2008-01-20, 01:05
Medlem
sommarvinds avatar
Eragon haha!
Gigli!
Get rich or die tryin'!
Bad Boys 2.
Citera
2008-01-20, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av åkeliten
Resident Evil är det sämsta jag sett i filmväg. Andra kalkoner är Hulken, Dum och Dummare 2 och Eight Legged Freaks.

Är verkligen en storbudgetproduktion som The Hulk den sämsta film du nånsin sett? Okej om man kanske ogillar någon ny film, men om det är det sämsta du nånsin sett så kan du inte ha sett så mycket film..

Kolla på den svenska filmen Det Okända t.ex. Det är så dåligt att det är en plåga att titta på det.

PS. Kanske jag bara säger för att jag älskar The Hulk Har sett den flera gånger och den är lika cool varje gång. Det enda jag önskar är att Hulken var mer mörkgrön till färgen istället för neongrön. Nu ser han mest ut som Shrek på anabola
Senast redigerad av Lammern78 2008-01-20 kl. 01:41.
Citera
2008-01-20, 01:50
Medlem
knoxahs avatar
Missionary Man (Dolphs nya) var inte bra.
Citera
2008-01-20, 05:28
Medlem
t0rsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjasuggan
nej jag menar inte att de tar emot honom med blommor på flygplatsen och säger "Välkommen till England, vill du vara med och fightas i vår firma?"
Jag behöver verkligen inte, och vill inte heller för den delen, se filmen igen. För att vara en film som ska handla om huliganism och dess firmor anser jag fortfarande att den är riktigt orealistisk i och med Elijahs intåg..

Som sagt, skriver inte att filmen är orealistisk, utan just i den aspekten som jag skrivit, filmen som helhet anser jag fortfarande vara pissdålig. Har aldrig påstått att de två filmer du nämner är realistiska, men de två filmerna är bra till skillnad från GSH.

Visst är det tråkigt att alla inte kan ha samma smak? gilla samma filmer etc..

Först säger du att du hatar den för att den är orealistisk, sen är det andra anledningar. Bestäm dig pöjk.

Han är inte med i firman förrän efter ett visst event. Och innan dess hade det hänt en del. Visst, hata filmen hur mycket du vill, men kom inte med felaktiga orsaker till varför du tycker den är kass så det blir en sån onödig diskussion.
Citera
2008-01-20, 10:11
Medlem
onda.sockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0rsk
Först säger du att du hatar den för att den är orealistisk, sen är det andra anledningar. Bestäm dig pöjk.

Han är inte med i firman förrän efter ett visst event. Och innan dess hade det hänt en del. Visst, hata filmen hur mycket du vill, men kom inte med felaktiga orsaker till varför du tycker den är kass så det blir en sån onödig diskussion.

Kommer ihåg när jag såg filmen att även jag reagerade på att han lyckas komma in i den innersta kretsen väldigt snabbt. Absolut inget som skulle hända i verkligheten. Annars en helt ok rulle.
Citera
2008-01-20, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t0rsk

Den är inte orealistisk i sin helhet..det orealistiska är att jänkaren kommer inte såpass snabbt i den innersta kretsen av GSE..tycker jag skrev det rätt tydligt. Läs om läs rätt
Citera
2008-01-20, 20:18
Medlem
Bastumannens avatar
Titanic.

Folk satt och smålipade i biosalongen, jag ville bara spy, alternativt döda Leonardo Dicaprio. (för han förstör alla filmer han är med i. )

Storyn är ju rätt förutsägbar med tanke på att vi alla vet vad som hände med Titanic. Sen en liten patetisk kärleksintrig inslängd i filmen för att undvika att bli stämplad som katastroffilm. Nej, usch, var verkligen ingenting för mig.

Spiderman 3 var ju också rätt kass.
Brukar gilla sådana actionfilmer, men det var ju mestadels glansiga rådjurögon och kärlek som var huvudtemat. För mycket trams och för lite brutal action mao.
Citera
2008-01-20, 20:30
Medlem
Fantomen på Operan
seeeeeeeeg...
Citera
2008-01-20, 21:39
Medlem
Marxamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastumannen
alternativt döda Leonardo Dicaprio. (för han förstör alla filmer han är med i. )
Som han gjorde i The Aviator, Gangs of New York och Blood Diamond?
Citera
2008-01-20, 21:51
Medlem
viktorslows avatar
Borat! Hur folk kan uppskatta den där äckliga geggan av överdriven kiss och bajs humor är långt bortom mitt förstånd.
Citera
2008-01-22, 00:12
Medlem
Mainhands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktorslow
Borat! Hur folk kan uppskatta den där äckliga geggan av överdriven kiss och bajs humor är långt bortom mitt förstånd.

Kanske inte den bästa som skapats men den är sevärd iallafall
Citera
2008-01-22, 00:14
Medlem
Mainhands avatar
Men en dålig film är faktist Sällskapsresan - Hälsoresan.
De andra 4 filmerna är klockrena men denna var ren crap enligt mig.
Nån som håller med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in