hopp nu är det av verkat då har man provat meth första gången men det va presic som xanax 99 sa jag skulle nog sänka förväntningarna lite.
Antingen äre jag som är kass på att vappa eller så vare skit meth som man fick tag på.
började jävligt smått för 20 mig sen och vappa 20mg det smälte fint och återkrystalisera sig fint efter avslutad eldning dock så vart jag lite fundersam över färgen efter vappningen läst att bra meth ska återkrystaliseras och rina ner och bli tuna streck och så ska färgen fortfarande vara klar eller målningt vit.
Och om det krystaliseras i fläckar och blir lite brunt så äre dåligt skit detta va exat vad som hände i min hemma gjorda vappor som är gjord på en glödlampa vet inte kanske va jag som brände det lite också är inte allt för hemma på vaporizer.
Anyhow fick en fin tjock rök i vappan och sög i mig det ni som har kört detta hur ska det smaka?
mitt smaka som jag bäst kan biskriva det söt bränd smält plast. Är det nått som kännetecknar meth på nått sätt?
Hur som helst tog en hit för ca 20 min sen på 20mg kännde inget knapp! första tanken vad då eftersom jag har peppat som fan för det här. Är det dä här som alla älskar över i staterna wtf is this
Så nu för ungefär 5 min sen körde jag en ny på 20mg altså 40mg sammanlagt Och efter den infann sen en vag eurfori (stavning) samt lite käkspäningar och ökad puls.
ska jag köra på en till eller ska jag av vakta pupillerna är knappt vidgade ett skit
har jag gått på en nit?
MVH
ursäkta stavfel skrivet från mobilen