2013-06-28, 15:13
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
vet inte riktigt hur mycket jag rökte då jag inte vägde det, kanske 50mg första vapo pipan och lite mer den andra. så totalt kanske 300mg innan jag gav upp och röka. Stoppade då i mig lite AH-7921 så nu mår jag helt jävla toppen. Fortfarande de sjukligt fina välmåendet och klarheten från metamfetaminet men inte den speediga delen utan ett mysigt opiat mys med ett välmående som skänkt från ovan

Fan haru sugit i dig ca 300? ditt första inlägg kom för 3 timmar sen? tog AH-7921 ut metat så pass mycket ändå? fan du måste ju ha ett par timmar till minst med redigt speed!

Eller vare änu längre sen du rökte första tills du la första inlägget?

mvh
Citera
2013-06-28, 15:20
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Fan haru sugit i dig ca 300? ditt första inlägg kom för 3 timmar sen? tog AH-7921 ut metat så pass mycket ändå? fan du måste ju ha ett par timmar till minst med redigt speed!

Eller vare änu längre sen du rökte första tills du la första inlägget?

mvh

Måste nog ha rökt lite mindre än 300mg nu när jag tittar på påsen. men jag är inte speedad nu eftersom jag tagit Ah-7921 men jag är fortfarande pigg, inte speedad , utan Opiat mysig och välmåendet från opiater samtidigt som jag har välmåendet från Metat. Fantastisk kombination och blir nog en pipa till nu när jag pratar om de blev jag sugen haha
Citera
2013-06-28, 15:31
Medlem
Messiahs avatar
Fan va mysigt de blev nu känner mig speedad men endå lugn. inte alls så kraftig puls som jag fick första hitten, utan med hjälp av AH-7921 så hålls jag nere men endå sjukt välmående. en finfin blandning helt klart
Citera
2013-06-28, 19:51
Medlem
MrFreds avatar
Jag fattar inte hur folk tar det här giftet. För det första så är effekten bara vakenhet, hur kul är det? Man kan inte sova på flera dagar, inte äta.

Men det allra jobbigaste med det här giftet är paranoian. Jag har tagit många olika droger, i stora mängder per tillfälle, men aldrig i hela mitt liv känt en sådan paranoia som på det här. Jag har trott att folk jag känner står utanför min dörr och vill komma in och döda mig. Jag har känt att personen jag hyr rum av ska bränna mitt rum om jag lämnar huset..att alla mina kompisar har gaddat ihop sig och ska göra mig illa. Allt detta har jag trott lika hårt på som jag tror att den svenska sommaren är upp o ner.

Fyfan, ta inte detta skit. Och jag har sett munnen på folk som brukar detta ofta...den blir helt rutten milt sagt. Och för att tala om hur man ser ut när man är på detta...hemskt.

(Från en som tagit kopiösa mängder av mehp, xtc, halluci +++++)
Citera
2013-06-28, 20:08
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Jag fattar inte hur folk tar det här giftet. För det första så är effekten bara vakenhet, hur kul är det? Man kan inte sova på flera dagar, inte äta.

Men det allra jobbigaste med det här giftet är paranoian. Jag har tagit många olika droger, i stora mängder per tillfälle, men aldrig i hela mitt liv känt en sådan paranoia som på det här. Jag har trott att folk jag känner står utanför min dörr och vill komma in och döda mig. Jag har känt att personen jag hyr rum av ska bränna mitt rum om jag lämnar huset..att alla mina kompisar har gaddat ihop sig och ska göra mig illa. Allt detta har jag trott lika hårt på som jag tror att den svenska sommaren är upp o ner.

Fyfan, ta inte detta skit. Och jag har sett munnen på folk som brukar detta ofta...den blir helt rutten milt sagt. Och för att tala om hur man ser ut när man är på detta...hemskt.

(Från en som tagit kopiösa mängder av mehp, xtc, halluci +++++)

I hear you i hear you! och jag respekterar ditt inlägg och omtanken. Jag har absolut inga planer på att sluta som alla meth amerikaner som man ser på cops eller liknade utan detta är mer som en sak att "lägga till på listan" om man säger så sen så finns det ett stort sug efter att bara prova det helt enkelt. Och det klassika "meth ansiktet" eller "meth munnen" är ju inget som kommer över en gång.

Ja jag vet så tänkte alla methare när dom prova första gången men jag planerar verkligen inte att detta är nått som jag ska bli "hookt" på samt att visst är jag väl införstådd i med att det är en jäkla åktur och en låååångt rus ett starkt rus. Och mycket vakenhet om man säger så men det kan knappast bara va nån form av "vakenhet" som lockar folk och får folk fast på denna skiten mennar med en dopamin rush på ca 1000-1200 units när man drar i sig ett bloss måste va something else om man säger så.

Måste va en sån jäkla head rush utan dess like men visst det är ett jäkla smuts men vilken drog är inte ett smuts. och specielt du som har kört mycket meph det lär väla va ett gift om nått eller? försöker absolut inte va på styva linan eller va dryg men just saying.

mvh
Citera
2013-06-29, 21:08
Medlem
creepyones avatar
hopp nu är det av verkat då har man provat meth första gången men det va presic som xanax 99 sa jag skulle nog sänka förväntningarna lite.

Antingen äre jag som är kass på att vappa eller så vare skit meth som man fick tag på.

började jävligt smått för 20 mig sen och vappa 20mg det smälte fint och återkrystalisera sig fint efter avslutad eldning dock så vart jag lite fundersam över färgen efter vappningen läst att bra meth ska återkrystaliseras och rina ner och bli tuna streck och så ska färgen fortfarande vara klar eller målningt vit.

Och om det krystaliseras i fläckar och blir lite brunt så äre dåligt skit detta va exat vad som hände i min hemma gjorda vappor som är gjord på en glödlampa vet inte kanske va jag som brände det lite också är inte allt för hemma på vaporizer.

Anyhow fick en fin tjock rök i vappan och sög i mig det ni som har kört detta hur ska det smaka?

mitt smaka som jag bäst kan biskriva det söt bränd smält plast. Är det nått som kännetecknar meth på nått sätt?

Hur som helst tog en hit för ca 20 min sen på 20mg kännde inget knapp! första tanken vad då eftersom jag har peppat som fan för det här. Är det dä här som alla älskar över i staterna wtf is this

Så nu för ungefär 5 min sen körde jag en ny på 20mg altså 40mg sammanlagt Och efter den infann sen en vag eurfori (stavning) samt lite käkspäningar och ökad puls.

ska jag köra på en till eller ska jag av vakta pupillerna är knappt vidgade ett skit

har jag gått på en nit?

MVH

ursäkta stavfel skrivet från mobilen
Senast redigerad av creepyone 2013-06-29 kl. 21:11.
Citera
2013-06-29, 23:12
Medlem
-8Ball-s avatar
Citat:
Jag har absolut inga planer på att sluta som alla meth amerikaner som man ser på cops eller liknade utan detta är mer som en sak att "lägga till på listan" om man säger så sen så finns det ett stort sug efter att bara prova det helt enkelt.

Undrar hur många som tänkte exakt så första gången.

Vissa substanser är bara för farliga att pröva...bara en gång.
Citera
2013-06-30, 01:04
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -8Ball-
Undrar hur många som tänkte exakt så första gången.

Vissa substanser är bara för farliga att pröva...bara en gång.
Självdiciplin är ordet!
Citera
2013-06-30, 12:05
Medlem
Messiahs avatar
precis.. självdiciplin är ordet som behöver användas.

Jag fick nog av Crystal meth igår, har ungefär ett halvt gram kvar utav detta men känner inte alls för
att ta det nå mer. Så jag ger antingen bort påsen med crystal till någon vän som verkligen vill ha det, eller så sparar jag det till någon framtida tillställning som kanske någon festival eller liknande. har nämligen börjat börjat pilla lite på etizolam och phenazepam istället så är inte särskilt sugen på meth längre
Citera
2013-06-30, 16:22
Medlem
creepyones avatar
Jaha det va ju inte lättaste att försöka bli trött på den här skiten saaaaatan vare sitter i bärtz nu and pray for the best!
Citera
2013-06-30, 16:27
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Jaha det va ju inte lättaste att försöka bli trött på den här skiten saaaaatan vare sitter i bärtz nu and pray for the best!

Jag har den turen att jag inte blir så jävla toppad eller åtminstone inte särskilt länge. så tar jag uppemot ett gram av Amfetamin eller Metamfetamin så kan jag sova 8 timmar efter sista intaget och skulle de va lite svårt att slappna av så ett rör theralen sen sover jag gött
Citera
2013-07-01, 07:14
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
så kan jag sova 8 timmar efter sista intaget

i would love to be you.

efter att nu har provat det "ökända" crystal meth så kan jag med säkerhet säga att i wont touch this shit again i Think.

Fy helvete vilken stark stim. Och det jobbiga vakna ruset som gör en stissigare än jag vet inte vad= icke njutbart kan verkligen inte förstå varför amerikanare kan va så "hookt" på denna substansen finns ju fan inget å gilla hos den altså.

men visst behöver du få shit done typ som täntor och skit eller behöver va vaken en längre tid this is it.

fick hem 560mg har 270 kvar! påsen kommer nog få ligga där orörd en längre tid eller om nån polare känner sig sugen på att prova
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in