2012-12-12, 20:01
Medlem
Finns flera sidor som säljer den nu. fungerar klockrent.
undrar om det är farligt att använda den om man planerar att skaffa barn?
Citera
2012-12-13, 00:20
Medlem
Jag köpte en fördröjningsspray av märket Boots (apotekskedjan), funkar riktigt bra. Dock är det lite pinsamt att spreja inför bruden
Citera
2012-12-13, 18:40
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2013-01-13, 13:27
Medlem
Hej, har en liten fundering.

Stud 100 innehåller ju Lidocaine och denna substans är inte narkotikaklassad i Sverige. Ska åka till Thailand om en vecka och jag hade tänkt att ta med mig en flaska stud 100 dit, är detta något som kan bli problem att få igenom tullen? Tänkte om Thailand har andra regler osv gällande denna substans.

Tacksam för svar!
Citera
2013-01-27, 00:16
Medlem
LapanLapanssons avatar
Beställde den nyligen från shytobuy.com och fick den leverad på 5 dagar.

Den funkar nästan för bra, snacka om at hela dasen dommnade av efter bara 3 sprut..

Nackdelen var att erektionen försvann lika så..
Citera
2013-02-25, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LapanLapansson
Beställde den nyligen från shytobuy.com och fick den leverad på 5 dagar.

Den funkar nästan för bra, snacka om at hela dasen dommnade av efter bara 3 sprut..

Nackdelen var att erektionen försvann lika så..
med eller utan kondom?
Citera
2013-02-26, 08:18
Medlem
Tycker det fungerar med varierat resultat. På skoj använde jag det för någon vecka sedan och då fungerade det väldigt bra och blev "lagom" avtrubbad när jag dock använde det i helgen igen så fungerade det inte alls.

Problem med erektionen har jag inte när jag är med en tjej däremot första gången jag testade och bara körde solo så minns jag det var lite tjurigt
Citera
2013-03-02, 02:16
Medlem
Dark.Solitudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matches Malone
Vad ska man nyttja för spray om man bara vill få det gjort?

Ni har redan fått en högernäve.
Idag finns Tom fleshlights åt er.
Citera
2016-11-24, 21:57
Medlem
Emolls avatar
Fick precis hem en flaska och testade.
Aldrig haft ett runk som varar sålänge. 3 sprut men vi kan säga 1 sprut då jag missade kuken på de 2 första . Ända negativa är att jag upplevde det som att Kuken inte får ut sina fulla längd vid stånd. Men visst blir den hård men inte riktigt hård som utan. Men fantastisk produkt ändå!

Funderar dock på om inte den här Bull power gelén är ännu bättre. Inte prövat den men hört att känslan av att knulla ska vara detsamma som utan fördröjning.
Citera
2016-11-25, 11:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Fick precis hem en flaska och testade.
Aldrig haft ett runk som varar sålänge. 3 sprut men vi kan säga 1 sprut då jag missade kuken på de 2 första . Ända negativa är att jag upplevde det som att Kuken inte får ut sina fulla längd vid stånd. Men visst blir den hård men inte riktigt hård som utan. Men fantastisk produkt ändå!

Funderar dock på om inte den här Bull power gelén är ännu bättre. Inte prövat den men hört att känslan av att knulla ska vara detsamma som utan fördröjning.
Denna produkt är "old school" sett likadan ut i 20 år minst! Kommer jag provade den en gång och det var för 20 år sen, den brände något enormt, gillade ej den känslan. Dom flesta kör med Roccos antisprut produkter mot tidig utlösning, stud 1oo delay spray känns väldigt passé, här har du bra grejer,
http://potensmedel.mamutweb.com/Shop...C3%B6sning/6/1
Citera
2016-11-27, 17:12
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stureplansmannen
Denna produkt är "old school" sett likadan ut i 20 år minst! Kommer jag provade den en gång och det var för 20 år sen, den brände något enormt, gillade ej den känslan. Dom flesta kör med Roccos antisprut produkter mot tidig utlösning, stud 1oo delay spray känns väldigt passé, här har du bra grejer,
http://potensmedel.mamutweb.com/Shop...C3%B6sning/6/1

Hade ingen aning om att den var så gammal! Ändå lite coolt... Men tips är alltid intressant, ska checka den, antar att det är gelen du menar.
Citera
2016-11-27, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Hade ingen aning om att den var så gammal! Ändå lite coolt... Men tips är alltid intressant, ska checka den, antar att det är gelen du menar.
Ja gelen och krämen är bra. Jo den är gammal som gatan sprayen, var på den tiden jag åkte tvärsöver stan och skamsen köpte sprayen i butiken. Fy fan..ja men det funkade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in