2007-01-12, 19:37
Medlem
Strifes avatar
Dagens avsnitt (p tv3) var riktigt spnnande! De jag hll p vann till slut (Freddy & Kendra), men det var verkligen ett race till mllinjen.

Denna ssongen var ven lite hftig d de var i Sverige och byggde hyllor p IKEA. Knde till och med igen flera platser som visades, var coolt.
Citera
2007-01-12, 19:47
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Dagens avsnitt (p tv3) var riktigt spnnande! De jag hll p vann till slut (Freddy & Kendra), men det var verkligen ett race till mllinjen.

Denna ssongen var ven lite hftig d de var i Sverige och byggde hyllor p IKEA. Knde till och med igen flera platser som visades, var coolt.

Ja, ssong 6 var en av de bsta. Absoluta bottennappet var nog ssong 8 med familjerna...

Edit: Ssong 8 med familjer var det ju naturligtvis...
Citera
2007-01-12, 23:23
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racing-swe
Om tre program s r de i stockholm/upplandsvsby fr ridning bla p islandshstar

Det mste vara Amazing Race Asia du tnker p d eftersom dom bara varit i Sverige 1 gng (ssong 6 ep 3 & 4) och d var dom p Ikea i KK, p isbaren och p jrvafltet i sollentuna. Lite kul att dom filmade precis runt hrnet dr jag r uppvuxen.

Flash Peckett, imhotep & Kupsan, se ovan.

Citat:
Ursprungligen postat av Not_me
Amazing Race r helt klart himla kul att titta p! Det blir bara bttre och bttre! ven om jag nskar att lagen hade ftt klura lite extra p ledtrdarna ibland, det ger ju inte s mycket att bara f en lapp dr det str var de skall! Mycket roligare nr de fr en flagga som de fick i nt avsnitt.

Programmet har ftt en hel del kritik dom senaste ssongerna fr detta i USA. Men det r tydligen av produktionstekniska skl. Eftersom det varje ssong r ngra lag som verkar genompunschiga vill dom inte riskera att det blir fr stort avstnd mellan lagen. Men jag hller med om att det var lite klurigare (och bttre tv)dom 2-3 frsta ssongerna.

Citat:
Ursprungligen postat av Strife

Dom var ett av mina hatobjekt, spniga inskrnkta amerikaner Frn sollentuna du ocks ?

Citat:
Ja, ssong 6 var en av de bsta. Absoluta bottennappet var nog ssong 9 med familjerna...

Nja, med undantg frn Jonathan & Victoria s tycker jag att det var ganska trkiga deltagare. Ssong 8 med familjerna var rtt trkig ja men jag tror att det hade kunnat funka om dom hade inte bara hade hllt sig i USA. Ssong 1, 4, 7 & 9 r bst !

Nsta ssong (All star) ska brja sndas i februari och kan nog bli riktigt bra. Kolla http://www.eztvefnet.org/ fr torrents.

/#LOUDmouth#
Citera
2007-01-13, 03:10
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Nja, med undantg frn Jonathan & Victoria s tycker jag att det var ganska trkiga deltagare. Ssong 8 med familjerna var rtt trkig ja men jag tror att det hade kunnat funka om dom hade inte bara hade hllt sig i USA. Ssong 1, 4, 7 & 9 r bst !

Nsta ssong (All star) ska brja sndas i februari och kan nog bli riktigt bra. Kolla http://www.eztvefnet.org/ fr torrents.

/#LOUDmouth#

Jag hrde att Jonathan och Victoria dk upp p Dr Phil ngon gng fr att lsa sina relationsproblem... Jag har frskt hitta klipp p ntet p detta, fr det verkar onekligen intressant, finns det ngonstans?
Citera
2007-01-13, 07:29
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Jag hrde att Jonathan och Victoria dk upp p Dr Phil ngon gng fr att lsa sina relationsproblem... Jag har frskt hitta klipp p ntet p detta, fr det verkar onekligen intressant, finns det ngonstans?

http://en.wikipedia.org/wiki/Victoria_Fuller

Kolade som hastigast p eDonkey men hittade inte det avsnittet. Gr skert att f tag p genom ngon amerikansk p2p-sida men dr gr "nrdgrnsen" s det fr du leta efter sjlv Vad jag dremot har lst ngonstans s hade andra lag frn den ssongen reagerat p att det var lite vl vinklat och att Victoria hade varit rtt grisig mot Jonathan ocks men att det varit bortklippt !

/#LOUDmouth#
Citera
2007-01-13, 07:31
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Victoria_Fuller

Kolade som hastigast p eDonkey men hittade inte det avsnittet. Gr skert att f tag p genom ngon amerikansk p2p-sida men dr gr "nrdgrnsen" s det fr du leta efter sjlv Vad jag dremot har lst ngonstans s hade andra lag frn den ssongen reagerat p att det var lite vl vinklat och att Victoria hade varit rtt grisig mot Jonathan ocks men att det varit bortklippt !

/#LOUDmouth#
Ryktet gr i att dom ska vara med i all-stars. Bgarna ifrn s1 ska iaf vara med.
Citera
2007-01-29, 10:49
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Approp The Amazing Race s gr det nu en serie i USA som heter "Rob & Amber against the odds" som handlar om att dom flyttar till Vegas fr att Rob ska frska bli profesionell pokerspelare. Daniel Negreanu ska hjlpa Rob med utbildningen.

Har precis sett det frsta avsnittet och det verkar kunna bli underhllande

EDIT: P #eztv finns torrents fr er som r intresserade !

/#LOUDmouth#
Citera
2007-01-30, 20:38
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Approp The Amazing Race s gr det nu en serie i USA som heter "Rob & Amber against the odds" som handlar om att dom flyttar till Vegas fr att Rob ska frska bli profesionell pokerspelare. Daniel Negreanu ska hjlpa Rob med utbildningen.

Har precis sett det frsta avsnittet och det verkar kunna bli underhllande

EDIT: P #eztv finns torrents fr er som r intresserade !

/#LOUDmouth#
Haha! Fyfan ass, visst visste man att Boston Rob inte hade alla hstar hemma i hagen, men detta r ju fan bara fr kul. Gubben tror att han kan dra ner till Las Vegas och bli pokerproffs bara sdr. Och sen s klagar han p Amber bara fr att hon behver lite betnketid nr hon skall vlja en ny bil.
Citera
2007-02-04, 23:32
Medlem
the head honchos avatar
Sg just reklamen infr All-Stars p CBS. Rob & Amber kommer att vara med. Likas Team Guido (stavning? ifrn frsta ssongen) samt den dr lilla dvrgen och hennes syster bl.a.
Citera
2007-02-18, 00:44
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
P sndag s brjar All stars sndas s tidigt p mndag morgon borde man kunna f ner frsta avsnittet. Kan bli riktigt kul, dom absolut vrsta deltagarna all-time Terri & Ian r med och den jobbiga lilla jvla dvrgen ocks !

Avsnitten brukar dyka upp ganska snabbt p EZTV.

/#LOUDmouth#
Citera
2007-02-18, 17:27
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
P sndag s brjar All stars sndas s tidigt p mndag morgon borde man kunna f ner frsta avsnittet. Kan bli riktigt kul, dom absolut vrsta deltagarna all-time Terri & Ian r med och den jobbiga lilla jvla dvrgen ocks !

Avsnitten brukar dyka upp ganska snabbt p EZTV.

/#LOUDmouth#

Jag ar i staterna just nu sa jag ska banka mig framfor tvn ikvall!
Citera
2007-02-19, 04:48
Medlem
Not_mes avatar
Forsta avsnittet var grymt bra! Lagen ar ju golden oldies ocksa!

Sitter nog bankad nasta vecka ocksa. Fast da blir det zappande mellan det och oscarutdelningen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in