Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-09, 19:12
  #25
Medlem
kryptonajts avatar
Ja den funkar, poppa en blå, spruta på Stud på ollonet och under, ge henne långt förspel sen är det bara att råknulla till lungorna kollapsar!

Annars funkar emlasalva från apoteket minst lika bra, om inte bättre.
Citera
2010-03-22, 09:39
  #26
Medlem
Tjena!

Jag har inte direkt problem med att hålla mig men jag var nyfiken och testade 2 olika sprayer för ett tag sedan.


Stud 100 Delay Spray
samt
Prolong spray

Stud 100 gjorde nästan så att jag inte kunde komma , fick kämpa som ett djur, var nära hela tiden men den gjorde definitivt något då jag verkligen fick kämpa för att komma

Prolong var inte lika effektiv som Stud 100 Delay Spray men det kanske beror på hur pass känslig man är?

OM jag har förstått det rätt så är det något ämne som heter Lidocaine (verkar ha bedövnings effekt) som är avgörande för hur pass effektivt dessa sprayer är. Efter det jag har läst så verkar stud delay ha högst procent av detta ämne i sig.

Man ska INTE ha oralsex med dettta på ollonet... tjejen gillade inte det då det smakade konstigt =) Skoj med spray men personligen föredrar jag en bra potensring!
Citera
2010-10-10, 16:52
  #27
Medlem
tant-astrids avatar
Tyckte sprayen var jättebra kunde dra ut på det mycket längre än vanligt
första gången jag provade den drog jag på 10 sprut stud 100
över kuken och tappade helt känseln i den blev inget gjort den gången ,

andra gången väntade jag inte 10 minuterna den ska torka in så bruden tappade känslen

2-3 sprut vid ollonet är lagom
Citera
2011-06-12, 23:28
  #28
Medlem
Uraharas avatar
Tja!
ska man använda produkten när man har stånd?
Tack!
Citera
2011-06-13, 01:19
  #29
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urahara
Tja!
ska man använda produkten när man har stånd?
Tack!
Det spelar ingen roll.
Citera
2011-06-13, 12:53
  #30
Medlem
Uraharas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Det spelar ingen roll.


tack för hjälpen dude!
Citera
2011-07-17, 13:42
  #31
Medlem
Blev denna spray förbjuden?
Hittar den nästan igenstan längree
Citera
2011-07-27, 00:36
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananmanen
Blev denna spray förbjuden?
Hittar den nästan igenstan längree
Japp, läkemedelsverket var ute och upplyste butiker redan i höstas om att den inte är tillåten att sälja då den innehåller lidokain. De flesta nätbutikerna som sålde den fick sig en påhälsning/brev tidigare i våras om att den är olaglig i Sverige. Det var framförallt Stud 100 och Dooz 14000 som de var ute efter.
Citera
2011-07-27, 02:16
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slingerslangen
Japp, läkemedelsverket var ute och upplyste butiker redan i höstas om att den inte är tillåten att sälja då den innehåller lidokain. De flesta nätbutikerna som sålde den fick sig en påhälsning/brev tidigare i våras om att den är olaglig i Sverige. Det var framförallt Stud 100 och Dooz 14000 som de var ute efter.

Dum fråga kanske men vad är det för ämne som gör att de förbjuder den? Är det farligt lidokain alltså?
Citera
2011-07-27, 12:38
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Dum fråga kanske men vad är det för ämne som gör att de förbjuder den? Är det farligt lidokain alltså?
Det är ett bedövningsmedel, samma som tandläkaren använder för bedövning bl.a.
Det handlar mer om man måste ha en läkemedel-licens för att få sälja den och som porrshop är det inte det lätatste att få...
Citera
2011-07-27, 14:49
  #35
Avstängd
CrackThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crall_b
5-7!!

Jag tog 1-1,5 spray och det räckte gott och väl. Tog 2 en gång och då kunde jag ha klämt kuken i en dörr utan att känna något

Sprayade du ollonet?

Han sprayade nog pungen.
Citera
2011-12-18, 21:41
  #36
Medlem
Uraharas avatar
Det finns en sida som säljer fortfarande produkten!?
Saken är om man ska lita på de eller inte
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback