2010-03-03, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Och sen att det r s svrt att lsa anvisningar och tnka lite logiskt. fast kanske r det s att nr man sjlv str dr och r stressad hade man kanske sjlv ocks lst fel eller gjort konstiga saker.

Ja hur man reagerar i sna extrema stressituationer r lite svrt att frbereda sig p, vem vet kanske hade man sjlv varit extremt kass p att lsa route markers dligt. Men just "basic" grejer som att kra manuellt tycker man de skulle ha frberett sig p. Och en hjdgrej kommer varje ssong, s r det ju bara, s lika bra bota den eventuella fobin innan.

Det r samma visa om man skulle komma med i Robinson, visst fasen skulle man va sig p att gra upp eld, gra knotar, bygga grejer osv.
Citera
2010-03-05, 16:33
Medlem
Brossys avatar
Vilken dag slpps det nytt avsnitt? Trodde det var varje torsdag som Survivor men tji fick jag.
Citera
2010-03-05, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Vilken dag slpps det nytt avsnitt? Trodde det var varje torsdag som Survivor men tji fick jag.

Tidigt mndag morgon slpps torrenterna.
Citera
2010-03-09, 15:30
Medlem
Nn mer n jag som har sett senaste avsnittet?
Citera
2010-03-09, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misterroboto

Jag har!
Citera
2010-03-11, 19:56
Bannlyst
Citat:

har ocks sett det.
om senaste avsinttet i usa:
Citera
2010-03-11, 20:58
Medlem
Insg efter jag skrev sista posten att jag egentligen inte hade s mycket att skriva om frra avsnittet. Kndes som ett rtt trkigt avsnitt och jag tycker deltagarna r rtt trkiga de med. Ingenting "out of the ordinary" hnde liksom. Roligast var vl hon som hade spelat fotboll hela livet och nd var som bara dlig. Ne, hoppas p mer frn nsta avsnitt.
Citera
2010-03-14, 17:06
Bannlyst
Citat:
Insg efter jag skrev sista posten att jag egentligen inte hade s mycket att skriva om frra avsnittet. Kndes som ett rtt trkigt avsnitt och jag tycker deltagarna r rtt trkiga de med. Ingenting "out of the ordinary" hnde liksom. Roligast var vl hon som hade spelat fotboll hela livet och nd var som bara dlig. Ne, hoppas p mer frn nsta avsnitt.

Hon skyllde ju p att hon hade snubblat, brutit foten, lrkaka eller ngot liknade och drav det dliga resultatet.
De verkar vara otursfrfljda. benskada nu, matfrgiftning omgngen innan. skall det frsttta s hr s har vi snart tvlingens frsta ddsfall
men hller med om att mnga av deltagarna r rtt trkiga och gra. bara cowboys-brderna sticker ut lite. och flattorna som man vill skall misslyckas
Citera
2010-03-14, 20:25
Medlem
elems avatar
Hller med om att deltagarna r lite smtrkiga i r. Cowboysen och big brother paret kan slnga ur sig ngot roligt d och d.
Citera
2010-03-15, 10:47
Medlem
Ssong 16

Citera
2010-03-15, 18:46
Medlem
Marmolaks avatar
Cowboysen r bst, s jvla skna r de.
Riktigt roligt race s hr lng, r det nn som har torrenten fr grdagens avsnitt som kom ut i usa.
Citera
2010-03-15, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marmolak
Cowboysen r bst, s jvla skna r de.
Riktigt roligt race s hr lng, r det nn som har torrenten fr grdagens avsnitt som kom ut i usa.

http://www.monova.org/details/358004...5BEZTV%5D.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in