2008-04-23, 12:23
Medlem
Andremasks avatar
Snacka om trashgäng i veckans avsnitt!
Vad var det för fel på dem egentligen? Katthatarn/familjeöverhuvudet verkade ju sakna all form av social kompetens!
Men ändå roligt att titta på
Citera
2008-04-23, 13:29
Medlem
V940s avatar
Gårdagens avsnitt var det tråkigaste hittills!
Men nästa vecka blir det uppföljning av de äldre fallen och det kan nog bli trevligt.
Citera
2008-04-23, 15:20
Medlem
Det var riktigt pinsamma människor med den här veckan. Tjejen med sitt brev var värst. Bäst var det när dom satt och fikade i slutet och alla skulle se glada och trevliga ut. Då ser man henne sitta och sura som fan, hon verkade inte helt nöjd.

Jag förstår inte vad familjen Sunding ville att kvinnan skulle göra med sin katt. Man kan ju knappast gå efter sin katt hela tiden och hålla henne borta från deras trädgård. Och en utekatt kan man inte hålla inne, det är bara elakt. För att inte nämna att hon hade lagen på sin sida.

Den tjocka tantens psyke var ju inte att leka med. Hon började lipa för allt. Svagare människa har jag sällan skådat.
Citera
2008-04-23, 19:11
Medlem
Mclarengbgs avatar
Pinsamt var ordet! Jag har bekanta från/som bor i trakterna kring Nitta. De är inte alltför glada över att TV3 var där och filmade.

För övrigt, var det inte ganska uppenbart att konflikten handlade om nästan allting utom katterna?
Citera
2008-04-23, 22:12
Medlem
MaeWests avatar
Jaså...ännu ett gäng mediokra medialuder av båda könen!
Och hur mycket fick aschelberg&co betala för att de skulle vika ut sig?
Eller fnaskade de runt i rutan gratis,endast för nöjet att få visa folket sin mentala misär?

Ont i ryggen...kallas att vara arbetsskygg och leva på skattebetalare!
Citera
2008-04-23, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
Snacka om trashgäng i veckans avsnitt!
Vad var det för fel på dem egentligen? Katthatarn/familjeöverhuvudet verkade ju sakna all form av social kompetens!
Men ändå roligt att titta på

Det är ju skrämmande vad enormt mycket white trash det finns ute på den svenska landsbygden. Det jag syftar på är den kvinna som satt i mitten och som hade tagit sin granne i försvar. Känns som om det finns hur många såna där kvinnor som helst runt om i Sverige utanför de större städerna.
Citera
2008-04-24, 00:32
Medlem
cosmic_dancers avatar
det blir karin klang nästa vecka, helt underbart.

Herrejävlar vilka idioter det var med nu sist. Att anklaga någon för att ha haft en dålig uppväxt pga att pappan drack. Väldigt löjligt
Citera
2008-04-24, 23:55
Medlem
Roligast var ändå tantpsykologens tomma blick som då och då byttes mot en vädjande blick snett uppåt taket. Villaidyllen på landet hade allt man kan vänta sig: sjukskrivningar, övervikt, kamoflagebyxor, äckliga katter i drivor och givetvis en avkomma benämnd "Kevin".
Citera
2008-04-24, 23:58
Medlem
grisöras avatar
jag blev lite rädd för den där kåkfarar-liknande killen som skulle sparka ihjäl kattjäveln . Fast sen blev han impad av juden Aschberg och lova att hålla sej lugn. Då vart jag lugn oxå.

Vilket jävla WT , det är lyteskomik.
Citera
2008-04-25, 00:01
Medlem
grisöras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Det är ju skrämmande vad enormt mycket white trash det finns ute på den svenska landsbygden. Det jag syftar på är den kvinna som satt i mitten och som hade tagit sin granne i försvar. Känns som om det finns hur många såna där kvinnor som helst runt om i Sverige utanför de större städerna.

Men en grej är skön med landsbygd och småorterna runtom i landet. Bostäderna är billiga. Även White trash kan bo i något villaliknande/ radhuskartonger. I Stockholm hade dom ju fått bo i en betongkasern.
Citera
2008-04-26, 14:37
Medlem
Arbetarbroders avatar
Är nästa avsnitt det sista, där de följer upp hur de har gått för de som varit med? Kan bli ganska kul ju, en del avsnitt slutade med rätt en rätt krystad "fred" mellan grannarna för att ge sken att programmet hade lyckats lösa grannfejden.
Jag har en grannfejd nära här där jag bor, grannar som står och skriker på varandra som galningar. Precis som på TV, hur kul som helst.
Citera
2008-04-29, 23:39
Bannlyst
Hehe någon som vet hur robert åkte av vägen?

Edit: Jaha nu sa ha ndet
Senast redigerad av jävla pucko 2008-04-29 kl. 23:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in