2016-07-29, 18:10
Medlem
DebbieHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Men eftersom dom sa att han "definitivt" var påverkad 1,5 sekunder efter han såg tungan så tycker jag det borde vara nått annat.
Man kan ju bli torr i munnen av att springa ifrån polisen i värmen också som han gjorde.
Verkar inte vara så säkert att man kan säga att en person "definitivt" är påverkad för att han är torr i munnen.

Fast vad vet jag, dom har säkert kollat in i tusentals käftar och kan "de där".

Vill minnas att salivet blir helt vitt också. Vilket brukar peka på att droger är inblandade.
Citera
2016-10-04, 11:30
Medlem
Bertil85s avatar
Fick lite Kristall-Metamfetamin. Riktigt häftigt att knapra dessa kristaller.
Även om jag inte doserar speciellt högt.

Krunch... Tänk dig Kristaller som går att tugga. Häftigt !
Den välsmakande smaken...
Efter ett tag kommer rushen och du blir hög; det är väldigt trevligt.

Jag håller nog Kristall-Metamfetamin och Heroin högt.

/Peace
Citera
2016-10-04, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Fick lite Kristall-Metamfetamin. Riktigt häftigt att knapra dessa kristaller.
Även om jag inte doserar speciellt högt.

Krunch... Tänk dig Kristaller som går att tugga. Häftigt !
Den välsmakande smaken...
Efter ett tag kommer rushen och du blir hög; det är väldigt trevligt.

Jag håller nog Kristall-Metamfetamin och Heroin högt.

/Peace

Meta skulle va riktigt trevligt att få testa. Är kristallerna vattenlösliga för i.v?
Citera
2016-10-04, 15:13
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarsan90
Meta skulle va riktigt trevligt att få testa. Är kristallerna vattenlösliga för i.v?

Ja det ska nog gå bra.
Om kristallen inte löser sig så kan man krossa den och elda under skeden.

Om man nu inte vill röka dem eller annat sätt.
Citera
2016-10-06, 12:09
Medlem
scroshs avatar
I Holland går en 0,5a loss på 50 euro. Svårt att få tag på, händer att man springer på någon då och då som har det. Inget jag brukar men finns i bland på menyn s.a.s.
Citera
2016-12-30, 18:16
Medlem
Måste tacka för en super bra och intreasant tråd!

Har kört tjackrace och dragit riktigt bra land utomlands. Eran beskrivning av CM får mig verkligen att inse hur stark denna drogen egentligen är!

Starkare rus en tjack och kickar lika fort som ladd, holy shit säger jag bara

Kommer aldrig testa CM men kommer att drömma om ruset ändå
Citera
2016-12-30, 18:33
Medlem
skeggmuffs avatar
Använde denna substans dagligen i ett par veckor när jag bodde i Australien. Vart förvånad över hur pass god smak det var att röka. Jag är inget stort fan av vanligt affe, men crystal älskade jag ruset på. Kändes som att det var mycket mindre bieffekter (obs, kortsiktiga) än vanligt amf också.
Citera
2017-01-04, 10:10
Medlem
Detta låter ju galet nice IV! Frågan är hur hård den psykiska ATn blir efter att köra detta IV i ca 2 dagar? Är det självmordstankar i 2 veckor efteråt eller
Citera
2017-01-04, 10:11
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tatcher
Detta låter ju galet nice IV! Frågan är hur hård den psykiska ATn blir efter att köra detta IV i ca 2 dagar? Är det självmordstankar i 2 veckor efteråt eller
För mig vart det lite värre än vaket, bara återdoseringsbehovet som satt i ca 1v för mig
Citera
2017-01-10, 02:25
Medlem
Smulhamsterns avatar
Är det bara jag som upplever CM som mer empatiskt i ruset och generellt sett mildare än vanligt Svea-affe? Har inte provat många gånger, men jag blir mer speedad på en vanlig bomb än de gånger man provat att röka kristaller. Kan vara att jag fått dåliga grejer eller inte rökt på rätt sätt, men jag har gillat ruset ändå... skulle säga att för mig ligger känslan nog närmast som en blandning mellan amfetamin och MDMA.

Jag har aldrig kört på extremt länge på vare sig A eller CM, utan som högst blir det oftast någon natt. Här uppfattar jag dock en annan skillnad för mig, då jag på A aldrig får någon särskild eufori eller direkt energi den andra dagen, utan oftast blir jag bara mer snurrig och kan skjuta upp sömnen lite till. På CM har jag dock känt som att jag nog kan återdosera hur länge som helst, då det gör det det ska även efter ett dygn av festande bakom sig. Gissar att det skulle gå att rusa så länge att skuggorna får liv och ändå vara toppad fram till dess, något som aldrig hade gått på A för mig.

Kommer nog aldrig prova att köra riktigt länge själv dock. Jag tycker att en natt räcker gott och väl för mig om jag vill ha kul, samt så har jag gärna en rejäl säkerhetsmarginal innan man får hjärnspöken och börjar leta spionutrustning hemma... Har sett allt för många gånger hur andra blir av kraftig sömnbrist och överstimulans, så...

Det är inte direkt vackert när man tvingas vara uppe hela natten för att försöka övertyga någon om att de måste sova och närmar sig psykos, samtidigt som de sitter med kniven redo "för säkerhets skull" och i flera timmar vägrar lämna sin lilla skottglugg vid de nerdragna persiennerna. Allt detta gör man för att hålla koll så ingen försöker ta sig in i lägenheten, som råkar ligga på fjärde våningen, samtidigt som man febrilt försöker koda av de meddelanden som sänds ut av de orangebruna blinkningarna som genereras av en gatlampa som inte vill tändas riktigt...
Citera
2017-01-22, 15:08
Medlem
Har testat Cm EN enda gång och gör det aldrig igen..
Skedde i North Carolina tillsammans med ett gay-par. (Nej..jag hade inte sex med dem..och har inga sådana önskemål heller)
Det var bra när man var uppe, men fy helvete vilken jävla ångest och förvirring när man kom ner och drogen gick ur kroppen.
Gayparet ville att jag skulle gå nästa dag eftersom de ville köra själva, men jag fattade liksom inte vinken och de blev irriterade och jag tog det extremt hårt. Vart sårbar och trodde att alla hatade mig.
Blev så in i helvete paranoid och rädd för allt och alla. Svara i telefon var otänkbart och jag kunde knappt få i en matbit.
Det gick inte att sova , låg och var övertrött och samtidigt ihopkurad i min säng i fosterställning.

Min fundering: När kommer drogen till Sverige och den Svenska glesbyggden.
Tänker inte på mig själv, men sadisten i mig vill gärna se packet gå ner sig.
I genomsnitt ligger vi 5 år efter USA med det mesta så någon borde väl se den ekonomiska vinningen på att sprida Meth här?
Citera
2017-01-25, 13:57
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
För mig vart det lite värre än vaket, bara återdoseringsbehovet som satt i ca 1v för mig

Tycker att man mår så jävla dåligt när man landar från detta, mycket värre än doset tycker jag! Var ATn på detta efter några dagar (som spenderades letandes på golvet efter mer skit, 3-4 dagar kröp jag på golvet letandes då jag fick en stark känsla så fort jag lade ögonen på någonting att "fan! Där har jag nog gömt något!". Psykotiska grejer haha.) som fick mig att lägga ner tjacket. Sen började jag igen och slutade några gånger innan jag slutade helt. D-meta är dock rätt soft, riktigt skönt och ganska lugnt/smooth rus. DL-meta tycker jag är alldeles för pushigt dock. Men spelar ingen roll jag blir fortfarande helt jävla körd i huvudet av meta, var någon gång jag spenderade 7-8 timmar på toaletten letandes efter vener att skjuta i. Man kan fortfarande skåda blodfläckarna i taket.
Senast redigerad av Risplockarn 2017-01-25 kl. 14:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in