2009-03-30, 11:58
  #349
Medlem
ganska-varkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crispig89
Hur är det med Snus på fängelsen?

Inga konstigheter, bara att snusa på. Snus köper du i kiosken som kommer några dagar per vecka.
Citera
2009-03-30, 19:33
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganska-varken
Inga konstigheter, bara att snusa på. Snus köper du i kiosken som kommer några dagar per vecka.
Det lät skönt iaf. Kanske får sitta en stund genom att jag har avsagt skolan när jag har fotboja.
Citera
2009-04-01, 01:44
  #351
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
jag satt två år, lindköping, västerås och västervik.
fördrev tiden med texas holdem, gym, gamecube jobb, porrtidningar skitsnack m.m
Ingen direkt livsändrande effekt förutom att jag är nojjig för att åka in på min del på ett år!


hur kan du ha ett års del på ett två årigt fängelse straff?
Citera
2009-04-01, 04:52
  #352
Medlem
hur är det med personalen gentemot "kunderna"? och tvärtom...

är det hat eller sköter båda parter sitt jobb ...lixåm? misstänker att tilliten sjunker med rymningsbenägenheten? från båda parter...
Citera
2009-04-02, 21:52
  #353
Medlem
PutaMadres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Kan någon förklara vad mulle är?

/BP

Ett måste.. om du sitter!
Citera
2009-04-04, 15:40
  #354
Medlem
Janzoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden-Muhammed
Jag skulle inte ha något emot att sitta i fänelse ifall det ine vore för alla kulturberikande blattar, jag menar ute samhället kan man i alla fall köpa sig en frihet långt ifrån aporna.

Men om man till exempel skulle mörda cirka 7-8 blattar, va händer då? placeras man enbart bland etniska svenskar då?

Lasemannen exempelvis, vart placerade de honom så att han inte blev ihjälslagen av de kulturella berikarna???

Lasermannen sitter på kumla psyk med bland annat mijailo mijailovic, så någon etnisk placering ser jag inte (?).

Edit: Källan till detta är en familjemedlem till mig som satt med dom ett tag men vart flyttad för cirka 6 månader sen, så kan ju ha skett förändringar.
__________________
Senast redigerad av Janzoo 2009-04-04 kl. 15:43.
Citera
2009-04-04, 22:27
  #355
Medlem
Archer-Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
hur kan du ha ett års del på ett två årigt fängelse straff?


du får 3 år, sitter 2 och har 1 villkorligt.
Citera
2009-04-04, 22:30
  #356
Medlem
Archer-Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
hur är det med personalen gentemot "kunderna"? och tvärtom...

är det hat eller sköter båda parter sitt jobb ...lixåm? misstänker att tilliten sjunker med rymningsbenägenheten? från båda parter...

Hat o hat, man gillar inte plitarna. Det är alltid vi mot dom stämning, iaf på de anstalter jag varit på.

Dom får gå o skramla med sina nycklar, så länge dom inte spelar allan.
Så man kan kort säga att det är en "understanding" mellan fångar och vakterna.
Vakterna sköter sitt, fångarna styr inne på avdelningarna, så enkelt är det.
Citera
2009-04-04, 22:32
  #357
Medlem
Archer-Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PutaMadre
Ett måste.. om du sitter!

Ett sketet kortspel, som typ alla kan, utom jag. Avskyr kortspelande, men spenderade oändligt med timmar tittandes på alla andra som spelar det och jag vägrar lära mig.
Citera
2009-04-04, 22:34
  #358
Medlem
Archer-Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janzoo
Lasermannen sitter på kumla psyk med bland annat mijailo mijailovic, så någon etnisk placering ser jag inte (?).

Edit: Källan till detta är en familjemedlem till mig som satt med dom ett tag men vart flyttad för cirka 6 månader sen, så kan ju ha skett förändringar.



Mördar du folk på anstalt så hamnar på på isol, så du umgås inte med någon överhuvudtaget, än dig själv.
Citera
2009-04-04, 22:51
  #359
Medlem
Badtider!

Finns utomhusbassängen fortfarande kvar på Kumla?
Citera
2009-04-05, 00:05
  #360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Archer-R
Mördar du folk på anstalt så hamnar på på isol, så du umgås inte med någon överhuvudtaget, än dig själv.


Vadå hamnar på isol? Mördar man folk på en anstalt blir man nog först och främst anhållen/häktad och hela den biten. Sen blir det att börja om från början, men man byter med all sannolikhet avdelning och kanske t om anstalt.

Knappast så att man kommer hamna på isol och sitta där hela livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in