2015-03-05, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
gissar p utan gps och wifi mm
Kan det inte vara mjligt att de tar sina selfies med vanlig digitalkamera?
Citera
2015-03-06, 21:24
Medlem
Esposito1887s avatar
Etapp 2 fr betecknas som en transportstrcka med relativt enkla uppdrag. Njd med utgngen i alla fall.
Citera
2015-03-07, 12:16
Medlem
Hunden007s avatar
sg avsnittet undra vad den blind daten som delade rum gjorde :P med tanke p dom andra 2 inte delade rum.

vad ska man sga om avsnittet var vl s dr? hatar nr man kommer till ett stlle och ska sova ver.

sen var det en NE leg och bgarna rddades pga detta som hade otur med flygbokningen.
Citera
2015-03-07, 18:00
Medlem
Trumpeters avatar
Undrar hur lngt
r efter. Kndes som om de var en rtt bra bit efter. I och med att de verkar vara kvar i Thailand kan det bli svrt att ta in tiden.
Citera
2015-03-15, 21:59
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Undrar hur lngt
r efter. Kndes som om de var en rtt bra bit efter. I och med att de verkar vara kvar i Thailand kan det bli svrt att ta in tiden.

Japp. Nu har de kt ut. Undrar om de hade tv bgpar med i r bara fr att kompensera fr att de inte hade ngot tjejlag med. Nu nr jag tnker efter kan jag frresten inte komma p ngon ssong dr de haft med ett lesbiskt par. Har det ens frekommit?
Citera
2015-03-15, 22:05
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Japp. Nu har de kt ut. Undrar om de hade tv bgpar med i r bara fr att kompensera fr att de inte hade ngot tjejlag med. Nu nr jag tnker efter kan jag frresten inte komma p ngon ssong dr de haft med ett lesbiskt par. Har det ens frekommit?

Carol & Brandy S16. Sedan var den ngon prst med lesbiskt sllskap i S12 (tror jag). De kte ut vldigt tidigt.
Citera
2015-03-15, 22:12
Medlem
Esposito1887s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Tv ggr i den amerikanska versionen. Kate & Pat i ssong 12 och Carol & Brandy i ssong 16. De senare var riktigt vidriga och rejlt bittra nr de kte ut tack vare en U-turn. Brkade till och med p slutmattan ver detta.

Lite underhllande gnissel i tv av blind date-paren under etapp 4 annars var den inget vidare. Stta en boll i biljard och hlla upp mjlk till en katt, enklaste detouren ngonsin?
Citera
2015-03-17, 03:19
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esposito1887
Tv ggr i den amerikanska versionen. Kate & Pat i ssong 12 och Carol & Brandy i ssong 16. De senare var riktigt vidriga och rejlt bittra nr de kte ut tack vare en U-turn. Brkade till och med p slutmattan ver detta.

Lite underhllande gnissel i tv av blind date-paren under etapp 4 annars var den inget vidare. Stta en boll i biljard och hlla upp mjlk till en katt, enklaste detouren ngonsin?

Plus att det inte var ngon road block, men tanken var nog inte att det skulle vara svrt utan att kolla vad som tog lngst tid av bt och bil.
Citera
2015-04-04, 17:22
Medlem
Ganonitos avatar
Bye bye, bgar.
Citera
2015-04-04, 20:00
Medlem
Trumpeters avatar
Otroligt att deltagarna fortfarande efter 25 ssonger inte trnar p moment som med stor sannolikhet dyker.
Citera
2015-04-04, 20:45
Medlem
Esposito1887s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Otroligt att deltagarna fortfarande efter 25 ssonger inte trnar p moment som med stor sannolikhet dyker.

Verkligen. De borde ha en tid p sig att frbereda sig innan det br av. D kan man ju passa p att testa en manuellt vxlad bil.

Antingen r Amazing Race vrldens smsta date eller s har de misslyckats nr de parade ihop lagen. Ingen romantik i luften direkt. Skit samma, alltid kul nr tjafsas internt.
Citera
2015-04-07, 00:03
Medlem
Dom ker serist ut p att dom inte kan kra manuellt, visst att dom r frn usa men r man med i amazing race som i princip garanterar ngot i Europa s kanske man br va lite innan...

Och Hayley mste ju ha ngon personlighetsklyvning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in