Citizen. Det roliga är att filmen var 10/10 tills man såg slutet...

På bara 10 min så gick filmen från 10/10 till 0/10.
Citera
2011-01-22, 18:09
Medlem
Neighbourhoodspacemans avatar
Göta Kanal 1. 2 och 3.
Citera
2011-01-22, 19:50
Medlem
Love Guru.. fyfan jag fatta ingenting av filmen och jag förstår inte hur folk kan titta på den
Citera
2011-01-22, 21:14
Medlem
Bret-Harts avatar
Rocket science-Inte någon raketforskare som gjort den filmen det märks
Citera
2011-01-22, 22:29
Medlem
Twilightfilmerna. Det är inte ofta jag inte kollar klart på en film.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in