2009-09-10, 22:50
Medlem
Äckliga jävla piss-WT-program.
Citera
2009-09-10, 22:57
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
Var ligger den här Höstgatan? Så man inte råkar hamna där i framtiden dvs!

Herrejävlar vilka original alltså... Botten av samhället - En bunt inavlade, feta WT-idioter. Ända vettiga killen är ju han Hansen - Han har iaf saker att säga..

Dom är det värsta packet de har haft med i programmet känns det som..flest i antal i alla fall
Citera
2009-09-10, 23:21
Bannlyst
langesen ja skrattade sa mycket som nar jag sag dagens program om bonderna i helsingborg. "Din Fete Javel" HAHAHAHAHAHA
Senast redigerad av utochin 2009-09-10 kl. 23:23.
Citera
2009-09-10, 23:22
Medlem
Von0bens avatar
Man förstod ju att problemen utmynnade från den där vidriga familjen med den fete familjefadern - vilka jävla svin. Att dom sedan tror på allt deras ungar ljuger om gör ju inte saken bättre + att Den Fete tydligen har våldstendenser och roar sig med att anmäla folk till socialen. Jävla pack.
Citera
2009-09-10, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Man förstod ju att problemen utmynnade från den där vidriga familjen med den fete familjefadern - vilka jävla svin. Att dom sedan tror på allt deras ungar ljuger om gör ju inte saken bättre + att Den Fete tydligen har våldstendenser och roar sig med att anmäla folk till socialen. Jävla pack.

Haller med, men det maste se sjukt ut nar han araben och svensken star dar och kallar varandra for gris och utlanning HAHAHAHA
Citera
2009-09-10, 23:26
Medlem
jonbolls avatar
Noterade att Roger white trash hade vita hängslen på sig vid första mötet...förmodligen är han gammal aktiv nazist som inte för samtal med araber...för han kunde ju prata med dom andra...sen tror jag att araben hade nog gett tillbaka med samma mynt..han såg inte oskyldig ut heller..men det känns klart som att Roger med familj startat detta. Ps. Klassiskt att dom visar araben i en hottad BMW med guldsmycken undrar om han bad dom filma det så han fick lite respekt.
Citera
2009-09-11, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonboll
Noterade att Roger white trash hade vita hängslen på sig vid första mötet...förmodligen är han gammal aktiv nazist som inte för samtal med araber...för han kunde ju prata med dom andra...sen tror jag att araben hade nog gett tillbaka med samma mynt..han såg inte oskyldig ut heller..men det känns klart som att Roger med familj startat detta. Ps. Klassiskt att dom visar araben i en hottad BMW med guldsmycken undrar om han bad dom filma det så han fick lite respekt.

Det gick ju inte att missa sydstatsflaggan i början av avsnittet.

Jag tror ju att de väjde för vad jag tror är kärnan i problemet: Berglundsfamiljens åtta ostyriga monster-damp-avkommor. De härjar runt, saboterar, skriker, mobbas och slåss och när de kommer hem så ljuger de om vad som hänt, föräldrarna tror på dem och dessutom har de åsikten att "låt barnen reda ut.." eller "låt barn vara barn" förutom då när inavelsbarnen ljugit om något som något annat barn gjort, då går Roger ut för att kräva blodshämnd för den påhittade gärningen.

Det märktes ju tydligt (eller var det vad redigeraren ville få mig att tycka) att Roger Berglund inte var det minsta intresserad av att få slut på konflikten. Han har väl tråkigt och bråket är hans enda bränsle, det han lever på.
Citera
2009-09-11, 10:29
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Vart fan hittar de alla skabbiga WT-löss?

De måste betala Arselberg en förmögenhet för att göra denna skit.

Och är det överstar av 1a graden av den kalibern som försvarat Sverige?
Senast redigerad av 1SHOT1KILL 2009-09-11 kl. 10:31.
Citera
2009-09-11, 10:30
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim
Ärligt? Eller bara snack?
Synd, hans medverkan gjorde det bästa Grannfejden hittills.

Mycket sant.
Citera
2009-09-11, 11:52
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Alltså fyfan vad jag blir lack på dom som kallar han Roger för gris, fetjävel, tex. Att mobba någon för ens övervikt måste vara bland det lägsta man kan göra.

speciellt då den andra wt morsan var minst lika tjock och hade en ännu tjockare dotter, som tydligen var så "rädd" att gå utanför dörren
Citera
2009-09-14, 20:59
Bannlyst
Bor typ 500m ifrån.. ska man gå dit och kasta något på Rogers fönster hahaha och hetta till det
Citera
2009-10-18, 19:34
Medlem
My name is Earls avatar
I morn drar nya sässongen i gång, verkar bli bra tv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in