Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-29, 20:09
  #121
Medlem
Trumpeters avatar
Såg att det fanns en egen tråd för säsong 15
__________________
Senast redigerad av Trumpeter 2009-09-29 kl. 20:11.
Citera
2009-09-29, 20:12
  #122
Medlem
Trumpeters avatar
Säsong 15 hade premiär i söndags. Kan bli en riktig bra säsong. Tyckte det var många par som var duktiga. Dessutom ska det bli kul att reta sig på Lance några veckor framöver.

Citera
2009-09-29, 20:51
  #123
Medlem
Sinitsins avatar
De där pokerbrudarna kommer jag förmodligen att störa ihjäl mig på. Herregud så fullständigt osympatiska de verkar...
Citera
2009-09-29, 22:02
  #124
Medlem
Gironas avatar
På Wikipedia står det "a new twist has been added, the Switchback, where teams will be sent back to one of the series' most challenging Roadblocks.".

Någon som vet vad Switchback är?
Citera
2009-09-29, 22:20
  #125
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Såg att det fanns en egen tråd för säsong 15

Använd den här tråden annars. likabra att samla debatten
Citera
2009-09-30, 01:08
  #126
Medlem
Dharmas avatar
Då har man sett första avsnittet på senaste säsongen.
Eftersom det har sänts så använder jag ingen spoilertagg

Vad tyckte ni om tilltaget att ha en utslagning redan i början?
Ett märkligt tilltag tyckte jag men dom hade ju 12 lag och det ska vara 11 så jag kan förstå att ett 12e lag blev glada att få vara med och tävla men jag kan också förstå hur surt det är att få åka hem direkt utan att ens ha fått komma in i tävlingen
Citera
2009-10-02, 12:14
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Då har man sett första avsnittet på senaste säsongen.
Eftersom det har sänts så använder jag ingen spoilertagg

Vad tyckte ni om tilltaget att ha en utslagning redan i början?
Ett märkligt tilltag tyckte jag men dom hade ju 12 lag och det ska vara 11 så jag kan förstå att ett 12e lag blev glada att få vara med och tävla men jag kan också förstå hur surt det är att få åka hem direkt utan att ens ha fått komma in i tävlingen

Det skapade ju helt klart lite nerv med en gång i tävlingen, om pokerbrudarna bara kunde åkt ut i första avsnittet så hade allt varit perfekt, stör mig så in i helvete på dom 2. Annars verkar det vara lite dåligt med personligheter denna rundan, jämför bara med den säsongen som går på tv6 just nu med bland annat BJ & Tyler så märker man en klar skillnad.
__________________
Senast redigerad av Balkong 2009-10-02 kl. 12:18.
Citera
2009-10-02, 15:15
  #128
Medlem
Stör mig enormt på pokertjejerna. Men jag håller nog på Globetrotters-lirarna
Citera
2009-10-03, 17:28
  #129
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkong
Det skapade ju helt klart lite nerv med en gång i tävlingen, om pokerbrudarna bara kunde åkt ut i första avsnittet så hade allt varit perfekt, stör mig så in i helvete på dom 2. Annars verkar det vara lite dåligt med personligheter denna rundan, jämför bara med den säsongen som går på tv6 just nu med bland annat BJ & Tyler så märker man en klar skillnad.

jag är dock glad över att en av de gamla klyschorna är borta. Negerparet. Det känns som att det alltid har varit ett negerpar.

Istället så har dom två bamsiga negrer från harlem globetrotters och det var ju lite roligare än bara de där paret som känns obligatoriskt för att visa att producenterna inte är några rasister.

Bögparet är dock med, likaså lantisparet och det vältränade paret som lever på gymmet.
Det fanns väl ett nördpar också om jag inte missminner mig
Citera
2009-10-04, 02:21
  #130
Medlem
Dharmas avatar
Då smäller det i morgon, i vilket avsnitt tror ni att dom kommer till:

Citera
2009-10-09, 22:07
  #131
Medlem
Sinitsins avatar
Citat:
På Wikipedia står det "a new twist has been added, the Switchback, where teams will be sent back to one of the series' most challenging Roadblocks.".

Någon som vet vad Switchback är?

Jag tror det är den nya grejen i TAR. Lagen kommer att skickas tillbaka till ett av seriens mest krävande roadblocks.

Ingen har väl sett det hela "in action" ännu så vi får nog vänta och se hur det tillämpas rent praktiskt...
Citera
2009-10-14, 01:27
  #132
Medlem
Ari]Q[Golds avatar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback