2007-07-21, 15:50
Medlem
Hem_bränts avatar
Det är säkert många som älskar den här filmen.Men jag tycker att Titanic suger hårt man sitter där i 3 timmar och väntar på att båt helvetet skall sjunka .Men jag gillar ju inte "kärleks" filmer så det kanske är därför.
Citera
2007-07-21, 15:55
Medlem
cannabis_corpses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hem_bränt
Det är säkert många som älskar den här filmen.Men jag tycker att Titanic suger hårt man sitter där i 3 timmar och väntar på att båt helvetet skall sjunka .Men jag gillar ju inte "kärleks" filmer så det kanske är därför.
Håller med! Har sett den en gång, och jag planerar inte att se den igen.
Citera
2007-07-21, 16:05
Bannlyst
Det har hänt att man av misstag råkat fastna på Tv3 när någon film med Adam Sandler visats. "Little Nicky" tror jag detvar senast. Det måste vara bland det vidrigaste jag sett. Mår nästan illa när jag tänker på det.

Tre solar av Hobert suger rövsmör också (har iof bara sett halva, men det räckte).

Problemet är att jag är så jävla petig och pretto när det gäller filmval så det är sällan jag stöter på dom riktiga bottennappen. Villket kan vara lite synd då riktig avskräde kan vara nog så underhållande. "Plan 9 from outer space" är ju t.ex extremt underhållande.
Citera
2007-07-21, 16:07
Medlem
Bjorkahs avatar
Såg en film som hette Good burger, ingen höjdare om man säger så.
Citera
2007-07-21, 16:57
Medlem
Erk Swedes avatar
Zeta jones

Citat:
Ursprungligen postat av FNG
Ber då att få klargöra lite vilka intentioner jag hade med denna tråden, usla filmer vad gäller idé, manus, skådespelare, ljud, ljussättning, osv. Rent utsagt sådat som man blir chockad av att någon ens har viljat investera pengar i. Det kan vara allt från heminspelat lågbudget tjafs till de stora jättarnas klavertramp.

Som exempel på storföretagens missar kan nämnas, enligt min högst subjektiva bedömning, Deep blue sea, Entrapment, Tombraider: Pandoras box eller vad tusan eländet heter. Jag ska dock erkänna att jag inte såg klart Entrapment, visst har Zeta Jones en trevlig röv, men det går fan inte att bygga en medryckade film med denna som enda behållning, så den kan ju ha blivit bättre efter "krypa igenom snören scenen".

//FNG

Nej det blev den inte...
Citera
2007-07-21, 17:07
Medlem
Erk Swedes avatar
Precis

Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Ettan var bra. Sen förstörde den franska regissören ALLT i tvåan och trean.

När man bara gör filmer för att tjäna pengar blir det värdelöst..
Man tog till och med samma huvudfiende i uppföljarna trots att det "programmet "suddade neo ut i ettan...
Citera
2007-07-22, 12:43
Medlem
Såg en fruktansvärt dålig film för några dagar sedan, Detention hette rullen. Och den sk handlingen går ut på att en lärare spelad av Dolph Lundgren blir kvar i skolan tillsammans med några elever. Just denna kväll kommer några stygga bovar och bryter sig in i skolan och ska hitta på massa dumheter. Brukar ta sådana här filmer för vad dom är 90 minuter tidsfördriv med några polare. Men denna var så FRUKTANSVÄRT dålig , den bästa scenen var utan tvekan när en utan eleverna tog upp en pilbåge som hon hittade i gympasalen och sköt en pil mot en utav bovarna, pilen träffade boven i magen. Boven flög flög ett par meter mot en vägg bakom honom där han sedan blev hängandes. Skratta så mycket där så jag nästan grät. Allt som allt så var detta utan tvekan den sämsta filmen jag någonsin sett, men jag kan dock rekommendera till andra för efter man har sett en sådan här film uppskattar man bra film på ett helt annat sätt
Citera
2007-07-22, 13:12
Medlem
Får väl säga Gangsters som gick på bio precis. herregud vilken dålig film. värdelösa skådespelare..
Citera
2007-07-22, 13:35
Medlem
En film som jag fick titta på då jag läste filmvetenskap faller under den kategori filmer som är riktigt usla, fast inte så usla så att man åtminstone kan få sig ett gott skratt (Exempel på dålig film som man ändå kan se på för att skratta är Hercules in New York)

Detta var en film som man redan efter 5-10 minuter bara ville slippa. Detta var en film som man bara blev riktigbt förbannad att se för att den var så kass. Förutom dess filmhistoriska värde finns det inget positivtt med filmen mer än att den får alla andra filmer att verka lite bättre.

Jag pratar om: Sweet Sweetback's Baadasssss Song http://www.imdb.com/title/tt0067810/
Citera
2007-07-22, 15:22
Bannlyst
Sökarna 2 - Återkomsten

Absolut den sämsta filmen jag någonsin sett!
Citera
2007-07-22, 15:33
Medlem
Adam Sandlers eight crazy nights. Nog den enda film jag sett som jag efteråt inte haft nåt positivt att säga om.
Citera
2007-07-23, 05:06
Medlem
cryo worms avatar
Hardware Sucks

Den sämsta filmen jag någonsin sätt var hardware, ingen handling , men den lurar dig ett tag att tro att det finns en , usel skådespeleri... ja listan fortsätter....

ge mig tillbaka mina 2 timmar!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in