Citat:
Ursprungligen postat av Racing-swe
Om tre program s r de i stockholm/upplandsvsby fr ridning bla p islandshstar

Det mste vara Amazing Race Asia du tnker p d eftersom dom bara varit i Sverige 1 gng (ssong 6 ep 3 & 4) och d var dom p Ikea i KK, p isbaren och p jrvafltet i sollentuna. Lite kul att dom filmade precis runt hrnet dr jag r uppvuxen.
Flash Peckett,
imhotep &
Kupsan, se ovan.
Citat:
Ursprungligen postat av Not_me
Amazing Race r helt klart himla kul att titta p! Det blir bara bttre och bttre! ven om jag nskar att lagen hade ftt klura lite extra p ledtrdarna ibland, det ger ju inte s mycket att bara f en lapp dr det str var de skall! Mycket roligare nr de fr en flagga som de fick i nt avsnitt.
Programmet har ftt en hel del kritik dom senaste ssongerna fr detta i USA. Men det r tydligen av produktionstekniska skl. Eftersom det varje ssong r ngra lag som verkar genompunschiga vill dom inte riskera att det blir fr stort avstnd mellan lagen. Men jag hller med om att det var lite klurigare (och bttre tv)dom 2-3 frsta ssongerna.
Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Dagens avsnitt (p tv3) var riktigt spnnande! De jag hll p vann till slut (Freddy & Kendra), men det var verkligen ett race till mllinjen.
Denna ssongen var ven lite hftig d de var i Sverige och byggde hyllor p IKEA. Knde till och med igen flera platser som visades, var coolt.
Dom var ett av mina hatobjekt, spniga inskrnkta amerikaner

Frn sollentuna du ocks ?
Citat:
Ursprungligen postat av Not_me
Ja, ssong 6 var en av de bsta. Absoluta bottennappet var nog ssong 9 med familjerna...
Nja, med undantg frn Jonathan & Victoria s tycker jag att det var ganska trkiga deltagare. Ssong
8 med familjerna var rtt trkig ja men jag tror att det hade kunnat funka om dom hade inte bara hade hllt sig i USA. Ssong 1, 4, 7 & 9 r bst !
Nsta ssong (All star) ska brja sndas i februari och kan nog bli riktigt bra. Kolla
http://www.eztvefnet.org/ fr torrents.
/#LOUDmouth#