2009-05-06, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Not_me
Jag retar mig nt extremt p Tammy och Victor. De r s jkla sjlvgoda hela tiden. Roligast av allt var ju att de inte kom frst till mattan och att de lg ganska pyrt till ett tag trots att de skrt om hur bra de var p kinesiska osv.

Nu kanske jag r alldeles fr konspiratorisk av mig men det knns som att antingen s trodde produktionsledningen att Tammy och Victor skulle ka ut tidigt i tvlingen eller att de vill att de skall vinna fr att locka fler asiatiska tittare.
De tre sista etapperna (i alla fall de minst de tre sista) innan finalen har gtt i Kina dr Tammy och Victor har en frdel eftersom de talar kinesiska och ser ut som kineser. Hittills s har de varit verlgsna nr det kommer att kommunicera med lokalbefolkningen vilket har gjort att de har det mycket lttare att ta sig mellan de olika platserna.
Citera
2009-05-07, 00:15
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frottefilten
skte p torrentz.com

Det var tv mnader sedan jag stllde den frgan.

Frga i fildelningsforumet istllet
Citera
2009-08-03, 08:00
Medlem
RyssJvels avatar
The Amazing Race 15

Lite insider info till alla TAR fantaster: Ssong 15 kommer bjuda p en besk i allas favorit Stockholm! Nrmare bestmd Grna Lund. Fick se det med mina egna gon

Ngon mer som har intressanta detaljer om kommande ssongen?
Citera
2009-08-03, 10:26
Medlem
Gironas avatar
Nu fr du bjuda p lite skvaller tycker jag! Vad hnde? Vad gjorde de? Var de inne i spkhuset? kte de fritt fall? Gjorde ngon bort sig genom att tappa bort ledtrden och g vilse? Bertta!
Citera
2009-08-03, 11:35
Medlem
Snotrics avatar
Stal du ledtrden?
Citera
2009-08-03, 21:04
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyssJävel
Lite insider info till alla TAR fantaster: Ssong 15 kommer bjuda p en besk i allas favorit Stockholm! Nrmare bestmd Grna Lund. Fick se det med mina egna gon

Ngon mer som har intressanta detaljer om kommande ssongen?
Jag tycker du verkar ha klart intressantast detaljer om denna ssong!
Lt hra! Hur sg fljoteamen ut? Var det mnga tvlande?

Jag vet att de kte vidare till Tallinn efter Stockholm iaf.
Citera
2009-08-04, 12:30
Medlem
RyssJvels avatar
Det var mycket hysch hysch ver det hela. De f personer som var involverade blev tvingade att skriva p sekretess papper (jag r inte en av de dock, s jag kan babbla fritt ). Jvligt snabba p att tcka ver kuvertboxen med svart sopsck var de ocks, s fort deltagarna inte var i nrheten.

Vad jag uppfattade hela situationen som s var det en "detour" (bara ngra kom springandes), uppgiften var att ka tilten. En lustig detalj r att det ligger fortfarande kvar en grej p taket vid Jetline: en pil i TAR frger som pekar i riktning mot Rock Jet. Vad den anvndes till vet jag dock inte...

Citat:
Ursprungligen postat av Snotric
Stal du ledtrden?

Nej, ven om det kliade i fingrarna. Innan parken hade ppnat var ldan relativt obevakad med bara ngra kameramnniskor med ryggarna mot den, men jag vgade aldrig kika in i den
Citera
2009-08-05, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyssJävel

Nej, ven om det kliade i fingrarna. Innan parken hade ppnat var ldan relativt obevakad med bara ngra kameramnniskor med ryggarna mot den, men jag vgade aldrig kika in i den

Sg du om ngon vann? Jobbar du p grnan?
Citera
2009-09-26, 14:46
Medlem
Fan va kul, kan inte vnta

Lite synd om de bara stannar i Stockholm som dom gjorde i ssong 6 ocks, finns s mycket mer i landet.
Citera
2009-09-28, 19:16
Medlem
Diktaturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aik_putte
Fan va kul, kan inte vnta

Lite synd om de bara stannar i Stockholm som dom gjorde i ssong 6 ocks, finns s mycket mer i landet.

Det vore lite mer intressant om de skulle ut och sitta i lgpass i norra inlandet eller ka skoter till Norge ver fjllen. Stockholm var som sagt med tidigare, frhoppningsvis s hnger de kvar lngre och pyser ut ur hufvudstaden och hamnar ute p vischan.

I vrigt blir jag alltid lika frvnad nr de tjoar p spanska till alla taxifrare. I Moskva krde ngot par med rpido och nu i Tokyo var det en av basketspelarna som sade; ndele till en frare.
Senast redigerad av Diktatur 2009-09-28 kl. 19:18.
Citera
2009-09-28, 19:25
Medlem
claxors avatar
Fan va fett, kan inte vnta
Citera
2009-09-28, 21:13
Medlem
Kongo_89s avatar
nr visas detta i svensk tv d?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera