• 1
  • 2
2007-10-08, 19:39
Medlem
Tja , någon som prova Stud 100 Delay Spray och vet om det funkar
??
Citera
2007-10-10, 08:20
Medlem
Matches Malones avatar
Vad ska man nyttja för spray om man bara vill få det gjort?
Citera
2007-10-10, 14:47
Medlem
ChristianXs avatar
Ot och trams raderat. Mer av samma sort kommer att belönas med tillsägelser.

/Mod
Citera
2007-10-10, 18:10
Medlem
sirstorms avatar
TS kanske kunde ha förklart vad det var för något i sitt inlägg så vi andra vanliga FB:are (vi som har FB standard på våra snoppar dvs >25cm i längd och kan hålla på i timmar) vet vad det är han snackar om. Här är en länk http://www.lastbryggan.se/index.asp?...20&fran=splash

OnT: Nej har inte testa men jag har också funderat på om det funkar.
Citera
2007-10-10, 22:35
Medlem
Har inte testat just den men jag har prövat en annan som heter "super stud" (kanske har nåt längre namn).

Har iofs inte testat den vid sex men jag hade det som bedövning när jag piercade ollonet och då kändes själva piercandet bara som ett myggbett så jag skulle gissa på att den fungerar ypperligt även vid sex.

Tror det var den här http://www.funtasia.com.au/shop/products/fd3239.htm
Citera
2007-10-11, 15:39
Medlem
Iron Lungs avatar
Är det ens skönt att knulla då?
Citera
2007-10-11, 15:54
Medlem
Periods avatar
Jag tror att om man kommer på 2 juck så väljer man hellre att kunna hålla på 15 men inte känna lika mycket. Orgasmen är ju trots allt lika stark.
Citera
2007-10-12, 01:42
Medlem
Ssjoss avatar
Borde väl funka?

Finns ju många andra kemiska sätt att fördröja utlösning så varför inte?
(Tex alkohol eller om man nyligen haft utlösning)

Kan väl tom tänkas att orgasmen blir starkare om man drar ut på det?
Citera
2007-10-12, 19:14
Medlem
Har tänkt på en grej när man läser alla : Hej jag kommer för fort vad ska jag göra? trådar alla föreslår fördröjnings spray och det den gör är att minska känsligheten på ollonet!

Då finns det ett billigare alternativ som kan funka, om man nu inte är omskuren så är det bara att dra tillbaka förhuden och låta ollonet ligga framme i kallingarna och låta den få hårdare hud som för dom som syr tex dom sticker alltid nålen i tummen men tillslut får dom hårdare hud och det gör att det inte göra lika ont att få nålen i tummen längre.

Så teoretiskt så borde det funka med att skaffa hårdare hud på ollonet och det borde göra så man kan hålla på längre!

Rätta mig om jag har fel!
Citera
2008-09-13, 15:41
Medlem
Har provat en liknande spray men den fungerade inte speciellt bra. Kom lika fort första gången andra sexet var det iofs mycket svårare att komma men.
Citera
2008-10-01, 14:25
Medlem
Sadgasms avatar
läste om sånhär "delay" spray och smörjningsmedel att ha på kuken. kör man utan kondom över den här smörjan så blir det samma resultat för tjejen också, hon tappar känseln hon också och i längen är det inte bra för varken man eller kvinna... Det handlar om att hitta en teknik som bygger på känslor i kroppen och mentalitet istället för att tappa känseln i kuken tror jag, Har läst om massor tekniketr och program men de flesta verkar ju bara va scammers.

sen den där tekniken att runka tills man nästan kommer sen stanna av, runka igen och stanna av. det funkar ju i mitt fall bara i den grad att jag slutar runka i ca 2 min - 3 min... har försökt med denna metod när jag är i säng med en tjej men det funkar seriöst inte att dra ut kuken och hångla och pulla henne i 3 min.. jag kommer lika fort då när jag börjar igen, Då tar der ca 1 min för mig efter en paus mitt i knullandet

Vad fan ska man göra?=/
Citera
2008-10-02, 21:47
Medlem
Chis avatar
MEd stud 100 ska du spraya på snoppens känsligaste ställe, ofta vid strängen och sen vänta 15 minuter. Har man samlag direkt blir hon oxå bedövad. Med andra fördröjningsmedel tex Bull Power eller Pjur Superhero så räcker det att vänta några minuter.
Stud 100 funkar kanon men, bör endast användas om man har problem annars rekomenderar ajg att man använder ett lite mindre potent medel
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in