• 4
  • 5
2016-11-27, 18:53
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stureplansmannen
Ja gelen och krämen är bra. Jo den är gammal som gatan sprayen, var på den tiden jag åkte tvärsöver stan och skamsen köpte sprayen i butiken. Fy fan..ja men det funkade

Det känns dock som stud 100 avtar väldigt snabbt, vet inte varför? Man kan hålla på i 15 min, sen märker man att det blir känsligare runt penisen, antingen tar jag för lite? Tar 1 spray på vardera ställen runt om, för lite?
Citera
2016-11-27, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Det känns dock som stud 100 avtar väldigt snabbt, vet inte varför? Man kan hålla på i 15 min, sen märker man att det blir känsligare runt penisen, antingen tar jag för lite? Tar 1 spray på vardera ställen runt om, för lite?
Hmm det var alldeles för längesedan jag använde den smörjan. Kommer meat igåg att jag tog hem och runkade och att det aved. Körde det på ett knull som klagade på att set sved i muttan. Då slängde jag skiten. Dom har utvecklats rejält nu 20 år senare. Den är antik. Pröva länkade produkter som Roccos och Bullpower.
Citera
2016-11-27, 19:19
Medlem
Har provat Stud 100 men det sved som f_n på kuken så har inte provat på länge.
Använder Xylocain istället som köps på apoteket receptfritt. Funkar bra men vet inte riktigt vilken som bedövar mest.
Citera
2016-11-27, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Har provat Stud 100 men det sved som f_n på kuken så har inte provat på länge.
Använder Xylocain istället som köps på apoteket receptfritt. Funkar bra men vet inte riktigt vilken som bedövar mest.
Apoteket shit va pinsamt
Citera
2016-11-27, 21:08
Medlem
Citat:
Apoteket shit va pinsamt

Inte alls pinsamt, Xylocain kan man använda till flera saker bla lindra insektsbett och brännskador.
Och fördröja utlösning.
Citera
2016-11-27, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Inte alls pinsamt, Xylocain kan man använda till flera saker bla lindra insektsbett och brännskador.
Och fördröja utlösning.
Ok vad bra då. Lite awkward annars om det var enbart mot för tidig sarre. Jag har erektionssvårigheter så jag köper andra preparat också så apoteket är bara att glömma.
Citera
2016-12-07, 06:20
Bannlyst
Citat:
Denna produkt är "old school" sett likadan ut i 20 år minst! Kommer jag provade den en gång och det var för 20 år sen, den brände något enormt, gillade ej den känslan. Dom flesta kör med Roccos antisprut produkter mot tidig utlösning, stud 1oo delay spray känns väldigt passé, här har du bra grejer,
http://potensmedel.mamutweb.com/Shop...C3%B6sning/6/1
+1
Citera
2018-03-12, 14:29
Medlem
NiccoJs avatar
Köpte hem en flaska och har tryckt på frun några gånger o det funkar nästan för bra. Har inte haft jätteproblem men gillar mer när hon får kämpa lite än när man får kämpa för att inte komma. Har också kört med gummi ett tag och nu har hon lovat sluta med det ofoget så då kan en liten sprayning göra susen.
Citera
2018-03-13, 13:59
Medlem
Citat:
Apoteket shit va pinsamt
Den salvan står vid plåster och sår. Det är för smärtlindring. Sprayen du frågar om innehåller det samma plus alkohol, därför den svider. Annars kan du prova Super Kamagra, innehåller 2 ämnen ett för ståndet och en för fördröja utlösningen. Fungerar lite för bra för mig , så tar det bara när jag vill knulla hela natten .
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in