Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Lite svårt att klättra uppåt om man redan är på en riks. Men är man på en öppen, el, 3, så kan man klättra bakåt, och är man på en helsluten så klättrar man ofta framåt om man sköter sig.
Inte många som påbörjat voltan på typ Kumla som muckar därifrån.
Självfallet är det svårt att klättra uppåt om man redan sitter på någon av dom 2 klass A som finns, majoriteten gör dock inte det.
Nej inte många som börjar på kumla muckar därifrån, däremot kommer de flesta till andra lägre klassade men fortfarande slutna anstalter. Inte öppna.
Men som sagt nu har inte majoriteten så långa straff, dom flesta muckar från den klass som börjar på, eller kommer på lägre dock en sluten fortfarande.
Fortfarande, vilka kåkar har du suttit på?