Citat:
Ursprungligen postat av marcusitl03
tack fajdalom... det ser faktiskt ut PRECIS som jag trodde.. smala jävla celler och mycket vitt och cement skit överallt....
vet en kille som åker in imorgon fredag på halmstad, 14 månader för ett par misshandlar... vad har han att vänta sig ?
halmstad var väldigt bra förr vet jag men va jag hört har de blivit skit där också... på halmstad har jag varit på besök många gånger dom hade en mini golf bana ute då vet jag och insidan var faktigst väldigt fin för o va fängelse, visst sitter du där är de jobbig miljö men tänk dig lite sjukhus aktigt ganska nytt.. men nu får man tänka att de var nog en 10år sen jag var där sist
Dom flesta ställen har ju blivit jobbigare för dom har dragit in på en massa grejjer och inga fria vikter osv.
däremot kalmar osv är ju gamla ställen som är äckliga o de spökar och skit säger endel. jag har inte tagit bilder sjölv det är min farsa som tog bilderna åt mig o mms ade.. Men har varit o besökt dem alla i princip. Fotona ja la upp är från landskrona eller kristianstad minns ej vilket de var nu men de var med ett gammal äckligt ställe o när man gick in var de riktigt ruttet och kallt. Som ett gammalt slott eller nånting