Vargarnas pakt Battlefield Earth
Trettonde Krigaren
American Pie - alla
De flesta av Kevin Costners filmer
Något med Steven Seagal
Oftast stänger man ju av om den riktigt kass, finns säkert ännu sämre...
Å fy fan vilken sämst film alltså! Hur sannolikt är det att rymdvarelser ser ut nästan precis som människor? Eller att dom överhuvudtaget ser ens nästan ut som någonting som finns på jorden? Vad tänkte John Travolta med egentligen när han tackade ja till att va med i den filmen? Hade han nyss genomgått en kostsam skilsmässa eller?
Jag lägger min röst på pingpongkingen. Antagligen helt missuppfattad av mig, men såg den när jag var trött och dåsig och valde bara någon film på titeln som jag slulle strökolla. Orkar inte börja motivera, kändes bara riktigt risig och att den inte tog sig framåt alls nästan.
Detta är första och förhoppningsvis sista gången jag bedömer en film jag inte sett hela av, men i det här fallet tvivlar jag på att det var nödvändigt för att kunna ge ett rättvist betyg: det handlar om Ultraviolet.
Hade undvikit den just för att i princip ALLA sa att den sög, men nu ikväll såg jag att den skulle gå på tv så jag tänkte att jag till slut måste se den.
Stort misstag.
Redan efter första fem minuterna låg både jag och flickvännen och skakade på huvudet åt skräpet och det blev inte bättre längre fram direkt.
Vi klarade ungefär 25 minuter innan vi gjorde nåt roligare.
Att den ens kom utanför studiogrindarna är ett under, för inte ens Uwe Boll skulle lyckats skapa något såhär värdelöst.
Den ena ologiska saken efter varandra i ett kaos av idioti.
Kan ta ett lysande exempel för er som inte sett filmen och kanske funderade på att göra det:
tänk er ett stort runt rum med ca 20 män med vapen. Dessa står ganska självklart i en cirkel och Ultraviolet ställer sig i mitten. En eldstrid bryter ut och hjältinnan lyckas döda allihop genom att få dem att springa i en cirkel och skjuta rakt in i mitten av cirkeln, varpå hon duckar så någon annan blev skjuten. Alltså ALLVARLIGT TALAT!?!
Rent skräp som ingen med den minsta självbevarelsedrift bör se.
Jag ser mycket B-filmer, särskilt rysare. Uppskattar det mesta.
men Evil Aliens.
Det va en total katastrof, jag har aldrig sett något sämre.
Vetefan va det va för nåt, tror dom grävt fram skådisarna från nån psykavdelning. Hela skiten va så dålig så det gick inte ens att garva åt eländet. 15min fick räcka....
Jag och en polare kollade på Troll och Troll 2 igår. Jävlar vad dåliga dom var. Filmer brukar bli lite bättre om man har riktigt låga förväntningar på dom men fyfan inte dom här två. Usch
Pulp Fiction stängde jag av efter en timme, typ. Fan vad sega scener. Den är inte sämst men den är otroligt överskattad. Samma sak med gamla tråkiga kultfilmer som Gudfadern, Casablanca, Citizen Kane.