Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-08, 20:56
  #1
Medlem
SKRUVosdADs avatar
Har suttit och sökt runt lite här på forumet hittat en del intressanta saker men inget konkret. Jo jag vet att frågan varit uppe flera gånger...

Priset dom flesta pratar om är 18-25k är detta för båda brösten?

Hur gick ni tillväga? Kan ni tippsa om ett par bra kliniker.
Gick ni bara in och visa pattarna så gav dom ett pris?

Nån har sagt att han opererat sig för 8000:- gick han till den lokala slaktaren eller fick han rabbat igenom landstinget? eller var det bara ett bröst?

Många fråger om ett väldigt defust ämne.

Komigen nu tippsa varandra nu så vi som har gjort våra misstag slipper må psykist dåligt.
Citera
2007-10-08, 21:37
  #2
Avstängd
rollebolles avatar
Mitt tips är att försöka gå via landstinget först.
Citera
2007-10-08, 21:46
  #3
Medlem
?

Om du har tid gå via sjukvården.

Gå till vård centralen och be läkarn skriva en remiss till kirurgen han kan skicka dig till bröstmotagningen med eller endorkin hur som hels är det vårgaranti och det är 3 månader till varje besök så att säga.

Så om då får en remiss till bröstmotagningen då är du där senast om 3 månader och om dom bedömer att det ska bli operation då blir det 3 månader till till kirurgen så funkar vården i Sverige.

Nu till saken du måste förklara att besvären är mycket besväraden säg att det skaver och ömar och att du inte vill visa dig med bar överkropp det är allt så är det bara vänta tills kniven dyker upp.

Så här kan man se ut före kniven en riktig bitch - tits

http://www.bartcop.com/arnold.jpg

Lycka till...

Citera
2007-10-08, 22:32
  #4
Medlem
har ingen erfarenhet när de gäller bt då de inte har drabbat mig, än iaf haha .. men vet en bekant till mig, under tiden jag gick i skolan, "gymnasiet" redan då, käka han massa thai som godis o utan ngn kontroll, tränade inte och söp ganska mkt, han fick gynekomasti på de ena bröstet, den andra såg normal ut, de såg riktigt nasty ut om jag får säga mitt.. han gick med de i 2 år och vågade aldrig ta av sig tröjan.

vad jag vet så gick han genom landstinget, sen blev han opererad, han sa att han led mkt psykiskt av det.

efter operationen när de hade läkt såg det riktig bra ut. och han slapp betala nåt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback