2009-10-14, 02:38
Medlem
Diktaturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari]Q[Gold

Citera
2009-10-14, 11:14
Medlem
Ari]Q[Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diktatur

Citera
2009-10-14, 11:19
Medlem
Citat:

Rtt imponerande hur de verkligen misslyckas med i princip allt de gr, att de fortfarande r kvar fr ses som en stor framgng fr deras del. Sjlv har jag fallit lite fr Globetrotters, tror de kan vara en stark utmanare till miljonen.
Senast redigerad av Balkong 2009-10-14 kl. 11:32.
Citera
2009-10-14, 11:24
Medlem
Ari]Q[Golds avatar
Mm de r verkligen sjukt korkade, och att han pstr sig vara advokat... jag antar att man kan kalla sig fr vad som helst men att han lyckas klara "bar exam" nnstanns i USA har jag svrt att tro. Men who knows han kanske gapade p lraren tilsl han fick ett G-
Citera
2009-10-19, 12:35
Medlem
Ari]Q[Golds avatar

Annars rolig ssong trots en viss brisst p lag man tycker om
Citera
2009-10-19, 17:13
Medlem
Citat:

Btw. Fyfan va Mika sg fin ut i sin bikini i slutet....
Citera
2009-10-20, 19:47
Medlem
Diktaturs avatar
Har sjlv fastnat lite fr pokerspelarna trots att jag inte borde, den enda anledningen till att dessa tv skulle klara sig r genom tur - absolut inget av det som framfrt hittills har varit av skicklighet.

Canan (stavning?) och Mika lra ryka hrnst ven om jag hoppas p att vinnarna gr det. Hans duvgr yttre och hennes lipande fr absolut ingenting brjar g mig p nerverna. Vntar bara p att de ska bli omsprungna av Globetrotters och deras rglimpeftter i nsta avsnitt!
Citera
2009-10-20, 22:51
Medlem
Trumpeters avatar
Saknade Zev och Justin lite. Tyckte det var ett hrligt par.

Lance och Kerri hade tidigare vissa gemensamma drag med Jonathan och Victora frn ssong 6. Har heller aldrig sett ett par kra fel s ofta. Dessutom verkade det som om Lance helt pltsligt frsttt att han inte var helt felfri utan gnade sig ven t lite sjlvkritik.
Citera
2009-10-20, 23:13
Medlem
Vitalics avatar
jag hller p Meghan och "Cheyne?" (vete fan hur det stavas)
Citera
2009-10-21, 00:21
Medlem
Ari]Q[Golds avatar
Citat:
Har sjlv fastnat lite fr pokerspelarna trots att jag inte borde, den enda anledningen till att dessa tv skulle klara sig r genom tur - absolut inget av det som framfrt hittills har varit av skicklighet.

Canan (stavning?) och Mika lra ryka hrnst ven om jag hoppas p att vinnarna gr det. Hans duvgr yttre och hennes lipande fr absolut ingenting brjar g mig p nerverna. Vntar bara p att de ska bli omsprungna av Globetrotters och deras rglimpeftter i nsta avsnitt!

Hller helt med om det med vinnarna, va fan str hon och lipar vid sidan fr? kndes surrealistiskt p ngot stt. Kndes inte som om hon gjorde det fr att hon var rdd fr hans skerhet... Det dr med att slppa kontrol ocks, om hon inte klarar av att han kr en bil sjlv hur fan ska hon klara sig i livet? Nej usch och fy fr dom tv.

Zev och Justin saknas ja, kndes som ett par riktigt skna killar. Om jag ska hejja p nn just nu blir det troligtvis pappan och sonen, verkar vara normala i huvudet vilket alltid r en bonus Tror dock inte de vinner.
Citera
2009-10-26, 21:10
Medlem
Diktaturs avatar
Citat:
Hller helt med om det med vinnarna, va fan str hon och lipar vid sidan fr? kndes surrealistiskt p ngot stt. Kndes inte som om hon gjorde det fr att hon var rdd fr hans skerhet... Det dr med att slppa kontrol ocks, om hon inte klarar av att han kr en bil sjlv hur fan ska hon klara sig i livet? Nej usch och fy fr dom tv.

Zev och Justin saknas ja, kndes som ett par riktigt skna killar. Om jag ska hejja p nn just nu blir det troligtvis pappan och sonen, verkar vara normala i huvudet vilket alltid r en bonus Tror dock inte de vinner.

Vill grna knna mig lite stolt nu nr prognosen slog in och allt!
Det brjar tunnas ur bland deltagarna och trots att vinnarna gjorde bra ifrn sig den hr gngen s hoppas jag ndock att de blir nsta lag att frsvinna. Drefter ker globetrotters, de r alldeles fr fumliga och gr bort sig p smsaker (vskorna).

N! Pokerlirarna eller bgarna ligger bra till i min bok n s lnge. Dock var det senaste avsnittet lite tamt, var vl inget direkt intressant som hnde mer n att se Mika stortjuta vid rutschkanan och den fantastiskt dliga paddlingen.
Citera
2009-10-26, 21:20
Medlem
Citat:
N! Pokerlirarna eller bgarna ligger bra till i min bok n s lnge. Dock var det senaste avsnittet lite tamt, var vl inget direkt intressant som hnde mer n att se Mika stortjuta vid rutschkanan och den fantastiskt dliga paddlingen.

Jag blir ganska frvnad ver att mnga verkar vara s rdda fr vatten och inte kan simma.
r det bara fr att dom r frn USA?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in