Luften gick ur serien när majoren/brigadgeneralen Ulf Henricsson & übermedlaren Eleonore Lind klev av.
Aschberg stolpar mest omkring och ser less ut, längtar väl till hotellbaren. Gåde bara kacklar om sina teorier...
Näe, jag tycker att Fylking skulle göra bättre nytta. Eller Gunvald Larsson...
http://www.youtube.com/watch?v=IAN6MvS91sg
Vissa människor ska det helt enkelt inte medlas och daltas med. En rejäl uppsträckning och sedan får det tammefan vara slut med dumheterna, annars jävlarrr!!