Citat:
Ursprungligen postat av
buddhex
Då får jag väl åka på stryk
allt händer av en anledning i guess
men är inte dömd ännu
vi får väl se 😊
Lyssna inte på honom, han försöker bara spela Allan med dig. Inte alla intagna bryr sig eller har ork att ens ta reda på vem du är.
Jävla Hollywoodskit att beskydda kvinnor och att intagna skulle få tag i dommar på insidan.
Att sitta påminner om skoltiden. Sålänge du inte sticker ut och är vaksam klarar du dig bra.
Dom flesta vill bara sitta sin tid i ensamhet.