2009-12-09, 19:12
Medlem
Worriors avatar
Döden i venedig

En av historiens sämsta filmer är Döden i Venedig.
Det var några årtionden sen.
Folk reste sig och lämnade salongerna. Sågades av kritiker, publik, alla!

Märkligt nog kan jag inte glömma denna tråkiga och sega film ändå.
Faktum är att slutscenen är mästerlig, vilket de som orkade pina sig igenom filmen fick uppleva.
Huvudpersonen sitter i en solstol på en strand. Havet övergår från ebb till flod.
Han äter en jordgubbe i 4 - 5 intensiva tuggor (3 minuter mellan varje tugga). Sitter lungt kvar och drunknar! Sorti!
Oslagbar scen trotts allt!
Senast redigerad av Worrior 2009-12-09 kl. 19:15.
Citera
2009-12-09, 19:19
Medlem
wajjzings avatar
Live feed.
Mest wannabe sämst effekter skådisar och handling ever.
se den, fyy fan vilken usel video
Citera
2009-12-09, 21:42
Medlem
MassaGrejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godess
Uppföljarna till American Pie ..

Den senaste i raden. Book of Love, vilket uruselt skit?
Någon avdankad 30åring som ska föreställa en highschoolelev, och som försöker härma Stifler liksom?

Skrattade mig igenom filmen, dock inte åt att den var rolig, utan för att dom var så usla...

Ja, fyfan. Jag skrattade också en hel del år hur dålig den var och hur tråkiga alla karaktärer var. Stifler ser helt jävla sjukt löjlig ut. Pinsamt...
Citera
2009-12-13, 01:53
Medlem
IcyHots avatar
The Raiders of Atlantis (1983)

Maken till B-film får man nog leta efter.

Uppenbarligen har den italienska regissören snappat upp olika bitar från framgångsrika filmer som var på tapeten i början av 80-talet,tex Raiders of the lost ark,Mad Max,Flykten från New York, osv. och slängt ihop dom i en enda gryta och rört ihop en actionspäckad långfilm.

Här finns en länk till filmen på youtube om nån känner för att roa sig med att se den,men försök isf att stänga av hjärnan innan ni börjar kolla på den.
Har för övrigt svensk textning...
http://www.youtube.com/watch?v=a6DhMGr5_V0&NR=1
Citera
2009-12-15, 11:34
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHot
The Raiders of Atlantis (1983)

Maken till B-film får man nog leta efter.

Uppenbarligen har den italienska regissören snappat upp olika bitar från framgångsrika filmer som var på tapeten i början av 80-talet,tex Raiders of the lost ark,Mad Max,Flykten från New York, osv. och slängt ihop dom i en enda gryta och rört ihop en actionspäckad långfilm.

Här finns en länk till filmen på youtube om nån känner för att roa sig med att se den,men försök isf att stänga av hjärnan innan ni börjar kolla på den.
Har för övrigt svensk textning...
http://www.youtube.com/watch?v=a6DhMGr5_V0&NR=1

Den var helt sjukt dålig film haha...
Citera
2009-12-15, 11:36
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassaGrejer
Ja, fyfan. Jag skrattade också en hel del år hur dålig den var och hur tråkiga alla karaktärer var. Stifler ser helt jävla sjukt löjlig ut. Pinsamt...
Har blivit lite "polisskolan" över American Pie. Man gör allt för att krama ur dropparna ur "varunamnet".Det är väl "bara" de 3 första som är de riktiga eller hur?
Citera
2009-12-15, 11:42
Medlem
Flash Gordon

Helt otroligt dålig film, jag tror ärligt talat inte att jag skrattat så mycket åt någon film någonsin. det är omöjligt att hålla inne på de sarkastiska kommentarerna.

http://www.youtube.com/watch?v=uh8KVG8j68I

Övertydlig anti-kommunism-propaganda, dåligt skådespel, och om möjligt ännu sämre manus.

den har allt
Citera
2009-12-15, 22:40
Medlem
IcyHots avatar
Citat:
Den var helt sjukt dålig film haha...

Ja visst var den. Nästan så att den filmen förtjänar en egen tråd.
Citera
2009-12-16, 00:15
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wajjzing
Live feed.
Mest wannabe sämst effekter skådisar och handling ever.
se den, fyy fan vilken usel video

Haha, har du också köpt den där horror- boxen?
Citera
2009-12-16, 14:09
Medlem
PontIns avatar
Begotten är nog den vidrigaste filmen i världshistorien. Tycker man om denna film är man störd. Handlingen suger I inledningen tar gud livet av sig det säger väl allt. Filmen är från 1991 men dom har valt att filma den i svart vitt så man ser knappt vad det är för nåt.

http://www.youtube.com/watch?v=nZtJ8a4K6WE&feature=related
Senast redigerad av PontIn 2009-12-16 kl. 14:18.
Citera
2009-12-16, 14:15
Medlem
adraupnirs avatar
The way of war

The way of war. (Bästa filmen om 9/11 står det på baksidan) Jag mår så dåligt när jag tänker på den filmen... allvaligt va fan. Åh gud.....HJÄLP!!! Bästa filmen om 9/11 ...va ? när då ? herrgud.... livet är inte längre värt att leva.

Har hört att live feed och bone sickness ska vara ena riktiga höjdare också.
Allvarligt se inte the way of war, sån ångest man har efteråt, jag vill ha tillbaka den tiden som försvann där, traumatiserad för livet.
Citera
2009-12-16, 14:58
Medlem
Den första jag kommer att tänka på är Uwe Bolls BloodRayne. Vanligtvis så kan jag kolla igenom hela filmen om den är dålig men denna tog priset. Stängde av efter halva filmen. pallade fan inte mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in