Citat:
Ursprungligen postat av
NoTruce
Finns fanskapet på Flashback? Hoppas du hittade den begagnad så du inte fick betala fullpris för den.
Boken är ju nysläppt så nej, den finns inte begagnad och en bok av den här sorten kommer jag att spara i min speciella hylla för böcker där det ingår lite subkulturella och alternativa alster ifrån Vertigo och Feral House b.la. Säga vad man vill om Werner som grävande journalist men han har ju huvudet på skaft och kan sin bakgård som är Internet, stödjer en fellow FB:are och tycker oftast hans repotage är bra.
Ja, Jack finns på forumet och har inte direkt gjort någon hemlighet om det, han ville bland annat intervjua mig för Nyheter24:as räkning då han gjorde repotageserien Flashback Talks men jag avböjde då jag trodde att det var något slags skämt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tradingfin1983
Är denna bok serietecknad?
Ge gärna ett utlåtande efter att du har läst klart den.
Nej, den är inte serietecknad utan en repotagebok i stil med
Råttan i pizzan av Klintberg som jag läste som ung och gillade, men å andra sidan har urbana myter och legender alltid tilltalat mig sedan jag var liten, även svensk folklore och sånt som John Bauer målade tavlor om. Under helgen ska jag i alla fall ge mig i kast med boken, återkommer med mina intryck i rätt tråd då!