Citat:
Ursprungligen postat av Racing-swe
Om tre program så är de i stockholm/upplandsväsby för ridning bla på islandshästar

Det måste vara Amazing Race Asia du tänker på då eftersom dom bara varit i Sverige 1 gång (säsong 6 ep 3 & 4) och då var dom på Ikea i KK, på isbaren och på järvafältet i sollentuna. Lite kul att dom filmade precis runt hörnet där jag är uppvuxen.
Flash Peckett,
imhotep &
Kupsan, se ovan.
Citat:
Ursprungligen postat av Not_me
Amazing Race är helt klart himla kul att titta på! Det blir bara bättre och bättre! Även om jag önskar att lagen hade fått klura lite extra på ledtrådarna ibland, det ger ju inte så mycket att bara få en lapp där det står var de skall! Mycket roligare när de får en flagga som de fick i nåt avsnitt.
Programmet har fått en hel del kritik dom senaste säsongerna för detta i USA. Men det är tydligen av produktionstekniska skäl. Eftersom det varje säsong är några lag som verkar genompunschiga vill dom inte riskera att det blir för stort avstånd mellan lagen. Men jag håller med om att det var lite klurigare (och bättre tv)dom 2-3 första säsongerna.
Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Dagens avsnitt (på tv3) var riktigt spännande! De jag höll på vann till slut (Freddy & Kendra), men det var verkligen ett race till mållinjen.
Denna säsongen var även lite häftig då de var i Sverige och byggde hyllor på IKEA. Kände till och med igen flera platser som visades, var coolt.
Dom var ett av mina hatobjekt, spåniga inskränkta amerikaner

Från sollentuna du också ?
Citat:
Ursprungligen postat av Not_me
Ja, säsong 6 var en av de bästa. Absoluta bottennappet var nog säsong 9 med familjerna...
Nja, med undantg från Jonathan & Victoria så tycker jag att det var ganska tråkiga deltagare. Säsong
8 med familjerna var rätt tråkig ja men jag tror att det hade kunnat funka om dom hade inte bara hade hållt sig i USA. Säsong 1, 4, 7 & 9 är bäst !
Nästa säsong (All star) ska börja sändas i februari och kan nog bli riktigt bra. Kolla
http://www.eztvefnet.org/ för torrents.
/#LOUDmouth#