2010-07-20, 04:21
Bannlyst
Bumpar denna tråden med en fråga:

Vilka "kända" brottslingar är det som sitter på kumla?
Citera
2010-07-20, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisSummers
Satt du oxå på Skenäs lr finns de fler som sagt så kanske :/

Har bland annat suttigt där, men den här händelsen inträffade på Västervik norra. Så tydligen finns det fler begåvade.
Citera
2010-07-20, 15:08
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cakespace
Hallå FBare , har bara läst lite av allt som står men, jag undrar om man delar cell på vissa anstalter och om det är stor chans att hamna på kåken för grov misshandel
Det händer att man delar cell på anstalterna om det är fullsatt, men sen finns det även anstalter där man har som standard att man delar på ett rum tex. Kolmården. För grov misshandel får du sitta på anstalt.

/Micke
Citera
2010-07-20, 21:57
Medlem
jag har några bilder tagna med insmugglad mobil från kåken ja kanske kan lägga upp sen .. ligger på min andra dator men måste kolla först för de e folk på bilderna så måste klippa dom lite...även bild i cellen

de var ingen hi teq lur så förvänta er inga megapixel bilder bara
Citera
2010-07-20, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fajdalom
jag har några bilder tagna med insmugglad mobil från kåken ja kanske kan lägga upp sen .. ligger på min andra dator men måste kolla först för de e folk på bilderna så måste klippa dom lite...även bild i cellen

se ! jag visste det fanns nagonstans ! vantar talmodigt
Citera
2010-07-21, 14:28
Medlem
queersirs avatar
Citat:

skulle vara kul att se!
Citera
2010-07-21, 16:25
Medlem
ja kan nog slänga upp bilder lite senare ikväll
Citera
2010-07-22, 00:32
Medlem
queersirs avatar
Citat:
ja kan nog slänga upp bilder lite senare ikväll

Hittar du bilderna?
Citera
2010-07-22, 01:55
Medlem
bilder

http://i26.tinypic.com/34eqiys.jpg

http://i28.tinypic.com/2lafuig.jpg cellen

de andra bilderna r de folk på så la ej upp dom
Citera
2010-07-23, 03:25
Medlem
Citat:
bilder

http://i26.tinypic.com/34eqiys.jpg

http://i28.tinypic.com/2lafuig.jpg cellen

de andra bilderna r de folk på så la ej upp dom

tack fajdalom... det ser faktiskt ut PRECIS som jag trodde.. smala jävla celler och mycket vitt och cement skit överallt....

vet en kille som åker in imorgon fredag på halmstad, 14 månader för ett par misshandlar... vad har han att vänta sig ?
Citera
2010-07-23, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcusitl03
tack fajdalom... det ser faktiskt ut PRECIS som jag trodde.. smala jävla celler och mycket vitt och cement skit överallt....

vet en kille som åker in imorgon fredag på halmstad, 14 månader för ett par misshandlar... vad har han att vänta sig ?

halmstad var väldigt bra förr vet jag men va jag hört har de blivit skit där också... på halmstad har jag varit på besök många gånger dom hade en mini golf bana ute då vet jag och insidan var faktigst väldigt fin för o va fängelse, visst sitter du där är de jobbig miljö men tänk dig lite sjukhus aktigt ganska nytt.. men nu får man tänka att de var nog en 10år sen jag var där sist

Dom flesta ställen har ju blivit jobbigare för dom har dragit in på en massa grejjer och inga fria vikter osv.

däremot kalmar osv är ju gamla ställen som är äckliga o de spökar och skit säger endel. jag har inte tagit bilder sjölv det är min farsa som tog bilderna åt mig o mms ade.. Men har varit o besökt dem alla i princip. Fotona ja la upp är från landskrona eller kristianstad minns ej vilket de var nu men de var med ett gammal äckligt ställe o när man gick in var de riktigt ruttet och kallt. Som ett gammalt slott eller nånting
Senast redigerad av fajdalom 2010-07-23 kl. 03:55.
Citera
2010-07-23, 03:47
Medlem
Ursäktar mig för att jag frågar igen men måste ha svar på en fråga ,men är det stor chans att man åker in på antstalt för grov misshandel? har ett hyffsat "tungt" register från ca. 3-5 år tillbaka.

/cake
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in