Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
hur är det med personalen gentemot "kunderna"? och tvärtom...
är det hat eller sköter båda parter sitt jobb ...lixåm? misstänker att tilliten sjunker med rymningsbenägenheten? från båda parter...
Hat o hat, man gillar inte plitarna. Det är alltid vi mot dom stämning, iaf på de anstalter jag varit på.
Dom får gå o skramla med sina nycklar, så länge dom inte spelar allan.
Så man kan kort säga att det är en "understanding" mellan fångar och vakterna.
Vakterna sköter sitt, fångarna styr inne på avdelningarna, så enkelt är det.