2009-04-21, 17:45
Medlem
Har sltittat lite p alla ssonger av Amazing Race och tnkte kanske flja denna ssongen lite mer. Gillar konceptet med att kra familj d jag vet att om jag sjlv skulle ta p mig en sdan uppgift med min familj hade blivit otroligt bra TV.

Kan samtidigt hlla med de rykten om att denna ssong skulle vara lite smre efter att ha sett frsta avsnittet. Jag trodde det skulle vara lite mer fokus p tonrsfamiljer eller ngon annan konstellation. Att ha med smbarn frstr lite av tvlingen i mina gon.

Men det kan nog bli bra, fr flja det hela lite mer.
Citera
2009-04-21, 19:02
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Som nr den svarta familjen inte fixade att paddla ver floden eftersom att deras tv snder inte fixade att paddla samtidigt som pappan och mamman verkade ha glmt bort att de var vuxna personer med vl utvecklade muskler. Hur tungt kan det egentligen vara att paddla en jvla jolle ver den floden.

Japp, dessutom hur roligt r det inte att en svart familj heter Black?

Knde du igen korvgubbarna frresten?
Citera
2009-04-21, 19:40
Medlem
Nanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 348
Hller med. Strde mig ordentligt p Luke d det var han som orsakade allt och uppfrde sig smst. Han verkar ha en lite dlig attityd, enligt vad jag har uppfattat under serien. Det klassiska "Jag kan gra hur jag vill fr jag r handikappad".

I vrigt en mycket bra serie! Hller p kineserna fr tillfllet tror jag.

Tjejerna skrattade helt klart t Luke nr han blev upprrd och brjade "grymta" och teckna argt, vilket inte var direkt coolt. Men Margie verreagerade ngot enormt, och hela hennes parallell med att "ni borde frst hans situation eftersom ni r svarta" visade bevis p ofrstelse ven frn hennes sida.

Jag har hllt lite smtt p Tammy och Victor hela serien, men strde mig rtt mycket p dem senaste avsnittet. Kndes som om de mest ville stila med sin kinesiska och bertta om sina frldrar fr s mnga kineser som mjligt. Det sagt s tror jag de kommer vinna.

Snackar vi om dlig attityd s r ju Cara absolut vrst, man ska inte resa runt jorden om man inte kan acceptera att folk utanfr USA inte talar engelska...
Citera
2009-04-21, 21:21
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nander
Tjejerna skrattade helt klart t Luke nr han blev upprrd och brjade "grymta" och teckna argt, vilket inte var direkt coolt. Men Margie verreagerade ngot enormt, och hela hennes parallell med att "ni borde frst hans situation eftersom ni r svarta" visade bevis p ofrstelse ven frn hennes sida.

Jag har hllt lite smtt p Tammy och Victor hela serien, men strde mig rtt mycket p dem senaste avsnittet. Kndes som om de mest ville stila med sin kinesiska och bertta om sina frldrar fr s mnga kineser som mjligt. Det sagt s tror jag de kommer vinna.

Snackar vi om dlig attityd s r ju Cara absolut vrst, man ska inte resa runt jorden om man inte kan acceptera att folk utanfr USA inte talar engelska...

Jag retar mig nt extremt p Tammy och Victor. De r s jkla sjlvgoda hela tiden. Roligast av allt var ju att de inte kom frst till mattan och att de lg ganska pyrt till ett tag trots att de skrt om hur bra de var p kinesiska osv.
Citera
2009-04-23, 14:07
Medlem
greger87s avatar
Finns Amazing Race ssongerna att kpa p DVD i sverige? har skt en del men bara hittat frn Amazon.com.
Senast redigerad av greger87 2009-04-23 kl. 14:17.
Citera
2009-04-24, 12:39
Medlem
Frottefiltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greger87
Finns Amazing Race ssongerna att kpa p DVD i sverige? har skt en del men bara hittat frn Amazon.com.
be megastore.se bestlla hem dem. s mejla dem om de kan kpa in de andra ssongerna du vill ha!

de har ssong 7 iallafall

http://www.megastore.se/template/nex...itemid=1671710 och ssong 1

http://www.megastore.se/template/nex...itemid=1671710
Senast redigerad av Frottefilten 2009-04-24 kl. 12:45.
Citera
2009-04-28, 15:14
Bannlyst
Dagens avsnitt gav ju tminstonde en inblick i hur usla amerikaner verkar vara p att simma. En 10-ring hade varit snabbare.
Citera
2009-04-29, 09:51
Medlem
Sinitsins avatar
"To be continued"-avsnitt borde frbjudas, och nu syftar jag inte enbart p "Amazing Race" utan i allmnhet. De kunde vl ha krt ett dubbelavsnitt i stllet
Citera
2009-04-29, 17:01
Medlem
Frottefiltens avatar
Sg att serien visst ocks gr i repris p sndagar vldigt tidigt p Tv6.
Citera
2009-04-30, 11:39
Medlem
Le Cheval Blancs avatar
Vafan, gr det flera ssonger samtidigt eller?
Jag har sett det ett par sndagar nu. Det visas kl. 18:00, och det kan vl knappast kallas vldigt tidigt?

Den ssongen jag sett brjan p r en "familje-ssong", med 4 deltagare i varje lag.

Gjorde en skning p dagenstv.com och hittade en massa tillfllen mitt i natten mn-ons, men ingen p sndagar kl 18?

http://dagenstv.com/se/chart/?txt=amazing+race
Citera
2009-04-30, 11:44
Medlem
Frottefiltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Le Cheval Blanc
Vafan, gr det flera ssonger samtidigt eller?
Jag har sett det ett par sndagar nu. Det visas kl. 18:00, och det kan vl knappast kallas vldigt tidigt?

Den ssongen jag sett brjan p r en "familje-ssong", med 4 deltagare i varje lag.

Gjorde en skning p dagenstv.com och hittade en massa tillfllen mitt i natten mn-ons, men ingen p sndagar kl 18?

http://dagenstv.com/se/chart/?txt=amazing+race

Ja men det r en annan ssong p kanal5
den ssongen som visas p tv6 r ssong 8 av 14. den som var innan var ssong 7. de andra tidigare ssongerna har kanal5 visats. den de visar nu r ssong 2 tror jag det r i repris p ap tidigt tid!
Senast redigerad av Frottefilten 2009-04-30 kl. 11:47.
Citera
2009-05-06, 14:40
Medlem
Frottefiltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Hur kan man f virus fr att man laddar ner amazing race?

Gjorde du det p piratebay eller skte du p google och klickade p frsta bsta lnk?
skte p torrentz.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in