2007-04-20, 15:17
Medlem
plagueiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mojoJojo
:O Jag tyckte den var kanonbra! Blev förvånad att jag inte blev uttråkad av den när de är på samma plats hela tiden, ungefär lika förvånad som när jag såg Phone Booth som också var riktigt bra.

Håller med om Terminal. Rätt lågmäld långsam och väldigt skön.
Citera
2007-04-20, 15:19
Medlem
fuck_yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mojoJojo
:O Jag tyckte den var kanonbra! Blev förvånad att jag inte blev uttråkad av den när de är på samma plats hela tiden, ungefär lika förvånad som när jag såg Phone Booth som också var riktigt bra.

Kanonbra!? Ditt svar nastan inspirerar mig att se om filmen sa att jag kan skriva en exakt analys over varfor den var sa javla kass. Filmen var ett skamt.
EN till som tyckte om den, tjejer va?
Citera
2007-04-20, 15:20
Medlem
fuck_yous avatar
.
Citera
2007-04-20, 15:24
Medlem
Starship Troopers

Är något av det abolut värsta jag sett. Såg att den fått förhållandevis höga poäng på imdb.org, förvånande enligt mig. Men smaken är väl som baken
Citera
2007-04-20, 15:40
Medlem
plagueiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zewn
Är något av det abolut värsta jag sett. Såg att den fått förhållandevis höga poäng på imdb.org, förvånande enligt mig. Men smaken är väl som baken

Den är väl så dålig att den blir bra på något sätt?
Citera
2007-04-20, 15:44
Medlem
Matches Malones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zewn

Precis som andra filmer av Paul Verhoeven är Starship Troopers satirisk, och den är ganska övertydlig i sin lätt fascistoida framtoning, med militarism, machismo och Onda Fiender. Del två försökte bara vara en ren action-film.
Citera
2007-04-20, 17:19
Medlem
Emmelisens avatar
Idiocracy
Citera
2007-04-20, 17:29
Medlem
Ninsos avatar
Snackar vi urusla saker så säger jag bara:

Killer Clowns from Outer Space.
http://www.imdb.com/title/tt0095444/
Citera
2007-04-20, 17:42
Medlem
Matches Malones avatar
Sedan måste man egentligen skilja på filmer som misslyckades, t.ex. Gigli, och filmer som aldrig ens hade någon chans, t.ex. filmer av Andy Milligan och Jess Franco.
Citera
2007-04-20, 19:24
Medlem
solstols avatar
El Coronado

slogan på omslaget "skaparna av specialeffekterna till independence day"
Citera
2007-04-20, 19:32
Medlem
hueds avatar
När det gäller filmer där man förväntar sig stordåd pga bra skådisar svider det värre när filmerna suger. Har sett Solaris med George Clooney o The Village med Joaquin Phoenix. Dessa kastar man bara bort sin tid med om man ska se dom. Crappy movies!!
Citera
2007-04-20, 20:01
Medlem
Emmelisens avatar
åh åh . . . nu kanske jag blir stenad av vissa, men; Svart katt, Vit katt.
Men jag såg bara kanske en dryg halvtimme så jag gav den inte en ärlig chans. . men det lilla jag såg: vilken dynga! Jag fattade ingenting! Jag kanske ska ge den en till chans? Jag vet att många fullkomligt älskar den!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in