Citat:
Ursprungligen postat av
exquisitely
Varför det?
Så vitt jag vet brukar livstidarna ha en hel del överseende då de är mer för lugn och ro på avdelningarna. Att ljuga från start kan bli extremt påfrestande om lögnen uppdagas. Utöver de som ljuger så har man klientelet oskyldigt dömda. De som trots diverse domar, utlåtanden och riskbedömningar ändå anser sig vara totalt skuldfria och utsatta för diverse komplotter; de satte dit mig.
Jaja men sen är det inte säkert att jag åker i fängelse, man kan aldrig veta det förrens jag blir dömd
men kriminalvården rek att jag inte ska få ett fängelsestraff utan 1år's skyddstillsyn och gå på en behandling i 8mån ca
annars får jag väl hoppas på att jag ryker på 6mån fängelse så är jag beviljad fotboja
annars sa dem att jag kommer sitta med likasinnade på en avd
men det är klart jag skäms över de jag har gjort. Jag tappade
men jag o min f.d är goda vänner idag
vi har en dotter på 2år
men det finns så mycket att berätta om våra 4år tillsammans...