2007-01-12, 19:37
Medlem
Strifes avatar
Dagens avsnitt (på tv3) var riktigt spännande! De jag höll på vann till slut (Freddy & Kendra), men det var verkligen ett race till mållinjen.

Denna säsongen var även lite häftig då de var i Sverige och byggde hyllor på IKEA. Kände till och med igen flera platser som visades, var coolt.
Citera
2007-01-12, 19:47
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Dagens avsnitt (på tv3) var riktigt spännande! De jag höll på vann till slut (Freddy & Kendra), men det var verkligen ett race till mållinjen.

Denna säsongen var även lite häftig då de var i Sverige och byggde hyllor på IKEA. Kände till och med igen flera platser som visades, var coolt.

Ja, säsong 6 var en av de bästa. Absoluta bottennappet var nog säsong 8 med familjerna...

Edit: Säsong 8 med familjer var det ju naturligtvis...
Citera
2007-01-12, 23:23
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racing-swe
Om tre program så är de i stockholm/upplandsväsby för ridning bla på islandshästar

Det måste vara Amazing Race Asia du tänker på då eftersom dom bara varit i Sverige 1 gång (säsong 6 ep 3 & 4) och då var dom på Ikea i KK, på isbaren och på järvafältet i sollentuna. Lite kul att dom filmade precis runt hörnet där jag är uppvuxen.

Flash Peckett, imhotep & Kupsan, se ovan.

Citat:
Ursprungligen postat av Not_me
Amazing Race är helt klart himla kul att titta på! Det blir bara bättre och bättre! Även om jag önskar att lagen hade fått klura lite extra på ledtrådarna ibland, det ger ju inte så mycket att bara få en lapp där det står var de skall! Mycket roligare när de får en flagga som de fick i nåt avsnitt.

Programmet har fått en hel del kritik dom senaste säsongerna för detta i USA. Men det är tydligen av produktionstekniska skäl. Eftersom det varje säsong är några lag som verkar genompunschiga vill dom inte riskera att det blir för stort avstånd mellan lagen. Men jag håller med om att det var lite klurigare (och bättre tv)dom 2-3 första säsongerna.

Citat:
Ursprungligen postat av Strife

Dom var ett av mina hatobjekt, spåniga inskränkta amerikaner Från sollentuna du också ?

Citat:
Ja, säsong 6 var en av de bästa. Absoluta bottennappet var nog säsong 9 med familjerna...

Nja, med undantg från Jonathan & Victoria så tycker jag att det var ganska tråkiga deltagare. Säsong 8 med familjerna var rätt tråkig ja men jag tror att det hade kunnat funka om dom hade inte bara hade hållt sig i USA. Säsong 1, 4, 7 & 9 är bäst !

Nästa säsong (All star) ska börja sändas i februari och kan nog bli riktigt bra. Kolla http://www.eztvefnet.org/ för torrents.

/#LOUDmouth#
Citera
2007-01-13, 03:10
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Nja, med undantg från Jonathan & Victoria så tycker jag att det var ganska tråkiga deltagare. Säsong 8 med familjerna var rätt tråkig ja men jag tror att det hade kunnat funka om dom hade inte bara hade hållt sig i USA. Säsong 1, 4, 7 & 9 är bäst !

Nästa säsong (All star) ska börja sändas i februari och kan nog bli riktigt bra. Kolla http://www.eztvefnet.org/ för torrents.

/#LOUDmouth#

Jag hörde att Jonathan och Victoria dök upp på Dr Phil någon gång för att lösa sina relationsproblem... Jag har försökt hitta klipp på nätet på detta, för det verkar onekligen intressant, finns det någonstans?
Citera
2007-01-13, 07:29
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Jag hörde att Jonathan och Victoria dök upp på Dr Phil någon gång för att lösa sina relationsproblem... Jag har försökt hitta klipp på nätet på detta, för det verkar onekligen intressant, finns det någonstans?

http://en.wikipedia.org/wiki/Victoria_Fuller

Kolade som hastigast på eDonkey men hittade inte det avsnittet. Går säkert att få tag på genom någon amerikansk p2p-sida men där går "nördgränsen" så det får du leta efter själv Vad jag däremot har läst någonstans så hade andra lag från den säsongen reagerat på att det var lite väl vinklat och att Victoria hade varit rätt grisig mot Jonathan också men att det varit bortklippt !

/#LOUDmouth#
Citera
2007-01-13, 07:31
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Victoria_Fuller

Kolade som hastigast på eDonkey men hittade inte det avsnittet. Går säkert att få tag på genom någon amerikansk p2p-sida men där går "nördgränsen" så det får du leta efter själv Vad jag däremot har läst någonstans så hade andra lag från den säsongen reagerat på att det var lite väl vinklat och att Victoria hade varit rätt grisig mot Jonathan också men att det varit bortklippt !

/#LOUDmouth#
Ryktet går i att dom ska vara med i all-stars. Bögarna ifrån s1 ska iaf vara med.
Citera
2007-01-29, 10:49
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Appropå The Amazing Race så går det nu en serie i USA som heter "Rob & Amber against the odds" som handlar om att dom flyttar till Vegas för att Rob ska försöka bli profesionell pokerspelare. Daniel Negreanu ska hjälpa Rob med utbildningen.

Har precis sett det första avsnittet och det verkar kunna bli underhållande

EDIT:#eztv finns torrents för er som är intresserade !

/#LOUDmouth#
Citera
2007-01-30, 20:38
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Appropå The Amazing Race så går det nu en serie i USA som heter "Rob & Amber against the odds" som handlar om att dom flyttar till Vegas för att Rob ska försöka bli profesionell pokerspelare. Daniel Negreanu ska hjälpa Rob med utbildningen.

Har precis sett det första avsnittet och det verkar kunna bli underhållande

EDIT:#eztv finns torrents för er som är intresserade !

/#LOUDmouth#
Haha! Fyfan asså, visst visste man att Boston Rob inte hade alla hästar hemma i hagen, men detta är ju fan bara för kul. Gubben tror att han kan dra ner till Las Vegas och bli pokerproffs bara sådär. Och sen så klagar han på Amber bara för att hon behöver lite betänketid när hon skall välja en ny bil.
Citera
2007-02-04, 23:32
Medlem
the head honchos avatar
Såg just reklamen inför All-Stars på CBS. Rob & Amber kommer att vara med. Likaså Team Guido (stavning? ifrån första säsongen) samt den där lilla dvärgen och hennes syster bl.a.
Citera
2007-02-18, 00:44
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
På söndag så börjar All stars sändas så tidigt på måndag morgon borde man kunna få ner första avsnittet. Kan bli riktigt kul, dom absolut värsta deltagarna all-time Terri & Ian är med och den jobbiga lilla jävla dvärgen också !

Avsnitten brukar dyka upp ganska snabbt på EZTV.

/#LOUDmouth#
Citera
2007-02-18, 17:27
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
På söndag så börjar All stars sändas så tidigt på måndag morgon borde man kunna få ner första avsnittet. Kan bli riktigt kul, dom absolut värsta deltagarna all-time Terri & Ian är med och den jobbiga lilla jävla dvärgen också !

Avsnitten brukar dyka upp ganska snabbt på EZTV.

/#LOUDmouth#

Jag ar i staterna just nu sa jag ska banka mig framfor tvn ikvall!
Citera
2007-02-19, 04:48
Medlem
Not_mes avatar
Forsta avsnittet var grymt bra! Lagen ar ju golden oldies ocksa!

Sitter nog bankad nasta vecka ocksa. Fast da blir det zappande mellan det och oscarutdelningen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in