2015-03-05, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
gissar på utan gps och wifi mm
Kan det inte vara möjligt att de tar sina selfies med vanlig digitalkamera?
Citera
2015-03-06, 21:24
Medlem
Esposito1887s avatar
Etapp 2 får betecknas som en transportsträcka med relativt enkla uppdrag. Nöjd med utgången i alla fall.
Citera
2015-03-07, 12:16
Medlem
Hunden007s avatar
såg avsnittet undra vad den blind daten som delade rum gjorde :P med tanke på dom andra 2 inte delade rum.

vad ska man säga om avsnittet var väl så där? hatar när man kommer till ett ställe och ska sova över.

sen var det en NE leg och bögarna räddades pga detta som hade otur med flygbokningen.
Citera
2015-03-07, 18:00
Medlem
Trumpeters avatar
Undrar hur långt
är efter. Kändes som om de var en rätt bra bit efter. I och med att de verkar vara kvar i Thailand kan det bli svårt att ta in tiden.
Citera
2015-03-15, 21:59
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Undrar hur långt
är efter. Kändes som om de var en rätt bra bit efter. I och med att de verkar vara kvar i Thailand kan det bli svårt att ta in tiden.

Japp. Nu har de åkt ut. Undrar om de hade två bögpar med i år bara för att kompensera för att de inte hade något tjejlag med. Nu när jag tänker efter kan jag förresten inte komma på någon säsong där de haft med ett lesbiskt par. Har det ens förekommit?
Citera
2015-03-15, 22:05
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Japp. Nu har de åkt ut. Undrar om de hade två bögpar med i år bara för att kompensera för att de inte hade något tjejlag med. Nu när jag tänker efter kan jag förresten inte komma på någon säsong där de haft med ett lesbiskt par. Har det ens förekommit?

Carol & Brandy S16. Sedan var den någon präst med lesbiskt sällskap i S12 (tror jag). De åkte ut väldigt tidigt.
Citera
2015-03-15, 22:12
Medlem
Esposito1887s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Två ggr i den amerikanska versionen. Kate & Pat i säsong 12 och Carol & Brandy i säsong 16. De senare var riktigt vidriga och rejält bittra när de åkte ut tack vare en U-turn. Bråkade till och med på slutmattan över detta.

Lite underhållande gnissel i två av blind date-paren under etapp 4 annars var den inget vidare. Sätta en boll i biljard och hälla upp mjölk till en katt, enklaste detouren någonsin?
Citera
2015-03-17, 03:19
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esposito1887
Två ggr i den amerikanska versionen. Kate & Pat i säsong 12 och Carol & Brandy i säsong 16. De senare var riktigt vidriga och rejält bittra när de åkte ut tack vare en U-turn. Bråkade till och med på slutmattan över detta.

Lite underhållande gnissel i två av blind date-paren under etapp 4 annars var den inget vidare. Sätta en boll i biljard och hälla upp mjölk till en katt, enklaste detouren någonsin?

Plus att det inte var någon road block, men tanken var nog inte att det skulle vara svårt utan att kolla vad som tog längst tid av båt och bil.
Citera
2015-04-04, 17:22
Medlem
Ganonitos avatar
Bye bye, bögar.
Citera
2015-04-04, 20:00
Medlem
Trumpeters avatar
Otroligt att deltagarna fortfarande efter 25 säsonger inte tränar på moment som med stor sannolikhet dyker.
Citera
2015-04-04, 20:45
Medlem
Esposito1887s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Otroligt att deltagarna fortfarande efter 25 säsonger inte tränar på moment som med stor sannolikhet dyker.

Verkligen. De borde ha en tid på sig att förbereda sig innan det bär av. Då kan man ju passa på att testa en manuellt växlad bil.

Antingen är Amazing Race världens sämsta date eller så har de misslyckats när de parade ihop lagen. Ingen romantik i luften direkt. Skit samma, alltid kul när tjafsas internt.
Citera
2015-04-07, 00:03
Medlem
Dom åker seriöst ut på att dom inte kan köra manuellt, visst att dom är från usa men är man med i amazing race som i princip garanterar något i Europa så kanske man bör öva lite innan...

Och Hayley måste ju ha någon personlighetsklyvning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in