2008-09-13, 14:36
Medlem
Måste nog vara den andra Motorsågsmasakern.
Citera
2008-09-13, 15:46
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa
Att folk överhuvudtaget ser filmer med under ~6 på imdb är för mig helt obegripligt.

Titta vad woody Allan filmerna får och alla är skit
Citera
2008-09-13, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa
Att folk överhuvudtaget ser filmer med under ~6 på imdb är för mig helt obegripligt.

IMDb är helt obegripligt.

Smaken är visserligen som baken men betygen där, överlag, vittnar snarare om småungar som har problem och ger alla filmer antingen en 1:a eller 10:a.
Citera
2008-09-14, 22:13
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aikea-Guinea
De sämsta filmer jag kommer på är:

Vargarnas pakt
Battlefield Earth
Trettonde Krigaren
American Pie - alla
De flesta av Kevin Costners filmer
Något med Steven Seagal

Oftast stänger man ju av om den riktigt kass, finns säkert ännu sämre...
Å fy fan vilken sämst film alltså! Hur sannolikt är det att rymdvarelser ser ut nästan precis som människor? Eller att dom överhuvudtaget ser ens nästan ut som någonting som finns på jorden? Vad tänkte John Travolta med egentligen när han tackade ja till att va med i den filmen? Hade han nyss genomgått en kostsam skilsmässa eller?
Citera
2008-09-14, 23:53
Medlem
realions avatar
Lady in the water - kommentar överflödig. sämre filmer än denna pretantiösa smörja kan fan inte existera.
Citera
2008-09-14, 23:56
Medlem
chucknorris_s avatar
Jag lägger min röst på pingpongkingen. Antagligen helt missuppfattad av mig, men såg den när jag var trött och dåsig och valde bara någon film på titeln som jag slulle strökolla. Orkar inte börja motivera, kändes bara riktigt risig och att den inte tog sig framåt alls nästan.
Citera
2008-09-15, 01:38
Moderator
MondoBizarros avatar
Detta är första och förhoppningsvis sista gången jag bedömer en film jag inte sett hela av, men i det här fallet tvivlar jag på att det var nödvändigt för att kunna ge ett rättvist betyg: det handlar om Ultraviolet.
Hade undvikit den just för att i princip ALLA sa att den sög, men nu ikväll såg jag att den skulle gå på tv så jag tänkte att jag till slut måste se den.

Stort misstag.
Redan efter första fem minuterna låg både jag och flickvännen och skakade på huvudet åt skräpet och det blev inte bättre längre fram direkt.
Vi klarade ungefär 25 minuter innan vi gjorde nåt roligare.
Att den ens kom utanför studiogrindarna är ett under, för inte ens Uwe Boll skulle lyckats skapa något såhär värdelöst.
Den ena ologiska saken efter varandra i ett kaos av idioti.
Kan ta ett lysande exempel för er som inte sett filmen och kanske funderade på att göra det:

Rent skräp som ingen med den minsta självbevarelsedrift bör se.
Citera
2008-09-15, 01:49
Medlem
Mvks avatar
spider.
rörig mysko film
Citera
2008-09-15, 01:51
Medlem
Dragonauts avatar
bajsbajsbajs

felfelfelförlåt
Senast redigerad av Dragonaut 2008-09-15 kl. 02:00.
Citera
2008-09-15, 10:18
Medlem
.-.-.s avatar
Jag ser mycket B-filmer, särskilt rysare. Uppskattar det mesta.
men Evil Aliens.

Det va en total katastrof, jag har aldrig sett något sämre.
Vetefan va det va för nåt, tror dom grävt fram skådisarna från nån psykavdelning. Hela skiten va så dålig så det gick inte ens att garva åt eländet. 15min fick räcka....
Citera
2008-09-22, 16:11
Medlem
Jag och en polare kollade på Troll och Troll 2 igår. Jävlar vad dåliga dom var. Filmer brukar bli lite bättre om man har riktigt låga förväntningar på dom men fyfan inte dom här två. Usch
Citera
2008-09-22, 20:01
Bannlyst
Pulp Fiction stängde jag av efter en timme, typ. Fan vad sega scener. Den är inte sämst men den är otroligt överskattad. Samma sak med gamla tråkiga kultfilmer som Gudfadern, Casablanca, Citizen Kane.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in