2009-09-10, 22:01
Bannlyst
Nu är det igång igen.
Citera
2009-09-10, 22:07
Medlem
wonderlands avatar
hoho..vilka svärord..tydligen får man säga allt utom kuk och fitta, det bleepar dom bort.
Citera
2009-09-10, 22:08
Medlem
soptippsbosses avatar
Är kvällens avsnitt en repris?
Citera
2009-09-10, 22:09
Medlem
skolmatsals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
hoho..vilka svärord..tydligen får man säga allt utom kuk och fitta, det bleepar dom bort.
Jävla fasoner att censurera på det sättet, björnes magasin slutade för 4 timmar sedan det finns ingen anledning att skydda någon från grovheter...
Citera
2009-09-10, 22:09
Medlem
C.O.T.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soptippsbosse
Är kvällens avsnitt en repris?

jo så är det. trevligt bostadsområde...
Citera
2009-09-10, 22:11
Moderator
Dr Kings avatar
Varför textar de inte danskarna i kvällens avsnitt? Det går ju inte att höra vad de bräker ur sig.
Citera
2009-09-10, 22:14
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skolmatsal
Jävla fasoner att censurera på det sättet, björnes magasin slutade för 4 timmar sedan det finns ingen anledning att skydda någon från grovheter...

hehe.. dock så är det engelska normer som gäller. Det är dom som bleepar, cocksucker och cunt är extremt nono därborta i Londons sändningskontor.
(som jag fattat det är det efter brittiska "regler" trots att det är svenska program)

Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Varför textar de inte danskarna i kvällens avsnitt? Det går ju inte att höra vad de bräker ur sig.

Håller med. Lite väl grötigt ibland.
Citera
2009-09-10, 22:26
Medlem
Alltså fyfan vad jag blir lack på dom som kallar han Roger för gris, fetjävel, tex. Att mobba någon för ens övervikt måste vara bland det lägsta man kan göra.
Citera
2009-09-10, 22:27
Medlem
DjPuttes avatar
Ge dem hink och spade och sätt den i ett grustag och låt dem leka där, För detta är ju nivå på dagis vad dessa leker!
Citera
2009-09-10, 22:28
Medlem
C.O.T.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

Denna skånskan är ju inget mot den skånskan som pratades i det där avsnittet med bönderna som bråkade om nån väg, där hade sannerligen behövts textning. "ah det blir snacketolva" "di hauur föurstöurt hejla mitt liijv"
Klassiskt och mycket underhållande.

När ska dom visa nya avsnitt?
Citera
2009-09-10, 22:42
Medlem
Fan det där verkar vara ett bostadsområde för den lägre samhällsklassen.

Vilken jävla hemsk wt-familj längst till vänster. Hon morsan med dom två tjejerna. Den äldsta tjejen av döttrarna kan nog vara bland det fulaste jag sett på länge. Hennes ansikte är så långt så jag vet inte vad. Kolla pannan

Är nog inte så svårt att få in kuken i henne. Vem som nu skulle vilja det..
Senast redigerad av mysen 2009-09-10 kl. 22:45.
Citera
2009-09-10, 22:50
Medlem
olllies avatar
Var ligger den här Höstgatan? Så man inte råkar hamna där i framtiden dvs!

Herrejävlar vilka original alltså... Botten av samhället - En bunt inavlade, feta WT-idioter. Ända vettiga killen är ju han Hansen - Han har iaf saker att säga..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in