Senast köpta böckerna är Infiltratören av Lasse Wierup och Hanteraren av Dick Sundevall. Jag har kommit upp i en sån ålder alternativt förlorat min fantasi, att fiktion inte är lika intressant längre. Dessa böcker är intressanta då de är verklighetsförankrade, berör nutiden och ett ämne, rättsäkerhet,
som jag anser är av högsta vikt.
Senaste boken jag läste var en nedladdad version av en bok som kommer ut imorgon och avhandlar fildelning och Pirate Bay, den heter "Piraterna- de svenska fildelarna som plundrade Hollywood". Jag är intresserad av debatten, är pro-fildelning och hoppas att TPB-killarna blir frikända. Emellertid har jag inte något större hopp om det då nöjesindustrin är mycket starkt finansiellt och politiskt och har möjlighet att pressa lilla Sverige.