2008-01-22, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mainhand
Men en dålig film är faktist Sällskapsresan - Hälsoresan.
De andra 4 filmerna är klockrena men denna var ren crap enligt mig.
Nån som håller med?

Filmen gick att se iallafall första gånge(rna).. Men det är klart den sämsta i serien i allafall.. En lång väg ifrån Sven Melander vid poolen "ra tara tara!"
Citera
2008-01-22, 10:42
Medlem
Mainhands avatar
Haha :P De e humor på högsta grad
Citera
2008-01-22, 11:10
Medlem
Jag såg en ruskigt dålig asiatisk film för några år sedan. Ong-Bak har jag för mig den hette... Ett big no no!
Citera
2008-01-22, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ergo1024
Jag såg en ruskigt dålig asiatisk film för några år sedan. Ong-Bak har jag för mig den hette... Ett big no no!

Thailändsk action/martial arts.. 7.2/10 på www.imdb.com
Den är ju grym.. Visserligen skiljer den sig en aning från Hollywood-produktioner, men det är ju bara positivt. Det finns en scen i den filmen som är helt otrolig. Han tar sig uppför en trappa och spöar en massa folk på vägen. Det är inga klipp och scenen pågår i flera minuter. Det är imponerande.

Var det verkligen den absolut sämsta filmen du nånsin sett i ditt liv?
Citera
2008-01-22, 11:35
Medlem
Nick Nacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ergo1024
Ong-Bak kickar ju arsle! Kanske inte nån höjdarfilm i sej, men actionscenerna är riktigt mäktiga!
Citera
2008-01-22, 11:51
Medlem
lockbetets avatar
Den sämsta film som jag har sett måste nog vara stockholmsnatt faktist
Citera
2008-01-22, 13:21
Medlem
Logopedens avatar
"Sökarna" är verkligen inte det minsta bra någonstans.
Citera
2008-01-22, 13:28
Medlem
Fula Gubbens avatar
Fula Gubben insisterar på att skriva om riktigt dåliga filmer som marknadsförs som "bra" och "tunga" och som alltså kan lura oskyldiga tittare att kasta bort pengar. Detta är mer intressant än att diskutera huruvida Sjön är sämre än Dykaren osv.

Såg "The Island" med Ewan Macgregor och Scarlett Johansson häromdagen, och det var en hejdlöst dålig film, där man satt och skämdes alltmer. Samme regissör som Pearl Harbor , alltså Michael Bay, som måste vara Hollywoods sämste A-liste-regissör alla kategorier.

"The Island" började OK, men spårade snabbt ur till något som låg mellan kalkon och en vanlig C-rulle. I stort sett allt i filmen var plankat, karaktärerna helt ologiska och orealistiska, och de fläskiga action-scenerna var för det mesta platta och meningslösa. Fy fan vilken dynga. Ligger fortfarande på goda 6.9 på IMDB, men det lär dippa med tiden.

- F.G
Citera
2008-01-22, 13:33
Medlem
The Island är grym! Bra action rakt igenom!
Citera
2008-01-22, 13:33
Medlem
Cosmouses avatar
Jag har sett många dåliga filmer, men en av dom sämsta är filmen Hunted Forest. Jag klarade helt enkelt inte av att se klart den så dålig den var.
Citera
2008-01-22, 13:35
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammern78
The Island är grym! Bra action rakt igenom!

Särskilt när den där store negern som just mördat ca 10 poliser plötsligt ändrar sig och hjälper Scarlett istället. Det var en skönt realistisk vändning i handlingen där.

- F.G
Citera
2008-01-22, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Särskilt när den där store negern som just mördat ca 10 poliser plötsligt ändrar sig och hjälper Scarlett istället. Det var en skönt realistisk vändning i handlingen där.

- F.G

Action behöver inte alltid vara realistiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in